Авторизация
Меню
Категории
"повелитель семи кліматів всесвіту" (1)
"сім кліматів" (1)
Rex (1)
uber alles (8)
uber alles жоппа (2)
байки-шоу (1)
Болонский процесс (1)
Брехня голокосту (1)
вестерн (1)
ветеринария (1)
война (1)
вотка+ (2)
гниды (1)
государство (3)
Да их всех наших праведников и слуг гребанных.............................. (2)
дела партейные (1)
Добрі новини (1)
документалистика (3)
документи (1)
допрыгались (2)
Животные (1)
жидобільшовизм (1)
жоппа (1)
история христианства в Украине (1)
історія християнства в Україні (1)
Каган (1)
Клімати (1)
концтабір (1)
Кошки (1)
Лохокост (2)
масони (2)
Мексика (1)
міфи (1)
мотоциклы (1)
Музыка (1)
образование (1)
Общество (4)
ответ на "Забавную историю христианства проф. О. Борисовой" (1)
пиво в моем дворе (3)
пиздец фсему (5)
писец всему (5)
Политика (2)
праздник (1)
просто пидорасы (1)
просто цинизм какой-то (8)
рабы (1)
ревізіонізм (1)
региАналы (1)
Регионалы (1)
реформирование образования (1)
сиськи (1)
стёб (3)
стратегия и тактика народной самообороны (10)
теорія і історія християнстьва в Україні (1)
теорія кліматів (1)
украина (2)
украинцы (1)
УПЦ КП (1)
УПЦ МП (1)
Хабад (1)
Хобби (7)
Хрень (7)
цимес (9)
чужие буквы (5)
Шоабизнес (1)


Календарь
 Ноябрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Четверг 30 декабря 2010
Сообщение прочтено 398 раз

ВІД АВТОРКИ: Даний матеріал - це тільки початок інформації про дуже непрості дослідження Кліматів та їх прояву в історії України - на матеріалі історичних джерел часів Середньовіччя. 

Ця тема нинішнім ученим християнського й пострадянського (теж колись християнського) простору невідома, але це зовсім не означає, що вона невідома іншим. Незнання ж породжує нерозуміння, нерозуміння веде до бидлотності. Щоб це подолати в Україні, я й досліджую тему Klimata.


 

Проблема титулу «Rex» у геополітиці Середньовіччя: нове бачення

  

 Процеси етноґенези в часи Середньовіччя супроводжувалися появою теорій національного месіанства, які мали релігійну спрямованість і часто використовували ідеї тієї релігії, що була панівною серед етносу, який слугував основою для національної спільноти. І в даному сенсі думка К. Поппера, що дійовими особами історії є або Великі нації, Великі вожді, Великі класи, або Великі ідеї [1, c. 21], піднімає значення дослідження українським історіософом Ю. Вассіяном «ідеї Риму» для християнського Заходу й Сходу в часи Середньовіччя [2].

Але Вассіян усе ж таки звертає особливий погляд на Київську Русь – у ній було щось інше, не подібне ні до Заходу, ні до Сходу, проте Русь так і залишилася для нього загадковим Степовим Сфінксом. 

Корені ідеї Києва як «нового Єрусалиму» тяглися в часи Київської Руси [3]. Дійсно, в Іакова Мніха (70-рр. ХІ ст.) серед апостолів фігурує Андрій як першовчитель «Грецької землі» й вислів: «Оле чюдо! Яко новий Єрусалим на землі явися Київ» [4, с. 74]. Про Константинополь згадки немає. Не дивно, адже Андрій мав місію «Скіфія». І тут варто зіставити ту «Грецьку землю» з тим, що на терені Східної Римської імперії знаходився Скіфополь (у Палестині). Відтінки змісту дуже тонкі, але бачити їх необхідно. Руси швидко витіснили Константинополь з позиції «новий Єрусалим», на що слід зважати, бо Єрусалим у християнстві вважався центром світу. За свідченням середньовічного богослова Севульфа, «безпосередньо перед храмом Гробу Господнього,
Читать


Настроение у меня: занятое    Слушаю музыку: тануеенах!
Это сообщение написано также в: СМЕРТЬ УРОДАМ! (2 комментариев)
Комментарии (2)