<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в сообществе Мореходы
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Календарь

 Декабрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
#

Записи

Среда 27 сентября 2017
Сообщение прочтено 25 раз
Kozak | 2017-09-27 21:08:53

190 днів пройшли доволі швидко. Але самі щасливі години пролетіли як мить. Здавалося б, ще 13 годин тому всі посміхались і раділи, що таксі приїхало, а зараз це як далека минувшина, яка ледь тримається в пам'яті. 

Україна зустріла мене доволі дружньо. За останні 10 років Бориспіль став більш привітнім, прикордонники і таможня ведуть себе достойно, різних надокучливих "таксистів" теж убавилось. Доречі, зараз в літаку Турецьких авіаліній, вся інформація дублювалась українською, а не російською як раніше. Світ потихеньку міняється і сьогодні, я бачу лише зміни накраще.

Суббота 24 июня 2017
Сообщение прочтено 39 раз
Kozak | 2017-06-24 08:02:47

У "Фіджеральда" пом'ятий правий борт, але звісно винуваті хакєри, які зламали автопілот і мабуть тримали офіцерів за руки, не давши їм перейти на ручне управління.

Понедельник 12 июня 2017
Сообщение прочтено 16 раз
Kozak | 2017-06-12 03:55:46

Коли я почав працювати на торговому флоті, то зіткнувся з поняттям совок, яке завжди викортстовувалось в негативному значенні, в основном для командирів "чмпшної закалки".

На рядянських параходах були доволі роздуті екіпажі, тому капітани звикли роздавати кучу непотрібної роботи, аби зайняти людей, коли такі капітани попадали на іноземне судно з мінімальним екіпажом, то часто їх управління заважало зосередитись на першочергових задачах.

Радянські моряки були доволі дешевою робочою силою, їх зарплатня порівняно з буржуйськими моряками була жебрацькою. Тому в 80-90х моряки масово почали займатись комерцією і контрабандою, і зарплата вже не мала значення, аби лінія хороша. Один старпом жалівся, що от колись вони в Швеції купували шкіряні вироби, перепродували їх в Британії, там купували за пару тисяч ВАЗи які йшли на експорт, а в Пітері ці авто здавали бандюкам з наваром 100%. А тепер всі працюють за зарплату і нецікаво. Тоді в нього зарплатня була до 1000 + контрабандні 4000, а зараз чесними 6500$. 

Не дивно, що після зарплатного голоду, совкові капітани і стармєхи і на підфлажному флоті продовжили традиції підробітку: капітани по обворовуванню артєлки і продуктовому бізнесі, а стармєхи на паливі. 

Спочатку екіпажі побороли продуктових ворів, бо харчуватись баландою по пів року ніхто не хотів, тому почали жалітись крюїнгам, і таких капітанів стали заміняти, або відбирати в них право на закупівлю харчів. Воровство пального ж побороли самі судновласники, які за пальне платили. Особливо війна з ворами посилилась під час світової кризи 2009 року, коли фрахтові ставки впали і доходи судновласників теж.

Хоча в портофлоті та на судах українських судновласників воровство процвітало довго, бо там відсоток совків старпьорів залишався високим, а зарплати - низькими. 

Суббота 10 июня 2017
Сообщение прочтено 17 раз
Kozak | 2017-06-10 16:55:57

Два тижні тому був в Лівії, в той час море було тихим і лодки з африканськими мігрантами двинули на Європу. Раніше такі перемвщення старались засекретити, але зараз це добре поставлений бізнес. 

Місце на човні коштує 1000€, вміщає він до 500 чоловік. Мореходні якості такого транпорта, аби трималось на воді і відійшло від берега на 12 миль. Потім куратори починають зв'язуваться з італійською береговою охороною і посилати SOS. 

В той день ми стояли в порту і отримали з десяток повідомлень Біди, з різних районів біля узбережжя Лівії, на кожній з лодок було декілька сот чоловіків, жінок і дітей.

Портові власті Тріполі на такі сигнали ніяк не реагують, кажуть що їх врятують італійці чи моряки торгового флота, які не можуть відмовитися від спасіння людей в морі. Але брати на борт півтисячі людей, при екіпажі в 12 чоловік, дуже небеспечно, чув по радіо розмову капітана торгового судна з рятівниками. Судно прийняло виклик та знайшло лодку, яка потихеньку рухалась на північ, капітан викликав рятівників і дав їм координати, але відмовився без необхідності боати мігрантів на борт, але взявся слідкувати за ними до підходу берегової охорони.

Наш мастєр теж провсяк випадок почав готуватись до можливих спасінь, але погода погіршала і трафік призупинився.

Суббота 3 июня 2017
Сообщение прочтено 19 раз
Kozak | 2017-06-03 17:58:54

Туніський Сфакс виглядає, як український Маріуполь: пилюка з хімією, коррумповані власті, які готові підти на будь-які ужимки, аби розвести капітана на цикарки, або штрафонути судно. Основна місцева фішка, це список контрольованої медицини (наркоти), зазвичай це дізепам, трамадол та кодеїн, але тут можуть відгести до наркоти і лоперамід (проти діареї), парацетамол та і будь, що,  бо списку препаратів які вважаються наркотичними, ніхто з перевіряючих не показує. Дойшло до того, що всі медпрепарати довелось зібрати, знести в каюту капітана і внести в Наркотік ліст. Після медицини, йде судова хімія, фарба і т.д., бо немає прєдєлів совєршенству. Тож мастєр відкупився ящико цигарок і проблеми зникли.

По погрузкі: стівідори вміру ліниві, тальманить і робить лашинг екіпаж. Правда під час рамадану, є дві перерви ввечері і вночі, тому грузові не дуже напрягають.

Як і в Тріполі, вихід в місто на час свят обмежений, але наступного разу агент обіцяв оформити шорпаси.

Підходний канал вузький, і на рейді шастає багато рибаків.




Сообщение прочтено 24 раз
Kozak | 2017-06-03 01:55:44

Коли нас відправили до Тріполі, то ми готувались до гіршого варіанту: корупція, зайці, непрофісійні стівідори. Пару років тому, я вже був в Лівії в порту Тубрук, де половину портовиків складали діти і хлопці до 20 років, в тому ж році в районі Бенгазі з берега був обстріляний ракетами турецький параход.

Але столиця виявилась кращім портом Північної Африки, де я був. Широка акваторія, і добротні причали, побудовані при Кадафі. Власті в межах арабсько-африканської норми, багато не просять. Стівідори - добре працюють і співпрацюють з екіпажом. Зайців в Тріполі не має, дойшло до того, що стапом зняв з трапа матроса і відправив на покраску, коли грузові на ніч зупинялись.

В місто виходу не було з-за рамадану, але агент обіцяв організувати шорпаси наступного разу.





Четверг 11 мая 2017
Сообщение прочтено 38 раз
Kozak | 2017-05-11 04:19:22

Коли я розпочинав працювати в морі, то мене дивувало, що турки допомагають туркам, філіпінці теж до своїх земляків прихильні, а от українці весь час вимагали від своїх більше ніж від інших та і більше ніж було потрібно. А коли не виходило отримати бажаний результат, то капітани "ображались"  на земляків і вимагали філіпінських матросів та офіцерів, останні хоч і були гірше підготовлені, але менш горонливі. Це все було десять років тому і капітанам було за сорок. 

Люди виховані в Союзі де всі "рівні" але руські перші серед ріних мали на них і рівнятись. Особливо це стосувалось українців, які сприймались росіянами як майже руські (при умові руськоязичності) і які намагались доказати начальству, що вони дійсно руські і навіть краще. Між росіянами, грузинами та ін. таких проблем не було, бо перші і так були "руські" без необхідності доказування, а другі всеодно б за руських не зійшли.

 

Пройшов час, і зараз капітани, кому за тридцять, вже не пресують земляків і не вимагають від них "подвигу",  а ставляться як і до інших національностей і навіть краще. Як впринципі має бути, як практикують і інші народи.

Що змінилось за ці роки? Виховані в Україні люди вже не мали комусь щось доказувати, ми завжди вважали себе українцями, принаймні за громадянством, відпала необхіднісь озратись на руських і намагатись бути ними. Правда тепер така проблема стала актуальна для кримчан і окупованих "республіканців", де приход руського міра повернув старі імперсько-радянські страхи і перестороги. Бо для росіянина українець доки "брат" доки він без національної гордості, а скажи що всупереч, так зразу вішається ярлик "бєндєровіц".

Навіть Кєва, який вроді як москвич, але щоб бути справжнім руським, має десь підсвідомо відхрещуватись від українства, бо "шутлівоє прозвіще хахол", може швидко перетворитись на застережливе "бандеровєц".

Среда 24 августа 2016
Сообщение прочтено 39 раз
Kozak | 2016-08-24 16:52:05
Цієї ночі відбувся напад і захоплення судна біля берегів Гвінеї. Пірати і раніше нападали в Гвінейському Заливі, але біля Нігерії.
Тобто зона ризику розширилась. Як і сомалійці західноафриканські пірати озброєні автоматичною зброєю, але як і південні азіати та бразильці, вони не викрадають параходи, а тільки грабують екіпаж (принаймні поки що)
Тож сьогодні чартер і судновласник засипають капітанів циркулярами і нагадуваннями про охорону.
Сообщение прочтено 40 раз
Kozak | 2016-06-24 18:02:35

Сьогодні Цитрус поздоровив з днем моряк і запропонував скидку на тематичні пристрої, які мають допомогти подругам, які чекають нас.

Колись був анекдот: переведи телефон в режим вібродзвінка і відчуй, як я тебе кохаю. 


Зараз винахідники пішли далі, тепер можно купити вібро-пару: пеніс і вагіну, які синхронізуються через смартфони.

Я б запропонував посилати на судно штатну повію, функцію, яких на радянських судах виконували некрасиві поварихи і буфетчиці. Але нажаль такий труд не легальний.

Пятница 29 апреля 2016
Сообщение прочтено 41 раз
Kozak | 2016-04-29 18:53:16

Буксирування айсберга можно проводити по методу Жоржа Мужена, але було б непогано передбачити танкер-водовоз, який би відкатував прісну воду із-за бонів, щоб не втрачати її. Також треба зазделегіть побудувати водосховища в місцях призначення. Сітку яку пропонує Мужен слід доповнити або замінити водостійким матеріалом, який недопусте значного попадання морської води всередину бонів.

1234Вперед | Указать страницу
Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены