<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в сообществе жизнь как она есть
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Категории

fake (3)
ZOG (1)
бабло (126)
війна (11)
влада (56)
воші (1)
ГАЗ (1)
гени (3)
гены (1)
герої (51)
гетто (76)
гниды (91)
гої (140)
гра (13)
Гроші (12)
діти (4)
євреї (94)
жиди (50)
ЖКГ (1)
жопа (1)
ЗМІ (54)
їжа (1)
КГБ (6)
Київ (6)
Кіт (1)
Крим (2)
Крым (2)
лохи (115)
маца (1)
міфи (88)
мова (5)
НАТО (1)
НКВД (5)
ООН (1)
ОУН (1)
попи (4)
раби (2)
рыги (1)
СБУ (3)
секс (2)
СРСР (3)
суд (1)
сша (8)
терор (20)
фарс (5)
ФБР (1)
фото (3)
ФСБ (2)
Хабад (66)
Хрень (111)
царь (1)
цены (1)
ЦРУ (3)
#

Календарь

 Июнь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Записи

Среда 8 февраля 2012

Вчера сотрудники ряда телеканалов - в т.ч. ТРК "Украина", СТБ, ICTV, Новый канал, 5 канал, канал 24 - получили от своих редакторов одинаковое задание: взять комментарий у Натальи Королевской и в обязательном порядке интегрировать его в сюжет об открытии сессии парламента.

"Редакторский заговор вскрылся в кулуарах Рады и вызвал бунт среди журналистов. Примерно с лета минувшего года джинса от Натальи Королевскойтм захлестнула рынок. "Мы знаем, сколько вы стоите и всех купим", - это прямая цитата одного из менеджеров ее штаба. Сегодня практически любое упоминание Натальи Королевской в СМИ носит заказной характер. Называя себя политиком нового поколения, госпожа Королевская и ее команда действуют тупыми старыми методами: без ума, без фантазии, зато с "прессом бабла". С такими темпами Наталья Юрьевна рискует быстро "состариться" и остаться в прошлом. Думаю, новое поколение обойдется как-то без нее", - пишет на "Фейсбуке" журналист Мустафа Найем.

"Редакторский заговор вскрылся в кулуарах Рады и вызвал бунт среди журналистов. Примерно с лета минувшего года джинса от Натальи Королевской захлестнула рынок. "Мы знаем, сколько вы стоите и всех купим", - это прямая цитата одного из менеджеров ее штаба. Сегодня практически любое упоминание Натальи Королевской в СМИ носит заказной характер. Называя себя политиком нового поколения, госпожа КоролевскаяТМ и ее команда действуют тупыми старыми методами: без ума, без фантазии, зато с "прессом бабла". С такими темпами Наталья Юрьевна рискует быстро "состариться" и остаться в прошлом. Думаю, новое поколение обойдется как-то без нее", - пишет журналист.

Понедельник 6 февраля 2012

 Смотреть до конца, слушать внимательно.

 

Четверг 2 февраля 2012

 Лідер ЛДПР та кандидат на посаду глави держави Володимир Жириновський запропонував росіянами обирати не президента, а царя.

"Одразу кидається в очі неросійське слово - президент. Чому нас так не поважають? Чому чужою мовою ми повинні називати найвищу посаду в нашій країні? Давайте назвемо її - глава Росії, по суті, російський цар!", - закликав він у своїй статті для газети "Известия".

Жириновський звернув увагу, що "президент" в перекладі російською означає "попереду сидить".

"Якось це кострубато і невизначено сприймається", - вважає він.

"А в Росії ми зазвичай говоримо: "з голови все починається", "ця людина – голова", "хліб усьому голова" тощо. Тобто нам навіть за змістом ближче "голова", воно більш зрозуміле, рідніше. Або інше гарне слово - правитель. Чим він займається? Він править. От і давайте будемо собі обирати правителя Росії або главу Росії. Змінили ж ми парламент на Державну думу", - написав Жириновський.

Він також хоче, щоб Росія стала парламентською республікою, і керівника країни обирала би Державна дума.

"Росія повинна бути єдиною централізованою країною, в якій не залишилося б місця для регіональних князьків, які підтримують хабарників, екстремістів і терористів", - додає Жириновський і пропонує проводити розподіл всередині держави не за національними кордонами, а за губерніями, як це було прийнято в Російській імперії.

Пятница 23 декабря 2011

В ситуації сірої кризової буденності одяг, взуття, аксесуари залишаються одним з найдоступніших позитивних допінгів. Цим й користуються рекламщики, маркетологи та інші фешн-тренд-промоутери.

Після Другої світової війни південно-африканська корпорація De Beers - найбільший постачальник необроблених алмазів – вирішила надійно закріпитися на ринку діамантів. В 1948 році чи то самим Гаррі Опенгеймером, чи то його піар-агенцією N.W.Ayer & Son був придуманий слоган «A Diamond is Forever”, що став легендарним.

Кошти для впровадження еліт-ідеї діаманта як «вічного дару кохання» були витрачені колосальні.

Опенгеймер, який насправді вважав, що від «холодного каміння» немає жодної користі, стверджував при цьому, що «підвищити його вартість можна тільки одним засобом – примусити повірити в унікальність діаманта як коштовності, що має містичну здатність збереження кохання».
...
Читать

Среда 16 февраля 2011


влада,Україна,українці,голодомор,Азаров,ложь,сша,Пропаганда,кгб,бандера
Російська балерина Анастасія Волочкова на програмі НТВшники, яку зняли з ефіру, жорстко висловилася стосовно корупції та лицемірства, що панують у Російській православній церкві Московського патріархату (РПЦ МП).

Обговорюючи новітні ініціативи священноначалля РПЦ МП, такі як, наприклад, запровадження загального дрес-коду, Волочкова (відео програми, розміщене в її блозі) заявила:

"Якщо ви захочете з усіх зробити целок македонських, то дівчата, які в мізках - повії, не перестануть такими бути",

Запис програми, за словами Волочкової, нагадував партзбори радянських часів.

"І було таке відчуття, що батько Чаплін (начальник відділу із взаємодії Церкви і суспільства РПЦ МП, формальний автор ідеї дрес-коду) виконував політичне завдання - відвести суспільство від обговорення більш серйозних тем. Я вважала за краще б поговорити про корупцію в Церкві. Я вже давно обурююся тим, що батюшки дозволяють собі ходити з дорогим годинником і телефонами ", - написала Волочкова в своєму блозі.

На думку балерини, келії деяких монастирів у розкоші можуть змагатися з номерами п'ятизіркових готелів: "Все в золоті, немає відчуття намоленості".

"Мені здавалося, що частиною життя представників Церкви повинна бути аскеза, а не телефони зі стразами".

Нагадаємо, що 11 лютого 2011 року з ефіру Первого канала і НТВ були зняті дві програми з участю Волочкової - Пусть говорят і НТВшники.

Балерина назвала помстою першого заступника голови адміністрації президента Росії Владислава Суркова. Цьому передували скандальні висловлювання балерини на адресу прокремлівської партії Единая Россия, з якої вона вийшла.

Четверг 10 февраля 2011

Хотя на сей раз обошлось без Бродского и Табачника.

Говорят, оккупанты – самый бесстыжий народ (заимствовано у Чижа).

Газета по-киевски рассказала о том, как поздравили «простого киевского миллионера с 50-летним юбилеем»:

«Не так давно отметил свой 50-летний юбилей Александр Меламуд - один из самых богатых людей в Украине, совладелец ТРЦ «Dream Town», бывший совладелец ТЦ «Глобус» и сети магазинов «Lee Cooper Jeans».

Гари Корогодский, бизнесмен-киевский миллионер, фрик, любитель театра, юмора и арт-хаусного кино, придумал подарить коллеге, бизнесмену-киевскому миллионеру Александру Меламуду в связи с 50-летием клип. Но не простой – а скабрезно-неприличный, фриковато-стебный и откровенно разухабисто-нижепоясной. Персонажи клипа ведут себя весьма раскованно.

Но основная клубничка (в смысле «изюминка») в том, что в клипе в качестве простых, безымянных статистов снялись рядовые киевские миллионеры плюс виновник торжества. Роли в клипе «Lady Gaga пародия Mood Romance» исполнили: Александр Меламуд, Гарик Корогодский, Михаил Шпильман, Ефим Гологорский, Александр Городецкий, Марк Шапиро, Дмитрий Сандлер, Роман Гологорский, Михаил Голубицкий, Александр Кац, Роман Блиндер, Елена Воровская. Весь «зеленый» цвет столичного бизнеса. Ну, и «Еврейский стандарт», конечно. Так называлась водка, которую обильно разливали исполнители ролей самих себя»

=================

От себя добавлю цитату:

"Я впервые их заметил, когда учился в средней школе в Далласе, штат Техас. Школа, в которую я ходил, располагалась в одном из богатых пригородов Далласа, и в этой школе было некоторое количество евреев. То, что я и несколько моих одноклассников заметили в евреях – это было присущее только им еврейское чувство юмора. Конечно, трудно ожидать большой деликатности в анекдотах 14-летних подростков, но анекдоты, которые особенно нравились евреям были СКАТОЛОГИЧЕСКОГО (связанного с калом) содержания. Почти каждый еврейский анекдот был, так или иначе, связан с экскрементами.
(Уильям Пирс Роджерс)

Хотя, разумеется, "анально-фекальная" направленность еврейского юмора общеизвестна. Взять хотя бы те же афоризмы Раневской... О них, а также о художественных долстоинствах инсталляций из кала, о их авторах и о дегенеративном искусстве вообще мы поговорим в следующий раз.

 

 

 

Среда 9 февраля 2011

 Крым и его туристические возможности будут представлены на выставке в Берлине, которая пройдет с 9 по 12 марта. 

Об этом заместитель председателя Совета министров АРК Георгий Псарев сообщил на совещании в крымском правительстве, посвященном курортному сезону.

«Беспрецедентная будет выделена площадь - 500 м квадратных (для Украины – ред.). Такого никогда не было. Но Украина является организатором Евро-2012. И мы понимаем, что при проведении мероприятия такого масштаба все захотят поехать посмотреть Крым», - сказал он. 

Вице-премьер признался, что иностранцы пока «слабо еще знают, что такое Крым, его рекреационные возможности». 
   
Крымский стенд на берлинской выставке будет размещаться на 30 кв. м. «Концепция стенда такая, что, я думаю, ни один немец не пройдет мимо крымского стенда», - сказал  министр курорта и туризма Александр Лиев.

По его словам, крымчане при подготовке стенда собирались воплотить несколько идей, но одну из них немцы уже забраковали. «Стенд делается за немецкие деньги, и фишку, которую я настоятельно предлагал, - это вывезти наши восковые фигуры Сталина, Рузвельта и Черчилля», - рассказал министр. 

По его словам, цель такой затеи состояла в том, чтобы позиционировать Крым как место событий мирового масштаба, как культурно-исторический центр, а не как исключительно пляжный курорт. «Но, к сожалению, учитывая политкорректность, мы от этой недели отказались. В Германию за их деньги привезти им Сталина! Это был бы перегиб, конечно», - признался Лиев.

========

Я не могу подобрать слава для комментирования этого идиотизма....

Воскресенье 30 января 2011

Уряд Азарова обирає неадекватні заходи для регулювання цін - Тимошенко

Київ. 30 січня. УНІАН. Лідер партії "Батьківщина", екс-прем`єр-міністр Юлія ТИМОШЕНКО вважає, що уряд Миколи АЗАРОВА обирає неадекватні заходи економічної політики для регулювання цінової ситуації на продовольчому та споживчому ринку.

Як повідомляє сайт Ю.ТИМОШЕНКО, коментуючи наміри уряду закупити у Китаї гречку для утримання цін на неї на внутрішньому ринку України, вона сказала: "Я думаю, що АЗАРОВ підбирає неадекватні інструменти для вирішення питань. Для того, щоб не дорожчала гречка і всі інші продовольчі товари і взагалі споживчі товари, треба зробити одну просту річ – зупинити друкарський верстат Національного банку, який сьогодні друкує непідтверджену економічним зростанням, нічим незабезпечену гривню. Це те, що дає зростання цін і на гречку, і на все інше".

На думку екс-прем`єра, такі заходи чинного уряду вкотре демонструють його непрофесійність. "Дуже шкода, що у АЗАРОВА одна таблетка на всі випадки життя. Це від того, що він просто не має спеціальної освіти і не має професійних знань. Я думаю, що як тільки вони припинять друкувати гривню, їм зразу не треба буде робити тисячегривневу купюру, а якщо вони тисячегривневу купюру зроблять, то обов’язково з портретом ЯНУКОВИЧА", - додала Ю.ТИМОШЕНКО.

Сайт лідера «Батьківщини», зазначає, що уряд М.АЗАРОВА планує закупити у Китаї 20 тисяч тонн гречки для утримання її ціни на внутрішньому ринку на рівні 10-11 гривень за кілограм. На сьогодні у торгових мережах Києва вартість кілограма гречки коливається від 18 до 26 гривень, тоді як у грудні минулого року вартість одного кілограма гречки становила від 10 до 13 гривень, йдеться у повідомленні.

======

Мене дивує наскількі всі в цьому блозі байдужі до цих питань, адже така політика уряду спустошує нашу кишеню. Хіба котики важливіші?

Воскресенье 23 января 2011
Сообщение прочтено 265 раз
Робер | 2011-01-23 01:58:10

 

У п‘ятницю 21-го січня на каналі CNN вийшов сюжет про жіночий рух FEMEN, відомий у народі як "Кровосісі".

Як повідомляє прес-служба "феменівок", матеріал про рух був підготовлений в рамках глобального проекту каналу "iList", присвяченого культурному, політичному та соціальному життю різних країн.

У січні CNN вирішив підготувати сюжет про Україну. А "Кровосісям" пощастило засвітитись зайвий раз на ТБ зі своїм слоганом:

"Наш Бог - жінка, наша місія - протест, наша зброя - голі груди".

Чути як вони кричать "Азаров - брехло!"

Назад12 | Указать страницу
Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены