Авторизация
Меню

Календарь
 Апрель 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Різдвяна щаслива історія - відоме фото виявилося підробкою, а жінка залишилась живою!
Робер | 2010-12-31 11:51:03
Сообщение прочтено 3161 раз

Це фото можна бачити в різних джерелах, часто його підписують як "Бабин Яр", але на жидівській пересувній виставці "Голокост від куль", що гастролювала в Києві в 2011 р., воно було підписане так: "Члени німецької поліції націлюються в напрямі євреїв із Івангорода, які тільки що закінчили копати їхню власну могилу. 1942. Фотограф невідомий. ©USHMM, courtesy of Jerzy Tomaszewski". Отже, під цією фотографією подається копірайт United States Holocaust Memorial Museum з Ню Йорка, а фото отримано від Єжи Томашевського. Прізвище польське, але може бути теж і єврейське.
ukraine,Fake photo,Fake Einsatzgruppen,Fake shooting,Fake killings,Fake executions,Fake Nazi Atrocities,Ivangorod,Jerzy Tomaszewski,Jewish Action

ukraine,Fake photo,Fake Einsatzgruppen,Fake shooting,Fake killings,Fake executions,Fake Nazi Atrocities,Ivangorod,Jerzy Tomaszewski,Jewish Action
ukraine,Fake photo,Fake Einsatzgruppen,Fake shooting,Fake killings,Fake executions,Fake Nazi Atrocities,Ivangorod,Jerzy Tomaszewski,Jewish Action
ukraine,Fake photo,Fake Einsatzgruppen,Fake shooting,Fake killings,Fake executions,Fake Nazi Atrocities,Ivangorod,Jerzy Tomaszewski,Jewish Action
ukraine,Fake photo,Fake Einsatzgruppen,Fake shooting,Fake killings,Fake executions,Fake Nazi Atrocities,Ivangorod,Jerzy Tomaszewski,Jewish Action

Останнє фото взято з англійської вікіпедії із статті про айнзатцгрупи. Там є такий підпис:

Executions of Kiev Jews by German army mobile killing units (Einsatzgruppen) near Ivangorod Ukraine. The photo was mailed from the Eastern Front to Germany and intercepted at a Warsaw post office by a member of the Polish resistance collecting documentation on Nazi war crimes. The original print was owned by Tadeusz Mazur and Jerzy Tomaszewski and now resides in Historical Archives in Warsaw. The original German inscription on the back of the photograph reads, "Ukraine 1942, Jewish Action [operation], Ivangorod." Pictures were sent to London to help British intelligence, it occured that they also document atrocities.

Така вот в цієї світлини захоплююча історія. Тобто цей Єжи Томашевський, який тепер з невідомих підстав є власником фото, у 18 років був членом польського опору і нібито перехопив на Варшавському поштамті листа з цим фото, яке надіслав додому німецький солдат зі Східного фронту. Далі цей суперагент  Томашевський знімає з листа та фото копії (!) та переправляє їх в Лондон для британської розвідки. Саме ця, вибачте херня, супроводжує історію цього фото. Наприклад, я не можу уявити людину, яка надішле матусі з фронту таке от фото та ще й підпише його на зворотному боці «Україна, 1942, жидівська акція, Івангород». Це немислимо, навіть якщо і знайшовся б такий даун, таке фото із епізодом розстрілу цивільного населення та ще й з географічними назвами у підписі не пропустила б військова цензура.

Я не можу також уявити, що педантичні німці в Варшаві допустять сторонню людину до перлюстрації листів з фронту. Це є просто неймовірним - військова пошта не є звичайною поштою.

Мені вкрай важко повірити що в  польського Опору були такі розвинуті канали зв’язку із англійською розвідкою. Потім, до речі,  з’ясувалося, що Томашевський ніколи не працював у поштовому відділенні.

Саме фото вперше з’явилося десь в 1960-му році. Чому Томашевському належать права на нього – невідомо. Але відомо, що після війни він очолював в Варшаві фотолабораторію Foto-Rys. Томашевський видав себе з головою, оформивши авторські права на фотографію. Поїхав після війни до Англії, забрав фото і оформив? Якщо ця історія правдива, то не може бути й мови про авторське право. Як можуть належати Томашевському авторські права на копію фотографії, зробленої німецьким солдатом? Ясно, що він тим самим був спійманий на власній брехні.

У будь-якому випадку, історія є явно безглуздою і викликає численні запитання:

1) Яке ім'я німецького солдата? (Якщо його лист було перехоплений, він повинен містити цю інформацію.)
2) Чому солдат відправив саме цю фотографію додому?  (Солдати, які брали участь у звірствах, навряд чи стали б рекламувати цей факт родичам та друзям на батьківщині.)
3) Чому німецькі цензори дозволяють солдатам відправляти додому компрометуючі фотографії злодіянь?
4) Де лист? Покажіть нам лист, щоб підтвердити, що він дійсно існує.
6) Що сказано в листі про фотографію? (Томашевскій  казав в інтерв’ю, що фотографія була знайдена в одному конверті з листом). Важливо, що саме пише німецький солдат мамусі про фото.
7) Чому USHMM (Американський музей голокосту) де знаходиться фото) он-лайн не продемонструє зворотній бік фото із підписом?

Тепер про сюжет фото.

1. Форма солдата не відповідає жодній із форм Вермахту та СС. Явні невідповідності:
- Галіфе не входили до складу польових форм німецьких солдатів жодниих родів військ.
- Високі, до коліна, чоботи (чи це обмотки?) також.
- На голові шапка невідомого зразка.

Експерти зазначають, що ця форма більше схожа на радянську.

2. Об'єкти на правій стороні фото відкидають на землю адекватні тіні (сонце в зеніті, тому краще видно тіні від похилених предметів - лопат). На лівій стороні ані солдат ані жінка тіней на землю не відкидають зовсім.
І хоча тінь від лівої ноги солдата може бути прихована рельєфом, тінь від правої ноги на правдивому фото зобов'язана бути присутньою.

З Отіненість обличчя солдата і тіні на його правому плечі доводять, що сонце світить з право-задньої сторони фото. Відсутність тіней на обличчі та шиї жінки та тіні на одязі дитини говорять про те, що сонце світить на них фронтально-праворуч щодо фото. Розбіжність в сонячному освітленні жінки з дитиною і солдата майже повна!

4. Праву стопу жінки від п'яти до середини обрамляє занадто чорний, щоб бути тінню, "задник". Передня частина стопи дуже коротка, наче відрізані пальці. Якщо "задник"- елемент взуття, то без "носка" таке взуття триматися не може, особливо в таку хвилюючу хвилину, як розстріл. "Задник" - явний дефект монтажу, або через монтаж зрізаний носок взуття.

5. Ствол  гвинтівки дивиться значно лівіше голови жінки, в яку нібито цілиться нібито німецький солдат. Та й цілиться він чомусь у саму макушку. Голова жінки набагато більше голови солдата. Це могло б бути, якщо вона стоїть ближче до камери, але тоді точно солдат цілить не в неї. Але й за таких умов вона, навіть згорбившись, одного росту із солдатом! (хто бажає – може поміряти). Також незрозуміло чому в таку важку хвилину жіночка балансує на маленькому камінці. Складається враження, що таким чином її намагалися «підняти» до рівня гвинтівки (дотягнули лише самою макушкою), адже в той час не було фотошопа, тож приходилось приклеювати вирізані з інших фото фігурки, розмір яких було важко змінити.

6. Часто під цією аплікацією пишуть, що люди праворуч риють жінці могилу, але більше схоже, що вони щось збирають, нема ані ями ані викопаної землі, тим більше лопати на фото совкові, такою викопати яму неможливо. Можливо вони ховаються, наприклад,  прикриваючись якоюсь сільськогосподарською машиною від певної небезпеки  що, здається, виходить праворуч.  Може саме туди цілить солдат невідомої армії?

7. Солдат має дуже несумірні пропорції, якусь курйозну талію, надто вузькі плечі і маленьку голову, складається враження, ніби його верхні (вище пояса) та нижні частини взяті від різних людей; також не співпадають мундир та дивне галіфе і обмотки цього жирафа.

8. На деяких фото у ніг шутера з’являється якійсь труп та стволи інших гвинтівок на деяких вони відсутні. Ймовірно, аплікації гвинтівок були вклеєні щоб посилити враження про розстріл жінки.

 
Хто бажає, може знайте в цій аплікації ще багато інших невідповідностей та косяків, але немає сумнівів, що солдат та жінка з дитиною (як і стволи інших гвинтівок) дуже незграбно вклеєні фейкером Томашевським, який намагався створити історичне фото нацистських злодіянь.

Див. також

Постановочное фото на тему фантазий о Бабьем Яре