![]() Авторизация
#
Улучшим МетаБлоги вместе!
#
Категории
Anne Frank (1)
fake (3)
ZOG (1)
агент КГБ (1)
агентура (2)
Адольф Гитлер (1)
Азаров (8)
Аксёнов (1)
алкоголь (3)
Аль-Джазіра (5)
анекдоти (1)
антисанітарія (1)
антиукраїнізм (5)
арабская весна (1)
армагедон (1)
атракціон (6)
афера (3)
аферисти (1)
аферисты (5)
афёра (1)
ахметов (1)
Бабин Яр (5)
бабло (126)
Бандера (20)
бандити (8)
бандиты (1)
банки (1)
банкрутства (1)
барыги (1)
батюшка (1)
безробіття (1)
беспредел (1)
бидло (3)
бизнес (1)
Близький Схід (1)
бляди (1)
бог (1)
богатство (1)
бойкот (1)
болезнь общества (1)
борги (1)
бордель (14)
борьба (1)
бренд (3)
брехня (78)
Брехня голокосту (51)
бюджет (1)
БЮТ (1)
в'язниця (3)
Вагнер (2)
Ватикан (1)
вбивства (1)
Верховна рада (1)
ВЕСНА (1)
вибори (2)
визентальщина (1)
викриття (1)
ВІДЕО (3)
Візенталь (1)
війна (11)
вітання (1)
влада (56)
власть (1)
война (1)
война в крыму (1)
воры (1)
воші (1)
ГАЗ (1)
газова камера (15)
Газпром (2)
Галичина (3)
ганьба (1)
Гароді (1)
гендлювання (85)
гени (2)
гениальность (1)
геноцид (33)
гены (1)
герої (51)
гетто (76)
гешефт (7)
гитлер (1)
гниды (91)
гої (141)
Голодомор (10)
голокость (1)
гомосексуализм (1)
гонево (95)
гра (13)
громада (6)
Гроші (13)
Грузыя (1)
ГуSSкій міръ (1)
ГУЛАГ (8)
гумор (2)
Гундяев (3)
Гундяєв (4)
Даунбасс (1)
дауни (1)
дауны (3)
дебилосталинисты (1)
дебют (1)
дегенераты (3)
дегенерація (4)
демагоги (1)
деньги (1)
депозити (1)
Депозиты (1)
Дети (1)
дешевый пиар (1)
джинса (1)
дівчата (4)
діснейленд (7)
діти (4)
для озабоченных (1)
Добрі новини (73)
довженко (1)
договор по газу (1)
документи (58)
дом (1)
донбасс (2)
Донецкий клан (1)
доходы (1)
дочь Тимошенко (1)
Дрезден (1)
друга світова війна (56)
дружба (1)
дураки и дороги (1)
духовность (1)
евреи (1)
евреї (1)
Еврома (1)
Евросоюз (1)
ересь (1)
ерзац-сир (1)
євреї (97)
Євромайдан (1)
Європа (7)
єгипет (3)
жарти (1)
Женщины (1)
жиди (51)
жидобільшовизм (41)
жидовствующие (1)
жидофашизм (2)
Жизнь (1)
жінки (1)
ЖКГ (1)
жопа (1)
зайди (3)
заколот (2)
закон (1)
зарази (2)
зарплати (1)
збочення (4)
зброя (4)
Здоровье (1)
зенит (1)
Зинченко (1)
злидні (2)
злочин (2)
Злочини (1)
злочинність (1)
злочинці (3)
ЗМІ (54)
зроби сам (4)
идиотизм (1)
Иисус (2)
интересное (1)
инциденты (1)
истина (1)
История (1)
Іван Дем'янюк (13)
ізраїль (36)
імперія (22)
Індустрія голокосту (40)
Інтернет (3)
історична школа (19)
Історія (38)
карлики (1)
картина мира (2)
католицизм (1)
кацапи (23)
КГБ (6)
Київ (6)
Киреев (1)
Кіт (1)
Клоуны (1)
книги (8)
ковбаса (4)
кокаїн (1)
колобок (1)
коммуналка (1)
комунізм (1)
комунофашизм (1)
Константинов (1)
конституція (1)
контроль (2)
концтабір (31)
концтабори (2)
корупція (4)
космополиты (1)
Костусєв (1)
котики (2)
крещение (1)
криза (1)
кризис (1)
Крим (2)
круки (1)
Крым (2)
ксенофобія (3)
Кужель (1)
курва (2)
курви (7)
лайно (6)
лесбі (1)
листівки (1)
Литвин (1)
лохи (115)
Лохокост (83)
луценко (1)
Львів (7)
люстрація (1)
мадагаскар (4)
Мазепа (1)
майдан (1)
майстер-клас (2)
малюнки (1)
маніпуляції (57)
манкурти (4)
масони (83)
масонізм (2)
матюки (2)
мафия (1)
маца (1)
Медведев (1)
менти (4)
мечта (1)
МИР (1)
Мистецтво (1)
міфи (87)
Мнения (1)
мова (5)
Монблан (1)
моральные уроды (6)
мордва (2)
мороз (1)
москалі (41)
Москва (1)
московиты (27)
московія (7)
московські попи (1)
Моссад (6)
мрази (6)
мракобесие (1)
Мубарак (1)
мудаки (28)
музика (1)
мусульманство (1)
назизм-комунізм (1)
НАТО (1)
нацизм-комунізм (9)
нацизм-сіонізм (1)
неадекваты (6)
недоумки (1)
неосталіністи (1)
несправедливость (1)
Німеччина (26)
німці (7)
НКВД (5)
новая игра (1)
новое (1)
новости (1)
ноу-хау (1)
обман (1)
обрізання (5)
Общество (1)
Одеса (1)
Одесса (1)
окупанти (23)
олигархи (1)
ООН (1)
опозиція (1)
ординці (2)
Освенцимленд (1)
Освенцім (22)
ОУН (1)
п'ята колона (1)
палестина (10)
паника (1)
паразиты (1)
парламент (1)
Партия регионов (1)
пастор (1)
патріоти (1)
педерасты (1)
педофилы (1)
перемога (3)
переслідування (1)
Петлюра (1)
пидорасы (40)
пирамида (1)
піздьож (1)
погроми (5)
Поезії (3)
позновательное (1)
Политика (1)
Поль Рассіньє (1)
Польща (2)
попи (4)
порно (1)
пошуковики (1)
права человека (1)
правда (1)
право (1)
прапор (3)
президент (1)
пресвитер (1)
провокатори (1)
провокації (1)
Прогноз (1)
прогнози (1)
пропаганда (20)
проповедь (1)
проституция (4)
проходимцы (3)
психология (1)
психотерор (3)
Путин (4)
путин хуйло (6)
путин-хуйло (1)
путлер (5)
раби (2)
рабин (2)
развлечение (1)
развод (1)
разводняк (6)
рашизм (7)
Рашка-говняшка (1)
ревізіонізм (55)
РЕВОЛЮЦІЯ (1)
регілігя (1)
режим (1)
рейтинг (1)
религия (2)
реформи (2)
реформы (1)
Родина (1)
розваги (1)
розстріли (7)
російці (9)
российские (8)
российский язык (1)
Россия (1)
рукожопые (1)
русіяни (1)
русские люди (7)
русский народ (1)
рыги (1)
Сандей Аделаджи (1)
санкции (1)
сатанизм (1)
сатаністи (2)
саяним (2)
СБУ (3)
світлини (18)
свобода (1)
свобода слова (1)
СВЯТО (1)
Севастополь (1)
секс (2)
секта (1)
Селін (1)
семья (1)
Сенат США (1)
сенсация (1)
сергианство (1)
сибирь (1)
сильная личность (1)
сіонізм (6)
сіонізм-расизм (2)
скандал (3)
сльозогін (1)
собаки (1)
Собібор (1)
совки (4)
совок (2)
социал-социализм (1)
соціальні мережі (2)
Соціологія (1)
спец операция (1)
спецоперація (1)
список (1)
Спорт (1)
справедливость (1)
Сралин (1)
средний класс (1)
СРСР (3)
СССР (1)
Сталин (1)
старая игра (1)
Стлін (1)
студенти (1)
стукачи (3)
суд (1)
судочинство (1)
сша (8)
сэяним (3)
Табачник (43)
Таежный союз (1)
таємниці (4)
таиланд (1)
тарифи (3)
татари (3)
телебачення (1)
Тенюх (1)
теория похуизма (1)
терор (20)
террористы (2)
Тигипко (1)
Тимошенко (3)
тиран (1)
торговля (1)
травень (1)
тупицы (1)
туризм (1)
турчинов (1)
тягнибок (1)
Угорщина (1)
украинофобия (5)
украинофобы (1)
украинский народ (1)
Україна (66)
українофобія (21)
Українська мова (11)
українці (45)
укрпошта (1)
ум (1)
Умань (1)
уничтожение (1)
успех (1)
успешность (1)
фальсифікації (8)
фармазоны (1)
фарс (5)
фашизм-путинизм (3)
ФБР (1)
фестиваль (1)
фінанси (1)
фото (3)
фотошоп (1)
Франция (1)
ФСБ (2)
футбол (1)
Хабад (66)
хозари (1)
холуи (1)
Хрень (111)
хрестианство (1)
хрестиянство (1)
Хрестос (1)
христианство (2)
християнство (1)
Христос (1)
Хрущов (1)
хуйло (1)
хуцпа (1)
хуцпа Німеччина (1)
царь (1)
цензура (4)
цены (1)
Церква (4)
Церковь (4)
цимес (6)
цицьки (5)
ЦРУ (3)
чекистская хунта (1)
Черчилль (1)
Черчіль (1)
чужие буквы (1)
чужі букви (1)
шабаш (1)
шахрайства (1)
шизофреник Путин (4)
Шимон Перес (27)
Шоабизнес (69)
шовинизм (1)
Шпана (1)
штучки (71)
Шухевич (9)
эгоизм (1)
экономика (1)
юдаїзм (2)
юденрат (16)
юдонацизм (1)
юдофашисты (2)
Юрген Граф (1)
Ющенко (1)
Янукович (36)
Яукович (1)
яценюк (1)
#
Календарь |
#
ЗаписиВоскресенье 29 ноября 2015
Олег Михайлович |
2015-11-29 14:28:00
Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський ініціює підвищення залізничних тарифів на 15% з 1 січня 2016 року і ще на 15% з 1 липня 2016 року. Про це він заявив в інтерв'ю ZN.UA. "Якщо порівняти ж/д тарифи в Україні та сусідніх країнах - та ж Росія, Білорусь і т.д., не кажучи вже про Європу, побачите, що у нас вони найнижчі. Більш ніж у два рази нижче, ніж у сусідів" , - пояснив міністр. За його словами, додатковий дохід, який "Укрзалізниця" отримає від підвищення тарифів, вона направить на капітальні інвестиції - покупку рейок, вагонів, локомотивів. Тобто в кінцевому підсумку гроші повернуться в українську промисловість, — наївно очікує міністр. На жаль, міністр-недоук явно не читав книгу С.Ю.Вітте «Принципи залізничних тарифів перевезення вантажів», що була видана в 1883 році, і не знайомий з біографією її автора. Сергій Юлійович Вітте (1849 - 1915) — великий державний діяч, ініціатор спорудження Транссибірської магістралі, керівник Південно-Західних залізниць (1880 — 1889), міністр фінансів і шляхів сполучення, голова Ради міністрів царської Росії (1905 — 1906), один з ініціаторів Маніфесту 17 жовтня 1905 року. В згаданій книзі обґрунтовується система побудови тарифів. Основним принципом тарифоутворення, саме якого не розуміє Андрійко Пивоварський, С.Ю.Вітте ще 130 років тому зазначив необхідність регулювання залізничних тарифів за законом попиту і пропозиції. Наслідком цього закону, доведеного за сотні років, є залізне правило: скільки тарифи не підвищуй — сума надходжень все одно залишиться тією ж самою, бо вона обумовлюється лише платоспроможністю споживача. Тому великою помилкою Пивоварського також є намагання порівняти тарифи в Україні та сусідніх країнах. Щоб встановити справедливі та економічно обґрунтовані тарифи, спочатку потрібно дослідити рівень доходів споживачів. Прикро, що міністр, який за освітою є істориком, не розуміє цього засадничого положення. Виступаючи за державний контроль над тарифами, Вітте доводив вимогу однозначності та рівності перед тарифами «всіх і кожного». В нього навіть думки не було що можна надавати преференції якомусь Ахметову, Пінчуку чи Коломойському. До речі, на відміну від Пивоварського, який намагається все приватизувати, Вітте визнавав доцільність державного управління транспортною мережею. «При експлуатації всієї мережі залізниць урядом є можливість збільшити їх прибутковість», - писав він. Отже, більше ста років тому було доведено, що жодного «додаткового доходу» від підвищення залізничних тарифів не буде отримане. А сьогодні українці вже не питають, коли нарешті почнуться реформи, вони лише дивується скільки можна тримати у владі таких бездарних і неосвічених міністрів.
По теме: Министр инфраструктуры не сделал ничего чтобы освободить «Укрзализныцю» от компаний-прокладок
Категории:
экономика
,
беспредел
,
дегенераты
,
аферисти
,
проходимцы
,
аферисты
,
неадекваты
,
моральные уроды
,
реформи
Это сообщение написано также в:
СМЕРТЬ УРОДАМ! (0 комментариев)
, ЖИЗНЬ, КАК ОНА ЕСТЬ (0 комментариев)
, Freedom (0 комментариев)
, УН-ДА (Українська Націонал-Демократична Асамблея) (0 комментариев)
, жизнь как она есть (0 комментариев)
, Доска позора (0 комментариев)
, Україна понад усе (0 комментариев)
, українське слово (0 комментариев)
, Політика (0 комментариев)
, Заметки обывателя (0 комментариев)
Пятница 1 мая 2015
Олег Михайлович |
2015-05-01 15:23:27
На сайті «Слово і діло» зявився моніторинг виконання обіцянок, які Андрій Пивоварський давав, вступаючи на посаду міністра інфраструктури. З аналітики сайту видно, що він більше обіцяє, ніж робить. Ні було б нічого, якби Андрій Пивоварський не виконував якісь свої приватні обіцянки. Від цього не страждали б підзвітні Пивоварському галузі. Але річ у тім, що вступаючи на посаду міністра він давав цілком конкретні обіцянки по реорганізації роботи транспорту, зв’язку, аеропортів, ремонту і будівництва доріг тощо. Частина цих обіцянок – не ініціатива Пивоварського, вони записані в Коаліційній угоді. Отже, коли Андрія Пивоварського ВРУ затверджувала міністром інфраструктури, від дав 22 обіцянки щодо реформ в міністерстві. Ці обіцянки мають бути виконані впродовж року. З них виконано лиш три. Дві обіцянки – не буде виконано ніколи. А 16 – в процесі виконання, при чому, це виконання ніхто в Кабміні не контролює. Виконав Пивоварський лише три обіцянки: він оскаржив рішення Дніпропетровського суду щодо керівників "Укрзалізниці", аеропортів "Бориспіль" та "Львів"; відкрив навігацію річкового транспорту у березні 2015 року; провів формальну реорганізацію міністерства. Не виконав (і вже ніколи не виконає) міністр наступне: не подав впродовж 2-3 тижнів на розгляд інвесторів перший проект концесійної дороги "Львів-Краковець"; законопроект про річковий транспорт так і не був направлений до парламенту. А ось які обіцянки «зависли» на невідомий термін. І ще не ясно, будуть вони виконані взагалі, чи ні. Пивоварський пообіцяв передати місцевим громадам територіальні та місцеві дороги. Аудит "Укрзалізниці" має завершиться до середини червня. Міністр обіцяв, що уряд децентралізує дорожнє господарство. Провести реорганізацію "Укравтодору". Пивоварський заявив, що Міністерство інфраструктури України розпочне будівництво концесійних доріг і платних доріг. Міністр заявив, що міністерство планує представити пілотний проект публічного партнерства в порту "Південний". Обіцяв, що залізничі лікарі не будуть перепрофільовані (тим часом, вони вже перепрофілюються). Запевнив, що в аеропорту "Бориспіль" не буде скорочень рядових працівників (скорочення вже йдуть). І це лиш деякі з обіцянок Пивоварського, над якими ніби то працюють в міністерстві, а на справді – імітують роботу. Погоджуючись на призначення Андрія Пивоварського, депутати ВРУ сподівалися, що призначають ефективного менеджера, який не маючи зав’язок на транспорт, зв'язок та інші інфраструктурні галузі, він наведе порядок і реорганізуватиме міністерство для ефективної роботи інфраструктури. Але виявилося, що Андрій Пивоварський – людина підконтрольна олігарху і нардепу Ігорю Єремеєву. І міністр робить усе, для забезпечення нафтового бізнесу останнього. Саме через фірми олігарха заправляється пальним «Укрзалізниця» (за цінами вищими, вівд ринкових) , а Пивоварський прагне впровадити ці схеми і в інші підконтрольні міністерству держкомпанії і галузі. І це єдина обіцянка, яку Пивоварський виконує неухильно. Довідка Перед призначенням га посаду міністра Андрій Пивоварський працював гендиректором групи "Континіум" (заправки WOG, ТМ "КОМО", молочна компанія "Галичина" та ін.). Андрій Пивоварський є креатурою Ігоря Єремєєва (одного з власників групи "Континіум", нардепа). У 2006 році нинішній міністр приєднався до інвесткомпанії Dragon Capital, де працював на посаді директора інвестиційно-банківського департаменту (сектори
Это сообщение написано также в:
Рожденные в СССР (0 комментариев)
, СМЕРТЬ УРОДАМ! (0 комментариев)
, ЖИЗНЬ, КАК ОНА ЕСТЬ (0 комментариев)
, Freedom (0 комментариев)
, УН-ДА (Українська Націонал-Демократична Асамблея) (0 комментариев)
, жизнь как она есть (0 комментариев)
, Доска позора (1 комментариев)
, Славянская история. (0 комментариев)
, Україна понад усе (0 комментариев)
, Політика (0 комментариев)
, Заметки обывателя (8 комментариев)
Суббота 25 апреля 2015
Олег Михайлович |
2015-04-25 21:27:35
Министр инфраструктуры Украины Андрей Пивоварский является наиболее вероятным кандидатом «на вылет» из Правительства - об этом изданию "Регион-Информ" сообщил один из народных депутатов Блока Порошенко. Народный депутат рассказал, что в Коалиции недовольны полным отсутствием каких-либо реформаторских шагов в сфере ведения Министра инфраструктуры. «Складывается ощущение, что Пивоварскому главное расставить нужных людей на госпредприятия и обеспечить компании WOG победу в тендерах на поставку топлива, - сообщил народный депутат, - в то же время он не может даже концептуально сформулировать в чем заключаются реформы его отрасли. Пивоварский полностью провалил выполнение коалиционного соглашения, согласно которому он должен был обеспечить создание Национальной комиссии по регулированию транспорта. Именно этот регулятор должен был устранить неэффективность тарифообразования, решить проблемы с классификацией грузов и поломать коррупционные схемы перевозок. Вместо этого Пивоварский организовал новое непрозрачное повышение тарифов на железной дороге. Не знаю, есть ли о него там собственные интересы, но шишки валятся на Коалицию – люди недовольны поднятием цен на пассажирские перевозки. Нет никакой гарантии, что через три месяца тарифы не повысятся снова - сегодня никто не может понять как они формируются, а Пивоварский ничего не делает для того чтобы навести порядок в тарифообразовании.» Народный депутат сообщил, что Пивоварским провалено принятие нового закона о железнодорожном транспорте, который был предусмотрен Коалиционным соглашением, также Министр инфраструктуры не занимается созданием конкурентного рынка перевозчиков: «Он постоянно говорит какие-то заумные фразы, но не может понятно объяснить в чем заключаются реформы на железной дороге и как он их будет проводить.» «В Министерстве инфраструктуры идет какая-то подковерная возня вокруг портов и аэропортов, однако Пивоварский так и не сообщил – каким образом он собирается ломать там старые коррупционые схемы и реформировать эти отрасли. Также нет никаких подвижек в сфере ремонта и эксплуатации автодорог – складывается ощущение, что горе-министр просто не хочет ничего там менять. Советник Яценюка Малин поставил через Пивоварского на «Укравтодор» своего человека – одессита, и им не нужны там никакие реформы, никакая децентрализация.» - заявил народный депутат. «В конечном итоге вся эти проваленные Пивоварским конкурсы на гендиректоров госпредприятий, все эти непонятные назначения и сохранившиеся старые коррупционные схемы отпугивают инвесторов от дорог, портов, аэропортов и негативно влияют на имидж Коалиции. В то же время у нас есть много достойных кандидатур на должность Министра инфраструктуры», - заключил народный депутат. http://kraina.name/articles/politika/142240-v-koalicii-rastet-nedovolstvo-ministrom-infrastruktur/
Это сообщение написано также в:
Рожденные в СССР (0 комментариев)
, СМЕРТЬ УРОДАМ! (0 комментариев)
, ЖИЗНЬ, КАК ОНА ЕСТЬ (0 комментариев)
, Freedom (0 комментариев)
, УН-ДА (Українська Націонал-Демократична Асамблея) (0 комментариев)
, жизнь как она есть (0 комментариев)
, Доска позора (0 комментариев)
, Україна понад усе (0 комментариев)
, Політика (0 комментариев)
, Заметки обывателя (9 комментариев)
|