![]() Авторизация
#
Улучшим МетаБлоги вместе!
#
Категории
fake (1)
ZOG (4)
агентура (3)
Адольф Гитлер (2)
Азаров (44)
алкоголь (2)
Аль-Джазіра (1)
анекдоти (1)
антиукраїнізм (41)
атракціон (1)
афера (7)
бабло (25)
бандити (53)
барыги (52)
безробіття (5)
беспредел (14)
бидло (13)
бляди (17)
борги (7)
бордель (12)
бренд (7)
брехня (10)
Брехня голокосту (2)
бюджет (11)
в'язниця (3)
вибори (14)
видео (5)
ВІДЕО (2)
війна (16)
вітання (2)
влада (79)
Внимание!!! (3)
ВЫБОРЫ (1)
ГАЗ (8)
газова камера (1)
Газпром (3)
ганьба (12)
гендлювання (43)
гени (1)
геноцид (10)
герої (1)
гетто (4)
гешефт (13)
гниды (41)
гої (25)
Голодомор (1)
голокость (2)
гомосексуализм (1)
гонево (15)
гра (9)
громада (14)
Гроші (15)
ГуSSкій міръ (15)
ГУЛАГ (3)
гумор (1)
Гундяев (1)
Гундяєв (1)
да уж... (5)
Даунбасс (10)
дауни (2)
дауны (36)
дебилосталинисты (16)
дегенераты (43)
дегенерація (1)
дешевый пиар (7)
дівчата (1)
діснейленд (3)
Добрі новини (11)
документи (4)
дружба (3)
ерзац-сир (3)
євреї (6)
Європа (7)
жиди (9)
жидобільшовизм (8)
жидовствующие (8)
жидофашизм (4)
жінки (1)
ЖКГ (1)
жопа (16)
журналисты (1)
зайди (19)
заколот (11)
закон (1)
Закон о языке (1)
Законопроекты (1)
законы (1)
зарази (12)
збочення (3)
злидні (7)
злочин (9)
злочинність (3)
ЗМІ (9)
зроби сам (5)
ізраїль (4)
імперія (11)
Інтернет (2)
інформаційні війни (19)
історична школа (1)
Історія (19)
карлики (5)
картина мира (22)
кацапи (27)
КГБ (5)
Київ (2)
книги (1)
коалиция (1)
ковбаса (10)
кокаїн (2)
коммуналка (2)
комунофашизм (12)
конституція (2)
контроль (7)
концтабір (6)
концтабори (2)
копанки (1)
корупція (13)
космополиты (3)
Костусєв (1)
котики (1)
ксенофобія (2)
курва (3)
курви (13)
лайно (12)
лесбі (2)
листівки (1)
Лозунги (1)
лохи (25)
Лохокост (3)
луценко (1)
Львів (2)
люстрація (4)
ляпы (2)
майстер-клас (3)
маніпуляції (37)
манкурти (13)
масони (3)
масонізм (8)
матюки (2)
маца (1)
МВФ (1)
менти (11)
Мистецтво (2)
міфи (10)
мова (4)
Мой Президент (1)
мордва (6)
москалі (21)
московиты (31)
Моссад (3)
мрази (40)
мракобесие (8)
мудаки (35)
мысли (4)
нацизм-комунізм (7)
нацизм-сіонізм (5)
недоумки (34)
неосталіністи (16)
Німеччина (3)
німці (2)
НКВД (7)
обрізання (1)
окупанти (35)
олигархи (1)
ООН (1)
ординці (15)
палестина (1)
парламент (2)
партия рецидивистов (57)
педофилы (1)
пидорасы (41)
погроми (6)
полезная информация (19)
Политика (1)
Польща (4)
попи (1)
пошуковики (1)
права человека (2)
приватизация (1)
провокатори (6)
Прогноз (5)
пропаганда (17)
проповедь (1)
проституция (7)
психотерор (8)
Путин (6)
путин хуйло (18)
путин-хуйло (1)
раби (8)
рабин (1)
разводняк (25)
рашизм (13)
Рашка-говняшка (3)
ревізіонізм (3)
РЕВОЛЮЦІЯ (11)
режим (34)
рейтинг (6)
реформы (9)
розстріли (4)
російці (25)
российский язык (4)
рукожопые (1)
сатаністи (5)
свобода слова (5)
СВЯТО (1)
секс (2)
секта (1)
сергианство (1)
сіонізм (2)
сіонізм-расизм (3)
скандал (24)
сльозогін (2)
Смешное рядом (3)
собаки (3)
совки (22)
социал-социализм (1)
соціальні мережі (2)
Соціологія (1)
спецоперація (2)
Спорт (1)
СРСР (7)
стереотипы поведения (23)
сторонники (1)
стукачи (4)
суд (4)
сша (3)
сэяним (1)
Табачник (6)
Таежный союз (1)
таємниці (10)
тарифи (8)
татари (1)
телебачення (2)
терор (11)
террористы (4)
Тимошенко (8)
тупицы (21)
тягнибок (1)
Угрозы (1)
украинофобия (10)
Україна (10)
українофобія (33)
Українська мова (11)
українці (23)
фальсифікації (21)
фарс (22)
фото (2)
ФСБ (1)
футбол (1)
Хабад (4)
хозари (6)
Хрень (17)
хуйло (1)
хуцпа (5)
царь (3)
цензура (8)
цены (3)
Церква (1)
Церковь (1)
цимес (6)
цицьки (5)
ЦРУ (1)
Черчилль (1)
чужі букви (16)
Шимон Перес (1)
Шоабизнес (7)
Шпана (16)
штучки (17)
юдаїзм (3)
юденрат (2)
юдонацизм (5)
юдофашисты (5)
Юрген Граф (1)
Янукович (63)
#
Календарь |
#
ЗаписиПонедельник 25 июня 2012
Робер |
2012-06-25 13:52:05
Імперії мають могутніші системи розповсюдження власного контенту, що ставить їхній контент поза конкуренцією. Імперський інструментарій управління соціосистемами є найбільш цікавим, оскільки він експлуатує найголовнішу рису використання медіа в усі віки: ситуації, коли медіа сильніші за будь-які інші компоненти суспільства (економічні чи політичні). В 50-ті роки така ситуація штучно створювалася західними спецслужбами в азійських країнах, щоб не дати їм можливості піти радянським шляхом. Тобто в умовно феодальній країні починали функціонувати демократичні медіа. І перебудова, й оксамитові, й кольорові революції, як і так звана арабська весна, будуються так само: медійний продукт перестає бути частиною тогочасного політичного чи економічного продукту. Медіа починають відігравати самостійну роль. Медійний продукт починає відповідати не цій точці часу й простору, а іншій. І тут можливі два виходи. Медійний продукт може бути повернуто до політики й економіки. Другий варіант: медійний продукт змусить політичний та економічний продукти трансформуватися шляхом соціальної зміни. Маємо такий шлях трансформації продуктів цього суспільства: Це схема, що веде до змін. Щоб їх не було, сучасні суспільства активно експлуатують різні «запобіжні» засоби. Фіск, наприклад, знаходить такі «запобіжники» в сфері культури (Fiske J. Understanding popular culture. – London – New York, 1989). Він досліджує системний інструментарій, який може надати масова культура у відповідь на модель домінування, яку несе культура, що тиражується, оскільки її завданням є якраз гасіння протестних настроїв і думок. Ейзенштадт досить чітко зафіксував цю закономірність (Эйзенштадт Ш. Революция и преобразование обществ. – М., 1999): імперії не дозволяють нікому продукувати свій символічний продукт, окрім власних столиць. І тут виникає цікава деталь – столиці імперій завжди будуть на порядок сильнішими в цьому відношенні, тож боротьба буде вестися на рівні «професіонал – любитель». У кінці Другої світової війни відомий антрополог Бейтсон у своєму меморандумі до розвідки писав, що США повинні взяти за зразок радянський, а не британський досвід ставлення до місцевої культури (Price D.H. Anthropological intelligence. The deployment and neglect of American anthropology in the second world war. – Durham – London, 2008). Британці змушували повторювати свої моделі, наприклад, чай о п’ятій, а СРСР розвивав місцеве мистецтво. Тому місцеве мистецтво у випадку Британії ставало протестом, а у випадку СРСР не було таким. І це складніший варіант, тимчасом як британський варіант є і простішим, і просто першим, що спадає на думку. Британський соціолог Томпсон (див. його біо, його сторінка на сайті Кембриджського університету – www.sociology.cam.ac.uk/contacts/staff/profiles/jthompson.html) 1995 року видав цікаву книгу «Медіа й сучасність» (Thompson J.B. The media and modernity. A social theory of the media. – Stanford, 1995). Тут він переглянув низку наших стандартних уявлень, навіть засумнівався в лексемі «масова»
Категории:
полезная информация
,
Соціологія
,
бренд
,
пропаганда
,
рейтинг
,
влада
,
імперія
,
фальсифікації
,
стереотипы поведения
,
учение созданное евреями для гоев
Это сообщение написано также в:
Союз читателей (0 комментариев)
, СМЕРТЬ УРОДАМ! (0 комментариев)
, ЖИЗНЬ, КАК ОНА ЕСТЬ (0 комментариев)
, Freedom (0 комментариев)
, УН-ДА (Українська Націонал-Демократична Асамблея) (0 комментариев)
, Тайное сообщество "Клуб вольнодумцев" (0 комментариев)
, жизнь как она есть (0 комментариев)
, Славянская история. (0 комментариев)
, Справжня історія (0 комментариев)
, В ИНТЕРНЕТЕ ЧТО-ТО НЕ ТАК! (0 комментариев)
, Україна понад усе (0 комментариев)
, Добрі новини з Аушвіцу (0 комментариев)
|