Авторизация
Меню
Категории
.зрения (6)
fake (3)
uber alles (498)
uber alles жоппа (105)
а мне пох! (1)
а ху ле же? (4)
а я бы влупил (1)
авто (9)
автопром (1)
агентура (2)
адвокат (1)
Азаров (8)
алкоголь (4)
Аль-Джазіра (5)
америкосы-подонки (35)
ангелология (3)
анекдоти (1)
Анекдоты (4)
анестезия (2)
антиукраїнізм (5)
антропология (3)
атракціон (6)
Бабин Яр (5)
бабло (130)
байкеры (3)
байки-шоу (1)
байкшоу (1)
Бандера (20)
бандити (8)
барыги (2)
безробіття (1)
бидло (3)
Близький Схід (1)
блондинки (1)
бордель (14)
бредни (2)
бренд (3)
брехня (79)
Брехня голокосту (52)
будни нетрудовые (1)
Вагнер (2)
ВАЗ (2)
ваши яйця (1)
Веселое настроение (1)
ВЕСНА (1)
ветеринария (5)
вечность (1)
видео (8)
вилы (7)
ВІДЕО (3)
Візенталь (1)
війна (11)
вітання (1)
влада (55)
война (4)
вотка+ (203)
воші (1)
газова камера (15)
Газпром (2)
ГАИ (1)
Гайдук (18)
Галичина (3)
Гароді (1)
геи (1)
гендлювання (87)
гени (3)
геноцид (31)
герої (50)
гетто (74)
гниды (97)
говно унылое (2)
годовщина (1)
гої (147)
Голодомор (10)
гомосексуализм (1)
гонево (97)
город (1)
государство (84)
ГОТИЧНО (1)
гра (12)
грамотеи мля... (1)
громада (6)
Гроші (12)
Грузыя (1)
ГУЛАГ (8)
гумор (2)
Гундяев (3)
Гундяєв (4)
Да их всех наших праведников и слуг гребанных.............................. (152)
дауни (1)
дауны (3)
девки (4)
Дегенеративное искусство (1)
дегенераты (3)
дегенерація (4)
дела партейные (52)
деньги (1)
дерьмократия хренова (1)
деффкам на заметку (1)
дівчата (4)
діснейленд (7)
діти (4)
Добрі новини (84)
довженко (1)
документалистика (115)
документи (82)
долбоёбизмы (3)
донбасс (1)
допрыгались (91)
Дороги (1)
Дрезден (1)
друга світова війна (55)
дружба (2)
друзья (1)
евреї (1)
ересь (1)
євреї (95)
Європа (7)
єгипет (3)
жарти (1)
Животные (4)
жиди (55)
жидівська поліція (5)
жидобільшовизм (51)
жидобольшевизм (2)
жидовство (1)
жиды (1)
Жизнь (1)
ЖКГ (1)
жопа (1)
жоппа (147)
зайди (3)
заколот (2)
Законодательство (1)
зарази (2)
зарплата (1)
защита (1)
защита больных животных (1)
защита больных животных в Украине (1)
збочення (4)
зброя (4)
зверюшек жалко (1)
злидні (2)
злочин (2)
злочинність (1)
ЗМІ (54)
зроби сам (4)
Истории из жизни (1)
История (1)
Іван Дем'янюк (14)
ізраїль (36)
імперія (22)
Індустрія голокосту (49)
Інтернет (3)
інформаційні війни (3)
Іржі Томашевський (1)
історична школа (33)
Історія (39)
картинки (1)
католицизм (1)
кацапи (23)
кацапы (1)
КГБ (6)
кетамин (4)
Київ (6)
кино (1)
Кіт (1)
книги (8)
ковбаса (4)
кокаїн (1)
колобок (1)
коммуналка (1)
комунофашизм (1)
конституція (1)
контроль (2)
концтабір (43)
концтабори (2)
корупція (4)
космогоническая шызобредятина (58)
котики (2)
Кошки (5)
кошки. собаки (1)
Крим (2)
круки (1)
ксенофобія (3)
кстати (1)
кукльтура (1)
курва (2)
курви (7)
лайно (6)
лесбиянки (1)
лисичанск (1)
лохи (127)
Лохокост (95)
Луганск (1)
луценко (1)
Львів (7)
люстрація (1)
мадагаскар (4)
малюнки (1)
маніпуляції (57)
мансы (1)
масони (97)
масонізм (2)
маца (3)
менти (4)
мероприятие (1)
метапидерсия (1)
Мистецтво (1)
міфи (98)
мнение женщины (1)
мова (5)
мондиалисты. (1)
москалі (40)
московиты (27)
московские пархатые (1)
Моссад (6)
мотоклуб (1)
мотоциклы (4)
мрази (6)
мракобесие (1)
Мубарак (1)
мудаки (28)
музика (1)
Музыка (2)
назизм-комунізм (1)
НАТО (1)
нахуй (1)
нацизм (1)
нацизм-комунізм (9)
нацизмы (3)
Німеччина (25)
німці (7)
НКВД (5)
обрізання (5)
Общество (124)
окупанти (23)
ординці (2)
оружие (1)
Освенцім (23)
отдых (1)
отчёт (4)
палестина (10)
параша (1)
педогейт (5)
пекло (2)
перемога (3)
Петлюра (1)
пиво в моем дворе (205)
пидорасы (44)
пиздец фсему (59)
писец всему (412)
погроми (5)
Поезії (3)
Политика (124)
Поль Рассіньє (1)
Польща (2)
попи (4)
порш (1)
почти безматерная пьеса (3)
пошуковики (1)
праздник (1)
прапор (3)
Приколы (2)
провокатори (1)
Прогноз (1)
пропаганда (21)
проституция (4)
просто пидорасы (2)
просто цинизм какой-то (391)
противостояние (8)
психотерор (3)
пурим (1)
Путин (4)
путинизмы (5)
пьянству - пой! (1)
раби (3)
рабин (2)
рабы (66)
разводняк (6)
ревизионизмы (2)
ревізіонізм (61)
ревізіонізм голокосту (23)
РЕВОЛЮЦІЯ (1)
региАналы (1)
Регионалы (1)
реклама (1)
ретро (1)
розстріли (7)
російці (9)
русіяни (1)
сатаністи (2)
СБУ (3)
світлини (19)
Севастополь (1)
сексология (1)
секта (1)
сектор газа (1)
Селін (1)
сергианство (1)
сионизмы (9)
сиськи (97)
сіонізм (5)
скандал (3)
сльозогін (1)
собаки (5)
Собібор (1)
События (1)
совки (4)
соціальні мережі (2)
СРСР (3)
статья (1)
стёб (140)
Стлін (1)
стратегия и тактика народной самообороны (373)
стриптиз (1)
студенти (1)
стукачи (3)
Стурджис (1)
суд (2)
сша (8)
Табачник (44)
таємниці (4)
таиланд (1)
тарифи (3)
татари (3)
терор (20)
Тимошенко (3)
ті що дивом пережили голокост (43)
травень (1)
туризм (1)
украина (119)
украинофобия (5)
украинцы (113)
Україна (66)
українофобія (22)
Українська мова (11)
українці (43)
Умань (1)
умелые руки (1)
фальсифікації (7)
фарс (5)
фашизмы (1)
фигли-мигли (1)
Философия (1)
фото (3)
фотошоп (1)
Франция (1)
ФСБ (2)
Хабад (76)
Хамство (1)
Хобби (349)
хомячки (1)
Хрень (328)
Хрень Даешь защиту животных! (1)
хуцпа (1)
цензура (4)
Церква (4)
Церковь (4)
цимес (514)
цитата (3)
цицьки (5)
ЦРУ (3)
Черчіль (1)
чужие буквы (498)
Шимон Перес (27)
Шоабизнес (77)
шок (1)
шоубизнес (1)
штучки (73)
Шухевич (9)
юбилеи (1)
юденрат (17)
юдонацизм (1)
юдофашисты (2)
юмор (1)
юмореска (7)
юрист (1)
Янукович (37)


Календарь
 Март 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


Воскресенье 29 ноября 2015
Сообщение прочтено 197 раз

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський ініціює підвищення залізничних тарифів на 15% з 1 січня 2016 року і ще на 15% з 1 липня 2016 року.

Про це він заявив в інтерв'ю ZN.UA.

"Якщо порівняти ж/д тарифи в Україні та сусідніх країнах - та ж Росія, Білорусь і т.д., не кажучи вже про Європу, побачите, що у нас вони найнижчі. Більш ніж у два рази нижче, ніж у сусідів" , - пояснив міністр.

За його словами, додатковий дохід, який "Укрзалізниця" отримає від підвищення тарифів, вона направить на капітальні інвестиції - покупку рейок, вагонів, локомотивів.

Тобто в кінцевому підсумку гроші повернуться в українську промисловість, — наївно очікує міністр.

На жаль, міністр-недоук явно не читав книгу С.Ю.Вітте «Принципи залізничних тарифів перевезення вантажів», що була видана в 1883 році, і не знайомий з біографією її автора.

Сергій Юлійович Вітте (1849 - 1915) —  великий державний діяч, ініціатор спорудження Транссибірської магістралі, керівник Південно-Західних залізниць (1880 — 1889), міністр фінансів і шляхів сполучення, голова Ради міністрів царської Росії (1905 — 1906), один з ініціаторів Маніфесту 17 жовтня 1905 року.

В згаданій книзі обґрунтовується система побудови тарифів. Основним принципом тарифоутворення, саме якого не розуміє Андрійко Пивоварський, С.Ю.Вітте ще 130 років тому зазначив необхідність регулювання залізничних тарифів за законом попиту і пропозиції. Наслідком цього закону, доведеного за сотні років, є залізне правило: скільки тарифи не підвищуй — сума надходжень все одно залишиться тією ж самою, бо вона обумовлюється лише платоспроможністю споживача.

Тому великою помилкою Пивоварського також є намагання порівняти тарифи в Україні та сусідніх країнах. Щоб встановити справедливі та економічно обґрунтовані тарифи, спочатку потрібно дослідити рівень доходів споживачів. Прикро, що міністр, який за освітою є істориком, не розуміє цього засадничого положення. 

Виступаючи за державний контроль над тарифами, Вітте доводив вимогу однозначності та рівності перед тарифами «всіх і кожного». В нього навіть думки не було що можна надавати преференції якомусь Ахметову, Пінчуку чи Коломойському. 

До речі, на відміну від Пивоварського, який намагається все приватизувати, Вітте визнавав доцільність державного управління транспортною мережею. «При експлуатації всієї мережі залізниць урядом є можливість збільшити їх прибутковість», - писав він. 

Отже, більше ста років тому було доведено, що жодного «додаткового доходу» від підвищення залізничних тарифів не буде отримане. А сьогодні українці вже не питають, коли нарешті почнуться реформи, вони лише дивується скільки можна тримати у владі таких бездарних і неосвічених міністрів.

 

По теме:

Министр инфраструктуры не сделал ничего чтобы освободить «Укрзализныцю» от компаний-прокладок


Пятница 1 мая 2015
Сообщение прочтено 100 раз

На сайті «Слово і діло» зявився моніторинг виконання обіцянок, які Андрій Пивоварський давав, вступаючи на посаду міністра інфраструктури. З аналітики сайту   видно, що він більше обіцяє, ніж робить. 

Ні було б нічого, якби Андрій Пивоварський не виконував якісь свої приватні обіцянки. Від цього не страждали б підзвітні Пивоварському галузі. Але річ у тім, що вступаючи на посаду міністра він давав цілком конкретні обіцянки по реорганізації роботи транспорту, зв’язку, аеропортів, ремонту і будівництва доріг тощо. Частина цих обіцянок – не ініціатива Пивоварського, вони записані в Коаліційній угоді. 

Отже, коли Андрія Пивоварського ВРУ затверджувала міністром інфраструктури, від дав 22 обіцянки щодо реформ в міністерстві. Ці обіцянки мають бути виконані впродовж року.  З них виконано лиш три. Дві обіцянки – не буде виконано ніколи. А 16 – в процесі виконання, при чому, це виконання ніхто в Кабміні не контролює. 

Виконав Пивоварський лише три обіцянки: він оскаржив рішення Дніпропетровського суду щодо керівників "Укрзалізниці", аеропортів "Бориспіль" та "Львів"; відкрив навігацію річкового транспорту у березні 2015 року; провів формальну реорганізацію міністерства.

Не виконав (і вже ніколи не виконає) міністр наступне: не подав впродовж 2-3 тижнів на розгляд інвесторів перший проект концесійної дороги "Львів-Краковець"; законопроект про річковий транспорт так і не був направлений до парламенту.

А ось які обіцянки «зависли» на невідомий термін. І ще не ясно, будуть вони виконані взагалі, чи ні.

Пивоварський пообіцяв передати місцевим громадам територіальні та місцеві дороги.

Аудит "Укрзалізниці" має завершиться до середини червня.

Міністр обіцяв, що уряд децентралізує дорожнє господарство.

Провести реорганізацію "Укравтодору".

Пивоварський заявив, що Міністерство інфраструктури України розпочне будівництво концесійних доріг і платних доріг.

Міністр заявив, що міністерство планує представити пілотний проект публічного партнерства в порту "Південний".

Обіцяв, що залізничі лікарі не будуть перепрофільовані (тим часом, вони вже перепрофілюються).

Запевнив, що в аеропорту "Бориспіль" не буде скорочень рядових працівників (скорочення вже йдуть).

І це лиш деякі з обіцянок Пивоварського, над якими ніби то працюють в міністерстві, а на справді – імітують роботу. 

Погоджуючись на призначення Андрія Пивоварського, депутати ВРУ сподівалися, що призначають ефективного менеджера, який не маючи зав’язок на транспорт, зв'язок та інші інфраструктурні галузі, він наведе порядок і реорганізуватиме міністерство для ефективної роботи інфраструктури. 

Але виявилося, що Андрій Пивоварський – людина підконтрольна олігарху і нардепу Ігорю Єремеєву. І міністр робить усе, для забезпечення нафтового бізнесу останнього. Саме через фірми олігарха заправляється пальним «Укрзалізниця» (за цінами вищими, вівд ринкових) , а Пивоварський прагне впровадити ці схеми і в інші підконтрольні міністерству держкомпанії і галузі.

І це єдина обіцянка, яку Пивоварський виконує неухильно.

Довідка

Перед призначенням га посаду міністра Андрій Пивоварський працював гендиректором групи "Континіум" (заправки WOG, ТМ "КОМО", молочна компанія "Галичина" та ін.). Андрій Пивоварський є креатурою Ігоря Єремєєва (одного з власників групи "Континіум", нардепа). У 2006 році нинішній міністр приєднався до інвесткомпанії Dragon Capital, де працював на посаді директора інвестиційно-банківського департаменту (сектори
Читать


Категории: аферистыреформи    
Суббота 25 апреля 2015
Сообщение прочтено 139 раз

Министр инфраструктуры Украины Андрей Пивоварский является наиболее вероятным кандидатом «на вылет» из  Правительства  - об этом изданию "Регион-Информ" сообщил один из народных депутатов Блока Порошенко.

Народный депутат рассказал, что в Коалиции недовольны полным отсутствием каких-либо реформаторских шагов в сфере ведения Министра инфраструктуры. «Складывается ощущение, что Пивоварскому главное расставить нужных людей на госпредприятия и обеспечить компании WOG победу в тендерах на поставку топлива, - сообщил народный депутат, - в то же время он не может даже концептуально сформулировать в чем заключаются реформы его отрасли. Пивоварский полностью провалил выполнение коалиционного соглашения, согласно которому он должен был обеспечить создание Национальной комиссии по регулированию транспорта. Именно этот регулятор должен был устранить неэффективность тарифообразования, решить  проблемы с классификацией грузов и поломать коррупционные схемы перевозок. Вместо этого Пивоварский организовал новое непрозрачное повышение тарифов на железной дороге. Не знаю, есть ли о него там собственные интересы, но шишки валятся на Коалицию – люди недовольны поднятием цен на пассажирские перевозки. Нет никакой гарантии, что через три месяца тарифы не повысятся снова - сегодня никто не может понять как они формируются, а Пивоварский ничего не делает для того чтобы навести порядок в тарифообразовании.»

Народный депутат сообщил, что Пивоварским провалено принятие нового закона о железнодорожном транспорте, который был предусмотрен Коалиционным соглашением, также Министр инфраструктуры не занимается созданием конкурентного рынка перевозчиков: «Он постоянно говорит какие-то заумные фразы, но не может понятно объяснить в чем заключаются реформы на железной дороге и как он их будет проводить.»

«В Министерстве инфраструктуры идет какая-то подковерная возня вокруг портов и аэропортов, однако Пивоварский так и не сообщил – каким образом он собирается ломать там старые коррупционые схемы и реформировать эти отрасли. Также нет никаких подвижек в сфере ремонта и эксплуатации автодорог – складывается ощущение, что горе-министр просто не хочет ничего там менять. Советник Яценюка Малин поставил через Пивоварского на «Укравтодор» своего человека – одессита, и им не нужны там никакие реформы, никакая децентрализация.»  - заявил  народный депутат.

«В конечном итоге вся эти проваленные Пивоварским конкурсы на гендиректоров госпредприятий,  все эти непонятные назначения и сохранившиеся старые коррупционные схемы отпугивают инвесторов от дорог, портов, аэропортов и негативно влияют на имидж Коалиции. В то же время у нас есть много достойных кандидатур на должность Министра инфраструктуры», - заключил народный депутат.

http://kraina.name/articles/politika/142240-v-koalicii-rastet-nedovolstvo-ministrom-infrastruktur/