<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в сообществе Мореходы
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Календарь

 Апрель 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Записи

Среда 24 августа 2016
Сообщение прочтено 22 раз
Kozak | 2016-08-24 16:52:05
Цієї ночі відбувся напад і захоплення судна біля берегів Гвінеї. Пірати і раніше нападали в Гвінейському Заливі, але біля Нігерії.
Тобто зона ризику розширилась. Як і сомалійці західноафриканські пірати озброєні автоматичною зброєю, але як і південні азіати та бразильці, вони не викрадають параходи, а тільки грабують екіпаж (принаймні поки що)
Тож сьогодні чартер і судновласник засипають капітанів циркулярами і нагадуваннями про охорону.
Сообщение прочтено 21 раз
Kozak | 2016-06-24 18:02:35

Сьогодні Цитрус поздоровив з днем моряк і запропонував скидку на тематичні пристрої, які мають допомогти подругам, які чекають нас.

Колись був анекдот: переведи телефон в режим вібродзвінка і відчуй, як я тебе кохаю. 


Зараз винахідники пішли далі, тепер можно купити вібро-пару: пеніс і вагіну, які синхронізуються через смартфони.

Я б запропонував посилати на судно штатну повію, функцію, яких на радянських судах виконували некрасиві поварихи і буфетчиці. Але нажаль такий труд не легальний.

Пятница 29 апреля 2016
Сообщение прочтено 26 раз
Kozak | 2016-04-29 18:53:16

Буксирування айсберга можно проводити по методу Жоржа Мужена, але було б непогано передбачити танкер-водовоз, який би відкатував прісну воду із-за бонів, щоб не втрачати її. Також треба зазделегіть побудувати водосховища в місцях призначення. Сітку яку пропонує Мужен слід доповнити або замінити водостійким матеріалом, який недопусте значного попадання морської води всередину бонів.

Среда 16 декабря 2015
Сообщение прочтено 34 раз
Kozak | 2015-12-16 15:17:53
Новина з укр.нета: Туреччина затримала в своїх портах 27 російських кораблів в відповідь на затримання 6 - турецьких в портах росії. На одному з турецьих теплоходів повідомляють, що інспектор портконтроля навмисно вивів зі строя судове обладнання щоб заарештовувати судно. Не знаю чи російські власті дійсно вирішили пободатись з Туреччиною чи просто так співпало, але в історію з "диверсією" російського інспектора, я вірю. Тож історя з практики: на початку 2013 судно моєї компанії вперше зайшло в порт Новоросійськ, ну і звісно приперся Портконтроль для інспекції. Щось серйозне знайти інспектор не зміг, тож він піднявся на місток і став тестувати портативні ГМССБ радіостанції, а потім на очах у другого помічника капітана, взяв і зламам на всіх трьох раціях антени. А так як без цих станцій судно не може вийти в море, воно було затримане. На протести капітана, що інспектор сам же і зламав антени, він відповів, що вони не повинні були ламатись (це пластик). І тут же інспектор дав телефон сервіса де можно купити такі антени по 400$. От такий бізнес. Я думаю що турецький параход попав у схожу ситуацію.
Воскресенье 9 августа 2015
Сообщение прочтено 26 раз
Kozak | 2015-08-09 08:26:51
Навіяно постами Лео (тобто троля з непонятним набором латинських літер замість ніка). Тож дві історії з життя.Рік 2003, нііч, Новоросійськ. Повертаюсь з діскотеки по набережній, до мене підбігають два чоловяги і вимагають зупинитись, я ж йду далі, з'явились ще два міліціонера і затримали мене. Попросив назвати причину - знаходження в общєствєнном місці в нетверезому вигляді. зразу погрози витрезвітєлєм і т.і. Коли я сказав, що похуй, розпочали "обшук" знайшли гроші і кинули їх на землю (тіпа що за бумажки)) я підняв. Відпустили мене зі словами: "ми хороші, а у вас в Україні, мєнти підараси"Для справки: в Україні мене ніколи не зупиняла міліція, не провіряла документи, навіть п'яного.Історія 2. Рік 2013. Ніч. Волос (загнивша Греція) днівальний після діскотеки, п'яний повертався на судно і заблукав. По дорозі їхала патрульна машина і він її тормознув, сказав що незнає де порт. Полісмени. привезли його до трапу. Взяток не вимагали і навіть на бензин)А ще є історія з Китаю, 2006 рік. Буфетчик напився в барі і забув паспорт. Але на судно добрався, пройшов всі проходні. Та вночі явились полісмени з паспортом і стали вимагать 100$, другий помічник зторгувався за 25. Ну це вроді як незагнивший Китай. Доречі в тому ж році в іншому Китайському порту моторист загубив теж паспорт і не мог знайти тиждень. Приніс його німець безкоштовно. Сам знайшов судно серед сотні і приніс. Мабуть такий загнивший що і мізків не вистачило на шантаж)))
Пятница 17 июля 2015
Сообщение прочтено 48 раз
Kozak | 2015-07-17 12:29:10
Літаю я частенько, а в останній час ще й за свій рахунок подорожую. Але тільки на тому тижні зареєструвався в Блюскай (це програма лояльності в айр франс). Доречі регістрація на сайті безкоштовна і в принципі навіть квиток купувати не треба, краще бронювати коли вже є номер клієнта, бо тоді ж і почінають накопичуватись бонуси-милі. Але це потім, а зараз з бонусів: реєстрація та посадка без черги, а також випускають з літака першим, тож пограничників теж проходив одним з перших. Також зони відпочинку веропортах для учасників, але цим я ще не користувався, тож що там не скажу. Програми лояльності присутні в багатьох авіакомпаніях, тож якщо літаєте, реєструйтесь бо це реально окупається.
Сообщение прочтено 36 раз
Kozak | 2015-07-17 12:13:34
Вчора летів над Сахарою, яка всеж убога земля без рослин. Хоча не все так одноманітно, як я думав. На лівійсько-єгипетській частині пустелі серед жовтого піска інде виступають чорні скелі, також видні сліди від потоків води (мабуть пісок не встига абсорбувати), видно і круглі поля. Але в Судані, ближче до Хартума пісок вже червоного кольору, або грязно-сірого, є дюни і на пригорках видніються рослини, поля там прямокутні. Бачів Ніл який тече серед пустелі. Ні тобі очерету чи людських слідів, по за містами. Хотів би побачити оазис, але над ним не пролітали.
Среда 4 февраля 2015
Сообщение прочтено 45 раз
Kozak | 2015-02-04 02:51:46
В одному англійському порту грецьке судно проходило перевірку Порт Стайт Контроля. Інспектор знайшов ряд недоліків, про які повідомив капітана грека. Той позвонив судновланику і суне британцю 1000 $ щоб він не писав ці замєчанія. А той йому: Що це?- У нас так прийнято.- Ви хочете дати мені хабар? Я не проти. Тоді рахуйте: моя річна зарплата 30000 фунтів, до пенсії мені ще 5 років, я не молодий тож не думаю що довго проживу тож округлим до 100000 фунтів пенсії . Якщо я візьму хабар то є вірогідність, що мене звільнять, тож я згоден закрити очі за 250000 фунтів. Ось такі. кляті капіталісти хабарники.
Пятница 30 января 2015
Сообщение прочтено 58 раз
Kozak | 2015-01-30 04:22:46
В останні пару років на кожному судні де я працював були моряки з Крима. Та до 2014 року вони не відрізнялись від інших українців, і якщо у них і виникали проблеми то політики це не стосувалось. На попередньому судні я працював з уроженцями Керчі та Севастополя, які прибули на параход через 10 днів після референдума і ввесь контракт старались переконати мене в правильності свого вибора. На нинішньому судні теж є севастополець, хоча всі документи у нього українські (як і в переважної більшості морських кримчан), але зараз головна його проблема це перевод зарплати додому. SWIFT в Криму не працює, тож до недавнього часу він переводив гроші на рахунок родичів з Києва, а ті потягом пересилали їх в Севастополь, а зараз і це неможливо. Також кожні 5 років моряки змушені обновляти всі документи, тож рік пройшов і десь 20% зтикнулись з новою проблемою, або їхати в Україну і робити нові, або шукати способи оновити дипломи в рф, але дорожче. Американський консул попередив мого роботодавця, що всі документи видані на спірних територіях (Крим і зона АТО) для американнської адміністрації вважаються не дійсними, я думаю, що для ЄС теж. Тож щоб і далі працювати в морі вони мають стати росіянами і робити папери в рф, або переходити на "материк".
Среда 21 января 2015
Сообщение прочтено 57 раз
Kozak | 2015-01-21 05:00:39

18 січня розпочався страйк лоцманів і ми трохи не встигли вийти. Страйк тривав 2 дні і ніхто не давав інформацію: Доколє... І ось вчора мене розбудили в 10:30 щоб провести пошук "зайців", які зараз частенько стараються попасти в ЄВропу. Тож провели і до 17:30 чекали на лоцмана, прийшов портовий офіцер і попросив капітана написати розписку що згоден на вихід з порта без буксирів і бере на себе повну відповідальність в разі будь якого инцидента, що він і зробив. Ми запустили машину і стали чекать на лоцмана, який мав з'явитися через 20хв. В 19:30 лоцманський катер повідомив що вже йде до нас, а через 5 хв. лоцман сказав, що сьогодні нас не буде виводити і ми можемо глушити двигун. Так і працюємо)

1234Вперед | Указать страницу
Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены