<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в сообществе Політика
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Категории

ато (1)
гени (1)
гены (1)
ЖКГ (1)
ЖКХ (1)
Київ (1)
Крим (1)
Крым (1)
рыги (5)
СБУ (1)
СРСР (1)
суд (1)
сша (3)
ФСБ (2)
#

Календарь

 Ноябрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Записи

Вторник 29 июля 2014
Роман Кириченко - 28.07.2014 троль

Розвиток інтернет-культури, зокрема мережевого спілкування, сприяв розвитку такого явища як тролінг. Він прийшов у мережу з офісів, де існує його історичний попередник. Уперше тролінг було зафіксовано наприкінці 1980-х. З того часу він розвинувся настільки, що зараз існують розвинені тролінг-мережі. Та що там казати – навіть на нашому досить молодому сайті завелися «тролі». Власне, це і спонукало мене до написання цієї статті.

Якщо раніше активно говорили про тролів-аматорів, які «тролять» своїх опонентів заради розваги, досить часто — примітивно, то зараз настав час тролів-професіоналів. Це можна було передбачити, так як інтернет розвивається дуже швидко, а в наш капіталістичний час  гроші заробляють на всьому, використовуючи будь-який шанс. Одним із таких шансів стало маркетингове використання тролів. Ясна річ, інтернет має великий маркетинговий вплив – реклама в інтернеті не обмежується тупими банерами на сайтах. Куди потужніша реклама знаходиться у безлічі різноманітних обговорень, коментарях, відгуках, яким так люблять довіряти інтернет-користувачі –  здається, що це ж жива людина рекомендує, а не наївна реклама, тому віримо більше, інколи — дарма. Тут важко буде зі мною не погодитися: хіба ви не шукали нічого ніколи за відгуками в інтернеті? Але мова не про це.

Справа в тому, що у наш час маркетинг дуже тісно пов’язаний з політтехнологіями. І не лише тому, що багато маркетологів займається ними. Просто суть політтехнологій аналогічна суті маркетингу – вони «продають» образ політика чи партії так само, як маркетологи продають товари. І застосування тролів у цьому плані з кожним роком все ширше, у першу чергу тут мова йде про професійних тролів.

Троль «звичайний» (клацніть, щоб збільшити)

Професійні тролі – це якісні піарщики та бренд-менеджери, от тільки вони займаються не рекламою, а знищенням конкурента. Політичні тролі, зазвичай, дешевші, бо досить часто вистачає потуг і аматорів, проте, скоріш за все, їх ціна з часом зростатиме. Це тенденція останнього року.

Війна проти України, яку розязала Росія, ведеться не лише її озброєними бандами, а й піар-агентствами. І ці піар-агентства, як не дивно, займаються професійним тролінгом (про це є чудове розслідування Независимой газеты). По суті завдяки такі стратегії змінилися дещо завдання, стратегії та тактики тролів.

Якщо в часи масово аматорського тролінгу (хоча і зараз таке має місце) тролили в основному для задоволення, для привернення уваги, для чиєїсь розкрутки, то зараз це не зовсім так.  Тролі стали частиною політичних технологій і, що найцікавіше, вони в цьому плані ще не показали весь свій потенціал.

Троль остаточно втратив прив`язку до конкретного форуму чи сайту (його там просто швидко забанять, якщо звісно він не діє задля їх розкрутки), тепер він існує у соцмережах готовий у будь-який момент вдарити по потрібному посиланню на інформаційному ресурсі.

Якщо раніше тролі дуже любили розпалювати масштабні дискусії, іноді пишучи відразу під двома логінами (тролі-шизофреніки), то зараз ніяку дискусію вони вести не стануть – вони створять свій провокативний інформаційний привід у коментарях і потім отримують свої дивіденди від маси «героїчних» відповідей справжніх патріотів.

Розпізнати
Читать

Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены