Авторизация
Меню
Категории
12 апреля (1)
1971 (1)
агитация (2)
агрессия России в Крыму (3)
Анонс (1)
аферисти (1)
аферисты (9)
Бабин Яр (1)
бабло (1)
бандиты (1)
банки (1)
банкрутства (1)
беспредел (7)
бляди (5)
бойкот (1)
брехня (2)
Брехня голокосту (5)
бюст (2)
вещи (1)
Визнерович (1)
Викентий Пухарев (1)
влада (1)
Восток (1)
Гагарин (2)
гены (1)
гетто (1)
гої (1)
ГуSSкій міръ (8)
Даунбасс (1)
дегенераты (8)
декабрь (1)
демагоги (1)
депозити (2)
Добрі новини (1)
донбасс (2)
евреї (1)
ежик в тумане (1)
євреї (1)
Женщины (1)
жидівська поліція (1)
Жизнь (1)
ЖКГ (1)
журнал (1)
занавес (1)
Злочини (2)
злочинці (6)
инциденты (1)
Ирония судьбы (1)
імперія (4)
інтернет-технології (1)
кацапи (7)
киноклуб (1)
киноклуб Cineast (1)
Клоуны (2)
комсомол (2)
корупція (2)
Космос (2)
кризис (1)
курви (1)
Личности (4)
лохи (1)
Лохокост (5)
Люди (1)
манкурти (4)
Марк Донской (1)
Мебель (1)
мнение (3)
мода (1)
монумент (1)
моральные уроды (10)
москалі (10)
московія (10)
московські попи (1)
мракобесие (3)
намедни (2)
неадекваты (6)
Обзор (1)
обыватели (1)
Одеса (1)
оккупированный Крым (1)
опозиція (1)
п'ята колона (1)
Парфенов (1)
педерасты (1)
плакат (3)
поколение (2)
Постер (1)
православие головного мозга (5)
предметы (1)
провокації (1)
прогнози (1)
просто так (1)
проходимцы (3)
проявления (1)
путин-хуйло (1)
путинизм-кретинизм (9)
путлер (7)
рашизм (8)
ревізіонізм (1)
революция (2)
РЕВОЛЮЦІЯ (2)
режим (4)
реформи (2)
російці (9)
российские (10)
русские люди (9)
русско-украинская война (5)
русско-фашистские захватчики (8)
санкции (2)
секс (1)
Сердце матери (1)
События (1)
советский (2)
совок (2)
современность (1)
СССР (1)
Таежный союз (1)
теория похуизма (1)
ужас (1)
украина (1)
украинофобия (4)
укрпошта (3)
Факт. (1)
фармазоны (1)
фашизм-путинизм (5)
фашистская Россия (8)
Хроники сообщества (1)
чекистская хунта (1)
что из этого получится. (1)
шабаш (1)
шахрайства (2)
шизофреник Путин (5)
Шимон Перес (1)
Шоабизнес (1)
шовинизм (1)
экономика (1)
ЭРОТИКА (1)
юбилей (1)


Календарь
 Ноябрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Вторник 29 июля 2014
Сообщение прочтено 150 раз
Роман Кириченко - 28.07.2014 троль

Розвиток інтернет-культури, зокрема мережевого спілкування, сприяв розвитку такого явища як тролінг. Він прийшов у мережу з офісів, де існує його історичний попередник. Уперше тролінг було зафіксовано наприкінці 1980-х. З того часу він розвинувся настільки, що зараз існують розвинені тролінг-мережі. Та що там казати – навіть на нашому досить молодому сайті завелися «тролі». Власне, це і спонукало мене до написання цієї статті.

Якщо раніше активно говорили про тролів-аматорів, які «тролять» своїх опонентів заради розваги, досить часто — примітивно, то зараз настав час тролів-професіоналів. Це можна було передбачити, так як інтернет розвивається дуже швидко, а в наш капіталістичний час  гроші заробляють на всьому, використовуючи будь-який шанс. Одним із таких шансів стало маркетингове використання тролів. Ясна річ, інтернет має великий маркетинговий вплив – реклама в інтернеті не обмежується тупими банерами на сайтах. Куди потужніша реклама знаходиться у безлічі різноманітних обговорень, коментарях, відгуках, яким так люблять довіряти інтернет-користувачі –  здається, що це ж жива людина рекомендує, а не наївна реклама, тому віримо більше, інколи — дарма. Тут важко буде зі мною не погодитися: хіба ви не шукали нічого ніколи за відгуками в інтернеті? Але мова не про це.

Справа в тому, що у наш час маркетинг дуже тісно пов’язаний з політтехнологіями. І не лише тому, що багато маркетологів займається ними. Просто суть політтехнологій аналогічна суті маркетингу – вони «продають» образ політика чи партії так само, як маркетологи продають товари. І застосування тролів у цьому плані з кожним роком все ширше, у першу чергу тут мова йде про професійних тролів.

Троль «звичайний» (клацніть, щоб збільшити)

Професійні тролі – це якісні піарщики та бренд-менеджери, от тільки вони займаються не рекламою, а знищенням конкурента. Політичні тролі, зазвичай, дешевші, бо досить часто вистачає потуг і аматорів, проте, скоріш за все, їх ціна з часом зростатиме. Це тенденція останнього року.

Війна проти України, яку розязала Росія, ведеться не лише її озброєними бандами, а й піар-агентствами. І ці піар-агентства, як не дивно, займаються професійним тролінгом (про це є чудове розслідування Независимой газеты). По суті завдяки такі стратегії змінилися дещо завдання, стратегії та тактики тролів.

Якщо в часи масово аматорського тролінгу (хоча і зараз таке має місце) тролили в основному для задоволення, для привернення уваги, для чиєїсь розкрутки, то зараз це не зовсім так.  Тролі стали частиною політичних технологій і, що найцікавіше, вони в цьому плані ще не показали весь свій потенціал.

Троль остаточно втратив прив`язку до конкретного форуму чи сайту (його там просто швидко забанять, якщо звісно він не діє задля їх розкрутки), тепер він існує у соцмережах готовий у будь-який момент вдарити по потрібному посиланню на інформаційному ресурсі.

Якщо раніше тролі дуже любили розпалювати масштабні дискусії, іноді пишучи відразу під двома логінами (тролі-шизофреніки), то зараз ніяку дискусію вони вести не стануть – вони створять свій провокативний інформаційний привід у коментарях і потім отримують свої дивіденди від маси «героїчних» відповідей справжніх патріотів.

Розпізнати
Читать