Авторизация
Меню

Календарь
 Август 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


Трійця як ідентифікатор хрестиянства
don-ki-HOT | 2012-06-03 10:31:13
Сообщение прочтено 864 раз


 «Багато бо є неслухняних, марнословів, зводників, особливо ж з обрізаних, їм треба уста затуляти: вони цілі доми баламутять, навчаючи, чого не належить, для зиску брудного. Це свідоцтво правдиве. Ради цієї причини докоряй їм суворо, щоб у вірі здорові були, і на юдейські байки не вважали»

послання Павла Титу

 

 В побудові сучасного християнства приймали участь люди різноманітних етносів та різних культур.  На протязі тисячоліть гойдалки у богослов’ї та ворожий фарисейський фактор призвели до викривлення та домислювання багатьох речей у хрестиянському середовищі. Це можна легко побачити проаналізувавши історію та різність у текстах 1-2ст. і їх аналогах 4-12ст. Маленьким прикладом можна згадати історію з родоводом Хреста. Так в Синайському Кодексі 4 ст. він присутній у Євангеліях Луки та Матвія, натомість послання Павла та Євангеліє Господнє (Луки – перше видання) де родоводу немає, які відомі вже в 2ст., доносять до нас позицію Павла щодо намагань фарисеїв придумати ці родоводи:

1Тимт.1:3,4 «Як я йшов у Македонію, я тебе вблагав був позостатися в Ефесі, щоб ти декому наказав не навчати іншої науки, і не звертати уваги на вигадки й на родоводи безкраї, що викликують більше сварки, ніж збудування Боже, що в вірі воно.»

Даний приклад чудово ілюструє явні протиріччя в текстах «Нового Заповіту». І виникли вони не лише в силу різноманітності хрестиянського менталітету. Очевидна цілеспрямована боротьба зі Словом Ісуса дала нам такий наслідок. Теорія про Святу Трійцю не стала винятком бо вона має фундаментальне значення для сприйняття суті вчення Хрестового. Це те що допомагає відрізнити юдейського Яхве від хрестиянського Теуса, Мошиаха від Хреста, Помазаника від Благого. Ніде в так званому Старому Заповіті, а по суті Танасі, ви не знайдете інформації про три вияви Бога. Хрестиянство переходячи з юдейським фактором в християнство зробило крок у протилежному напрямку і згадки про Отця,  Сина і Святого Духа як єдину суть були свідомо підчищені. Хоча тут потрібно згадати і визнати що в пізніших перекладах Синайського Кодексу (Перше Послання Івана) є фраза «Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно.», яка сама по собі відсутня у оригінальному тексті. Керуючись цим фактом антиподи Хреста сьогодні розповсюджують інформацію згідно з якою Свята Трійця була начебто вигадана за сотні років після Ісуса на одному з Нікейських Соборів, а сам Ісус якщо й існував то був простим пророком.  Та вся справа в тому що вказана фраза, в Першому Посланні Івана, нічим не протилежна суті вчення хрестиян і багато хто чомусь закрив очі на ту літературу яку було частково знищено в 1-3ст., а саме гностичну. Ми можемо по різному ставитись до теорій гностиків, але неможливо відкидати те значення яке вони надали для приблизного розуміння справжнього вчення, яке поширювали хрестияни апостольського періоду. Отож руйнуючи закиди про «Нікеську вигадку Трійці» достатньо поглянути на «секту» сифіан що існувала в 1-3 ст. та визнавала Три лики Божі, або ж розглянути рукописи датовані 2 ст. по Р.Х. (датування приблизне, спеціалісти максимально очевидно запізнили справжню дату). Існують т.з. Апокрифи Івана, короткий та простора версії, що ставлять все по місцях. Так у короткій версії, яка є очевидно більш старшою за простору (автор навряд чи міг порізати священний текст в короткий) і не має багатьох міфологізацій очевидно домислених переписчиками, доносить до нас важливу інформацію:

«Частина перша. Теогонія і вища космогонія. 1.Вища божественна тріада: Отець, Мати й Син.» - так каже гностичний текст 2 ст.

Також Текст нам розповідає що Іван побачивши як воскреслий Хрестос змінює свої подоби і здивувавшись тому, почув у відповідь від Господа – «Не втрачай присутність Духу, адже Я завжди з вами. Я – Отець,  Я - Мати і Я -  Син.». Важливо зазначити що з рукопису явно витікає розуміння Святої Трійці (Божественної Тріади) в ракурсі обов'язкового перебування у хрестиянині Святого Духу, і це явно перекликається з іншим текстом Івана, канонічним Євангелієм – «Дух Святий, що Його Отець пошле в Ім'я Моє, Той навчить вас усього, і пригадає вам усе, що Я вам говорив.».

Термін «Святий Дух» «Άγιο Πνεύμα» (палестино-арамейською має жіночий рід «Ру́ах») гностиками часто замінявся (або навіть розумівся) як слово Софія або ж Мати. Але тут важливіше те що в гнозисі, який мав значно давніші рукописи за Нікеський період християнства, міститься теорія про Три Божественні прояви. Навіть із назв рукописів Наг-Хаммаді випливає важливість трійки серед  ранніх хрестиян та гностиків - Троєвидна Протенойя (Кодекс XII), Три стели Сета (Сіфа) (Кодекс VII), Тричасний Трактат (Кодекс І). Євангеліє Єгиптян, так само як і Апокриф Івана, розповідає що Отець-Аутоген виявив Три Сили – Отця, Матір та Сина. Тож бачимо що література 2 ст. вже містить інформацію про Трійцю наперекір байкам про вигадку цього вчення при імператорі Константині.

 Основуючись на свідченнях таких як Марій Юстиніан та апостол Павло, що були римськими громадянами і свідчили як переслідується послідовниками культу Яхве Слово Хрестове, та маючи приклади починаючи з 2 ст., коли так само переслідували хрестиян-гностиків, можемо зробити висновок – сучасна Канонічна Біблія має багато вирваних з себе основ (частково чи ні) та домішаного надуманого «бур’яну» (пам’ятаєте притчу про пшеницю, кукіль та жнива?). Але навіть попри всі перетворення в рукописах все вийняти звідти фальсифікаторам не вдалося.

 Хрестос є Богом (що протирічить юдейській теорії з Помазаником-Мошиахом, який не є рівним Яхве а лише його пророк):

Ів.10:30 «Я й Отець Ми одне!»

Ів. 1:1,14 «Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово. І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця.»

Ів.14:8,9 «Говорить до Нього Пилип: Господи, покажи нам Отця, і вистачить нам! Промовляє до нього Ісус: Стільки часу Я з вами, ти ж не знаєш, Пилипе, Мене?»

 

І нарешті Три рівні суті Бога:

Мф.28:19 «Тож ідіть, і навчіть всі народи, хрестячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа,»

2Кор.13:13 «Благодать Господа нашого Ісуса Хреста, і любов Бога й Отця, і причастя Святого Духа нехай буде зо всіма вами!»

 Важливо що найдавніший зі знайдених рукописів, манускрипт р66 (2ст по Р.Х.) – Євангеліє Івана, дає нам розуміння суті Хреста як Бога.


 «οτι αυτος χρηστος εστιν επι τους αχαριστους και πονηρους» «бо Він Хрестос і для невдячних та злих» Лк.6:35 (Вашингтонский кодекс 5ст.)

 Свята Трійця – прямий доказ того що Хрестос не був Мошиахом, відокремленим помазаником юдейського божества. Це був λόγος – Слово (грецький термін не маючий аналогів в юдаїзмі). Це був Хρηστος ο Кυριος – Хрестос Господь (1Петра2:3). Не посланець, не пророк, але Бог в тому прояві що потребувала наша плотська ситуація.

 Розуміння Бога в Трьох Виявах це основа основ. Без цього не може бути Духа Святого в людині. Зло 2000 років веде війну проти цього. Але ми маємо бути сильними Духом і стояти в правді. Тому зі Святом всіх сучасних християн світу і не від світу, з надією нашою що є Свята Трійця.






Это сообщение написано также в: дон-кіхотія... (7 комментариев)
Комментарии RSS :

PingWin | 03.06.2012 14:35 | [Ссылка]

C Праздником ТРОИЦЫ усех!