Авторизація
Меню

Календар
 Грудень 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


Дегенеративні малюнки Аушвіцу. Не показувати дітям, хоча деякі дегенерати постійно радять це робити.
Робер | 2011-01-14 17:29:38
Повідомлення прочитано 6628 раз

Дегенеративне мистецтво (нім. Entartete Kunst) - це авангардне антикласичне мистецтво. Німецька пропаганда часів ІІІ Рейху вважала його єврейсько-більшовицьким та антинімецьким, а тому й небезпечним для нації. Фахівці вважають дегенеративне мистецтво елементом психотерору та маніпуляції свідомістю.

Свої популярні в певних колах дегенеративні малюнки Давид Олер зробив в 1946 році через рік після закінчення війни. У концтаборі Олера (за його словами) призначили до спеціальної робочої групи (Sonderkommando), відповідальну за очищення крематоріїв та витягування трупів з газової камери, хоча насправді він декілька років працював у таборі оформлювачем наочної агітації і отрмував за це додатковий пайок. Поплічник німців Олер малював плакати і нібито спостерігав за тим, як роздягалися "жертви газових камер", "паралізовані страхом і усвідомленням швидкої неминучої смерті", як "спалювалися тисячі ворогів Третього Рейху". Давид Олер став одним із багатьох тисяч працівників Аушвіца, кому судилося увійти в приміщення крематоріїв і газових камер і дивом вийти звідти живим. Малюнки Олера вважаються єдиними існуючими зображеннями уявних масових вбивств.

 Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. Ковбаса. Гонево. Хрень. СС.

Зверху - відбір євреїв до зондеркоманди. Німці мають карикатурний вид, що робить малюнок карикатурою і нівелює його докуметальну цінність.

Медичний огляд. Зверху дивляться перелякані інопланетяни. Знов карикатурність. Емоційним центром цього малюнку є звичайно ж відбиток ладоні фрау Ільзи Кох на дупі дохтура та відкоркована пляшка, що стирчіть в нього з кишені. Колоритною є й постать нетверезого есесівця із фляжкою шнапса в руці.


На цій карикатурі німець-дракула тащить кудись неслухняну жіночку славянської зовнішності, може до душової. Євреї чомусь завжди приписують, що євреїв ведуть (тягнуть) до газової камери, хоча давно доведено, що газових камер не існувало..

 Це роздягальня перед жіночою душовою: знов монстри, знов голі жінки, але вже з"являються й педофільні аспекти.Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. Ковбаса. Гонево. Хрень. СС.

На цій карикатурі  автор відтворив свої сексуальні фантазії на тему "німці знущаються над жінками".

Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. 

 Дракула спостерігає за оголеними жінками. А де, цікаво в цей час був художник? Цей малюнок Олер назвав "Газація".

 

Далі - без коментарів. Але хто скаже, що це малювала розумне людина?

Дегенеративні малюнки... 

Тема оголених жінок  у художника-некрофіла продовжується. Двері камери відкрилися - і  до роботи приступають єврейські «перукарі» і «дантисти». От вони за смертельною роботою в непровентильваній (для прискорення часу) газовій камері. Сміливі євреї працювали там з ризиком для життя без протигазів. Незрозуміло чому їх не бере Циклон.


Після цього мужні євреї із зондеркоманди, також ризикуючи отруїтися Циклоном без противогазів , швиденечко тягнуть трупи з газової камери до крематорію. Ймовірно таку велику купу трупів накидали (знов інопланетяни?) десь зверху, бо розмістити людей в камері щоб потім утворилася саме така купа - є неможливим. Знов оголені жінки інопленетного вигляду (її зріст не меньший за 4 метри). Такими темпами ці двоє євреїв із зондеркоманди будуть розгрібати ту купу дня два. На жаль, через туман Циклону Б, не зрозуміло що тримає в руках кулеметник. 

Високошвидкісне завантаження свіжозагазованних (ще видно димок від газів) трупів у крематорій. На цій карикатурі автор забув намалювати дрова чи вугілля. Карикатура викликає почуття надуманості і несправжньості. Особливо вражають оті двері до "газової камери" або купа трупів яка дивним чинам прийняла таку форму. Якби такі події мали місце в реальності - автор би з фотографічною точністю намагався передати деталі, а через те що він все вигадав - виникає відчуття карикатурності. Зверніть увагу: на малюнках дегенерата Олера газові камери ведуть прямо в крематорій...

Найцікавішим є те, що малюнок, зображений нижче, є ілюстрацію до "фундаментальної роботи з теорії голокосту" Жан-Клода Прессака «Техника и работа газовых камер» (Pressac Jean‑Claude. Auschwitz Technique & Operation of the Gas Chambers. NewYork, l989).


А це робота надвисокотехнологічного крематорію на невідомому паливі, адже вугілля майже не дає полум"я.  Ще одним улюбленим мотивом дегенерата Олера є димарі, зважаючи на його сексуальну спрямованість - можно здогадатися про його проблеми в певній сфері... Цей малюнок також присутній у роботі «Техника и работа газовых камер»

 извращения,гетто,СС,педофилия,юденрат,Аушвіц,брехня голокосту,Освенцім,жидобільшовизм,Індустрія голокосту

На наступному малюнку Олерт у відповідності зі своєю дегенеративною фантазією зобразив заключну стадію технологічного циклу уявної газації та кремації - розмелювання кісток і винос попелу. Зверніть увагу, в його ідіотському уявленні кістки можна розмолоти деревинкою. З дурного малюнку абсолютно незрозуміло звідки цей попіл у цьому місці взявся.

Аушвіц,дегенеративне мистецтво,Дегенеративное искусство,дегенерат

На цій карикатурі два німці-монстри, які вдвічі вищі за вантажівку, влаштовували невеличке багаття і  вирішили спалити там дитячі трупи з кузова авта. Цим малюнком автор карикатури демонструє найяскравіший прояв хворої фантазії та робить зничний вклад в розвиток дегенеративного мистецтва.
Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. Ковбаса. Гонево. Хрень. СС.

Ну тут зрозуміло - димар з голови та тяга така, що аж людей витягує назовні. Що ж то за паливо таке висококалорійне?

 

Дегенеративні малюнки...

Ці малюнки я спеціально додав аби ви переконалися, що хлопець дійсно збочений на сексуальному підгрунті. Досить дивно виглядають ями, з яких підіймається вогонь. Про вогонь з димарів на дальньому плані ми вже казали вище.
Дегенеративное искусство. Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б.

Підписи цього дурника.

Дегенеративні малюнки...

Дегенеративні малюнки...

Дегенеративні малюнки...

На цій карикатурі показано, що німці спалювали не лише євреїв, але й саме найсвятіше і необхідне для євреїв - Тору, Талмуд і Шулхан-Арух (саме там написано, що німці і росіяни це гої, які гірші за худобу).
Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. Ковбаса. Гонево. Хрень. СС.

 

Збоченець Олер не може обійтися без оголених жінок, жахів і карикатурних зображень німців.
жінки,малюнки,Аушвіц,Концтабір,дегенеративне мистецтво,збочення,Давид Ольер

Цей малюнок допомагає зрозуміти через що Олер образився на німців.
жінки,малюнки,Аушвіц,Концтабір,дегенеративне мистецтво,збочення,Давид Ольер


Передстаннім етапом роботи єврейської зондеркоманді (капо) було закопування відірванних монстрами дитячих кінцівок.
Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б.

 

В наступному малюнку дегенерата Олерта крім звичних для його "творчості" димарів, мертвих малюків та оголених жінок, з'являється незвичайна деталь - яма, в якій палає вогонь (закони фізики це заперечують).
извращения,гетто,СС,педофилия,юденрат,Аушвіц,брехня голокосту,Освенцім,жидобільшовизм,Індустрія голокосту

На закінчення процесу "вирішення жидівського питання" лише за пляшку горілки і шматок ковбаси нещасному єврею треба було написати звіт про виконану роботу та скласти списки на завтра. Видно, що німець схвалює дії єврея: "Гут, Олерт, гут!".
Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б. Ковбаса. Гонево. Хрень.

Наприкінець, звичайно ж треба було приховати до гірших часів наїдки що залишилися - ковбаску, хлібчик, молоко, помідорки, цибульку. Аушвіц. Малюнки дегенерата.Брехня голокосту. Дракула. Хворе уявлення. Нездорова психіка. Індустрія голокосту. Маніпуляція свідомістю. Освенцім. Збочення. Єврейська зондеркоманда. Крематорій. Газова камера. Циклон Б.

Этот дегенеративный Олерт известен еще и своими байками про сосиски из целлюлозы, которыми якобы немцы кормили заключенных:

 

"Late in December 1943, Schenck and Pohl conspired to test one of these synthetic products in Dachau, Buchenwald, and Sachsenshausen, using one hundred thousand inmates as guinea pigs. The product was derived from a chemical derivative, celulose—waste matter that was observed by Himmler to kill fresh water fish. In the end, only one hundred prisoners were fed the "protein sausage," which looked and was artifically perfumed like liverwurst; we do not know what the results were. But in Mauthausen, experiments with this "sausage" were performed on about four hundred inmates in 1943-1944, in the course of which more than half of the subjects died. One of the surviving inmates later said: "Dogs would not touch this sausage."
 
А вот какие стихи сочинял этот  явно ненормальный человек:
 
TASTE
This new bacon
It's the soft breasts of my girls
My grilled girls
Forget who can
After Auschwitz

Дегенеративне мистецтво, Дегенеративное искусство, Дегенераты, Извращения, Педофилия, некрофілія, сексуальні фантазії


Коментарі RSS :

berkutu | 16.01.2011 15:42 | [Посилання]

Наприкінець, звичайно ж треба було приховати до гірших часів наїдки що залишилися - ковбаску, хлібець, молоко, помідорки, цибульку.


заодно и лялечку спиздити для донечки коханой, шо мирно жила десь на воли.


Робер | 19.01.2011 14:34 | [Посилання]

Заходь в  Добрі новини з Аушвіцу  - там інші підписи під фото