<МЕТА> - Україна | Блоги | Русский
<META> - Україна
Інтернет
Реєстр
Новини
Реферати
Товари
Блоги
шукати в співтоваристві Славянская история.
Авторизація
Логiн:
Пароль:
 
#

Категорії

fake (3)
ZOG (1)
бабло (123)
веды (1)
війна (11)
влада (56)
воші (1)
ГАЗ (1)
гени (2)
гены (1)
герої (51)
гетто (76)
гниды (91)
гої (138)
гра (13)
Гроші (12)
діти (4)
євреї (92)
Ёлка (1)
жиди (50)
ЖКГ (1)
жопа (1)
ЗМІ (54)
КГБ (6)
Київ (6)
Кіт (1)
Крим (2)
Крым (2)
лажа (1)
лохи (112)
майя (1)
маца (1)
міфи (88)
мова (5)
НАТО (1)
НКВД (5)
ООН (1)
ОУН (1)
попи (4)
раби (2)
Русь (1)
СБУ (3)
секс (1)
СРСР (3)
суд (1)
сша (8)
терор (20)
фарс (5)
ФБР (1)
фото (3)
ФСБ (2)
Хабад (66)
Хрень (111)
царь (2)
цены (1)
ЦРУ (3)
#

Календар

 Липень 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
#

Записи

Вівторок 29 липня 2014
Роман Кириченко - 28.07.2014 троль

Розвиток інтернет-культури, зокрема мережевого спілкування, сприяв розвитку такого явища як тролінг. Він прийшов у мережу з офісів, де існує його історичний попередник. Уперше тролінг було зафіксовано наприкінці 1980-х. З того часу він розвинувся настільки, що зараз існують розвинені тролінг-мережі. Та що там казати – навіть на нашому досить молодому сайті завелися «тролі». Власне, це і спонукало мене до написання цієї статті.

Якщо раніше активно говорили про тролів-аматорів, які «тролять» своїх опонентів заради розваги, досить часто — примітивно, то зараз настав час тролів-професіоналів. Це можна було передбачити, так як інтернет розвивається дуже швидко, а в наш капіталістичний час  гроші заробляють на всьому, використовуючи будь-який шанс. Одним із таких шансів стало маркетингове використання тролів. Ясна річ, інтернет має великий маркетинговий вплив – реклама в інтернеті не обмежується тупими банерами на сайтах. Куди потужніша реклама знаходиться у безлічі різноманітних обговорень, коментарях, відгуках, яким так люблять довіряти інтернет-користувачі –  здається, що це ж жива людина рекомендує, а не наївна реклама, тому віримо більше, інколи — дарма. Тут важко буде зі мною не погодитися: хіба ви не шукали нічого ніколи за відгуками в інтернеті? Але мова не про це.

Справа в тому, що у наш час маркетинг дуже тісно пов’язаний з політтехнологіями. І не лише тому, що багато маркетологів займається ними. Просто суть політтехнологій аналогічна суті маркетингу – вони «продають» образ політика чи партії так само, як маркетологи продають товари. І застосування тролів у цьому плані з кожним роком все ширше, у першу чергу тут мова йде про професійних тролів.

Троль «звичайний» (клацніть, щоб збільшити)

Професійні тролі – це якісні піарщики та бренд-менеджери, от тільки вони займаються не рекламою, а знищенням конкурента. Політичні тролі, зазвичай, дешевші, бо досить часто вистачає потуг і аматорів, проте, скоріш за все, їх ціна з часом зростатиме. Це тенденція останнього року.

Війна проти України, яку розязала Росія, ведеться не лише її озброєними бандами, а й піар-агентствами. І ці піар-агентства, як не дивно, займаються професійним тролінгом (про це є чудове розслідування Независимой газеты). По суті завдяки такі стратегії змінилися дещо завдання, стратегії та тактики тролів.

Якщо в часи масово аматорського тролінгу (хоча і зараз таке має місце) тролили в основному для задоволення, для привернення уваги, для чиєїсь розкрутки, то зараз це не зовсім так.  Тролі стали частиною політичних технологій і, що найцікавіше, вони в цьому плані ще не показали весь свій потенціал.

Троль остаточно втратив прив`язку до конкретного форуму чи сайту (його там просто швидко забанять, якщо звісно він не діє задля їх розкрутки), тепер він існує у соцмережах готовий у будь-який момент вдарити по потрібному посиланню на інформаційному ресурсі.

Якщо раніше тролі дуже любили розпалювати масштабні дискусії, іноді пишучи відразу під двома логінами (тролі-шизофреніки), то зараз ніяку дискусію вони вести не стануть – вони створять свій провокативний інформаційний привід у коментарях і потім отримують свої дивіденди від маси «героїчних» відповідей справжніх патріотів.

Розпізнати
Читать

Пошук:
ІнформаціяСпілкуванняБізнесДозвілля
додати сайт | реклама на порталі | контекстна реклама | контакти Copyright © 1998-2010 <META> Усі права захищені