Авторизация
Меню
Категории

Календарь
 Сентябрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
 
 
1
2
3
5
7
8
9
13
14
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Четверг 12 января 2012
Сообщение прочтено 166 раз

10 січня 2012 президент підписав закон, прийнятий парламентом 22.12.2012 р., що змінює процедуру і строки встановлення житлово-комунальних тарифів.

Відповідно до закону, акти, якими встановлюються ціни (тарифи) на ЖК послуги потрапляють в список, на який не поширюється дія закону "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Це означає, що до них не застосовуватиметься встановлена законом спеціальна процедура розробки, прийняття, відстеження ефективності та перегляду, яка, крім іншого, включає їх обов’язкове попереднє оприлюднення для обговорення.

Простіше кажучи, акти, якими будуть встановлюватися тарифи, їх розміри, порядок їх обчислення і т.д. не будуть заздалегідь виноситися на обговорення, не будуть досліджуватися в плані ефективності їх впливу на економіку в цілому і на підприємницьку діяльність зокрема.

При цьому закон містить норму про те, що порядок доведення до споживачів інформації про перелік ЖК-послуг, ціни (тарифи), їх зміну затверджуватиме центральний орган виконавчої влади з питань ЖКГ. Окрім того  в законі скорочуються терміни оповіщення споживачів про зміну тарифів. Виробник послуг буде мати можливість повідомляти про нові тарифи лише за 15 днів до їх введення, в той час як зараз згідно із законом "Про житлово-комунальні послуги" зобов’язаний це робити мінімум за місяць).

Закон вступить в силу з дня, наступного за днем його опублікування.


Понедельник 21 ноября 2011
Сообщение прочтено 167 раз

 

Тарифи на обслуговування житла, встановлені в Донецьку, не є об'єктивними та економічно обґрунтованими.

Про це йдеться у висновку Держінспекції з контролю за цінами, копію якого має ZN.UA.

На думку інспекторів, Донецька міська рада спочатку не мала можливості точно підрахувати вартість квартплати, оскільки не мала бази для розрахунку і коригування цін на утримання будинків, прибудинкових територій, ліфтів тощо.

Так, порушенням норм законодавства визнаний той факт, що тарифи в Донецьку були встановлені не по кожному будинку окремо, а в середньому по місту, в залежності від рівня благоустрою житла.

"Діючі тарифи встановлені без урахування стану будівель та обладнання, терміну останнього ремонту (поточного, планового, капітального), відсутності або наявності додаткового обладнання (дитячі майданчики, обігрівачі в під'їздах)... а тільки за наявністю або відсутністю видів комунальних послуг - холодне водопостачання і водовідведення, гаряче водопостачання, опалення, наявність ліфта", - зазначають в Держінспекції цін.

Крім того, ревізори виявили, що міська влада не може об'єктивно підрахувати вартість прибирання сходових майданчиків та прибудинкових територій, оскільки муніципалітет взагалі не має необхідних відомостей для розрахунку ціни послуги. "Розподіл площ прибудинкових територій та сходових майданчиків не надано через відсутність їх обліку, що дає підстави вважати формування нормативних витрат за цими статтями необґрунтованим", - підкреслюють урядові інспектори.

Серед інших порушень Держінспекція цін вказує на те, що міська влада, включаючи в тарифи вартість планових ремонтів, заходів з дератизації та дезінсекції, не обумовлює періодичність надання цих послуг. Це, на думку ревізорів, позбавляє громадян права вимагати компенсації за неповне або неякісне обслуговування житла.

Більше того - влада міста навіть не забезпечила жителям можливості поскаржитися на недоробки ЖЕКів: "не укладені договори з визначенням зобов'язань сторін, не поширена інформація для масового споживача щодо відповідальних осіб, їхніх телефонів, а також телефонів аварійних служб, режиму їх роботи" .

У зв'язку з цим Держінспекція цін порекомендувала Донецькій міській раді скасувати рішення про підвищення квартплати, датоване 25 лютого 2011 року. Проте влада обласного центру слідувати рекомендаціям не поспішає - рішення залишається чинним.


Категории: комуналкаконструктив    
Понедельник 17 октября 2011
Сообщение прочтено 897 раз
Безробітний донеччанин виграв позов проти міської ради, у якому вимагав скасувати нові тарифи на комірне. Квартплату в місті підняли цьогоріч у лютому -- одразу на 80 відсотків. У суді позивач довів, що депутати затвердили нові ціни необґрунтувано.




Комментарии (9)  
Вторник 11 октября 2011
Сообщение прочтено 268 раз
Структура витрат українських родин не дозволяє їм дисципліновано платити за комунальні послуги.

Про це повідомив директор аналітико-дослідницького центру Інститут міста Олександр Сергієнко на прес-конференції в ГолосUA.

Експерт підкреслив, що не слід порівнювати цифри-показники видатків на «комуналку» в Канаді, Штатах і Європі. Оскільки в таких розвинених країнах вважається, що якщо сім'я витрачає більше 10% на харчування, то вона вважається бідною. Таких сімей там не дуже багато. «А у нас в Україні 50% і більше йде на їжу в більшості сімей. Тому структура видатків зовсім інша»,-пояснив О. Сергієнко.

Він також запевнив, що статистика за останні 2 роки показує, що українські сім'ї з їх зарплатами і доходами не в змозі платити за високими тарифами на ЖКГ-послуги. І така ситуація повторюється щороку.

Крім того, експерт обурився тим, що поки що зрозуміти структуру формування тарифів на «комуналку» в Україні неможливо. І підприємства ретельно «оберігають» від цієї інформації, поскаржився він.


Комментарии (2)  
Суббота 9 апреля 2011
Сообщение прочтено 160 раз

По данным Главного Контрольно-ревизионного управления Украины (ГлавКРУ), 60% стоимости тарифов на ЖКХ в Киеве составляют накладные расходы жилищно-эксплуатационных служб без оказания услуг.

Об этом в интервью сообщил глава ГлавКРУ Петр Андреев.

«Стоимость воды, тепла и электроэнергии при оптимизации структуры управления можно было бы значительно снизить. Кстати, если в ЖЭКах мы смогли нормально поработать, то на „Киевводоканал“ и на „Киевэнерго“ наших проверяющих вообще не допустили», — сообщил глава ГлавКРУ.


Категории: Покращувач Жкомуналка    
Среда 26 января 2011
Сообщение прочтено 572 раз


 

Общественные активисты выступили в роли дворников. Председатель областного Апелляционного суда "попал" на 100.000 гривен.

КООРДИНАЦІЙНА РАДА АКЦІЇ «ГРОМАДЯНСЬКА КОМУНАЛЬНА САМООБОРОНА», Неформальне об’єднання інститутів громадянського суспільства

Председателю Апелляционного суда Луганской области
Визирю Анатолию Михайловичу

ОБРАЩЕНИЕ С ТРЕБОВАНИЕМ

24.01.2011 г. Правозащитные общественные организации в составе Координационного совета акции «Гражданская коммунальная самооборона» в лице ОО АСДСЛ (как «Производитель») и АООТ «ЛуганскоблМЖКстрой» («Иполнитель») - исполнили Договор, заключённый между ними о расчистке придомовой территории от снега, льда и мусора возле «Дома правосудия» - здания Апелляционного суда Луганской области. Причём, действуя во благо судей и других участников судебных процессов, приходящих в Апелляционный суд.

Вышеуказанный Договор составлен по исключительному подобию Договоров, которые заключают между собой коммунальные службы для обслуживанияя ничего не подозревающих об этом луганчан (Приложение 1).

И требования оплаты с также, наверное, ничего не подозревающих судей, о том, кто и почему их обслуживает и почему они за это должны платить - основано на полной аналогии требований оплаты с потребителей за коммунальные услуги, которые они не заказывали, а порой и не получали. Но которая была «содрана» (по укр. «стягнута») по удивительным Решениям Апелляционного суда Луганской области и также судов первичной инстанции, которые мы и приводим для примера.

Анатолий Михайлович! Для начала правового эксперимента мы выставляем требования по оплате наших услуг к Вам, как к Председателю Апелляционного суда Луганской области. Вы ведь тоже судья? На тех же основаниях, что и коммунальные службы выставляют свои требования к потребителям.

Общая сумма требований - сто тысяч гривен. Требования оплаты складываются из трёх составляющих.

СОСТАВЛЯЮЩИЕ ОПЛАТЫ, ПОЯСНЕНИЯ И ОБОСНОВАНИЯ НА ОСНОВЕ БЕСПРЕЦЕДЕНТЬНЫХ РЕШЕНИЙ АПЕЛЛЯЦИОННОГО СУДА И ДРУГИХ СУДОВ ЛУГАНСКОЙ ОБЛАСТИ В СФЕРЕ ЖКХ

1 составляющая. Требования оплатить за услуги, оказанные в предыдущий период – с 2005 по 2010г. Счёт на - 72 000 (семьдесят две тысячи) грн.

К требованию мы прилагаем такие же «доказательства», какие прилагает коммунальщики в своих исках к потребителям. Это - копия Вашего «Лицевого счёта», который открыт на Вас, уважаемый Анатолий Михайлович, ещё в 2005году! А Вы и не знали? Но зато из него видно, что на Вас насчитывался долг за услуги по уборке территории возле суда, а Вы ничего не платили!? Конечно, согласно процессуальных норм, от Вас можно ожидать возражений.

Во-первых. Вы, конечно, возразите, что никому и никогда открытие никакого «Лицевого счёта» не заказывали, а также ни согласия, ни разрешения на его открытие и ведение не давали!? И что ведение на этом счету какой-либо информации о Вашей персоне является грубейшим нарушением Вашего конституционного права на неприкосновенность личной жизни, гарантированной ст.32 Конституции Украины.

Но тогда почему коммунальные
Читать


Четверг 20 января 2011
Сообщение прочтено 252 раз

Національна комісія регулювання електроенергетики (НКРЕ) переглянула тарифи ВАТ «Київводоканал» і ще 38 комунальних водопостачальних компаній, що відпускаються для побутових абонентів.

Відповідне рішення регулятор ухвалив на сьогоднішньому засіданні.

Зокрема, з 1 лютого тариф «Київводоканалу» на холодне водопостачання виросте на 11% до 1,41 грн. (без ПДВ), тариф на водовідведення виросте на 9,6% до 1,09 грн. з ПДВ.

Комісія також переглянула тарифи ще 38 міськводоканалів, які раніше були ліцензіатами Міністерства житлово-комунального господарства. Зокрема, затверджені тарифи водоканалів Харкова, Львова, Одеси, Хмельницького й інших міст.

При перегляді тарифів регулятор брав до уваги розрахунки, надані самими водопостачальними компаніями. Крім того, в тарифі враховано зростання вартості електроенергії з моменту останнього перегляду тарифу конкретного водоканалу до січня поточного року.

Нові тарифи компаній набудуть чинності з 1 лютого.


Категории: Покращувач Жкомуналка    
Воскресенье 16 января 2011
Сообщение прочтено 264 раз

Те, що впровадження пені аж ніяк не підвищить якість цих послуг (тарифи на які невпинно зростатимуть упродовж поточного року), - висновок, який випливає з досвіду українських громадян, яким уже неодноразово розказували, що тепер, коли ціна послуг житлово-комунального господарства й енергоносіїв стала ринковою, все буде на європейському рівні. Не буде. Через кілька причин. Вони елементарні й усім (у тому числі й владі) добре відомі.

По-перше, громадяни не мають реальних важелів впливу на структури, які входять до ЖКГ або безпосередньо пов’язані з ним. Що можна зробити за умов монопольної влади однієї партії майже у всіх регіонах країни та підконтрольності їй усіх центральних владних органів? У радянські часи можна було скаржитися до партійних комітетів відповідних рівнів, інколи це давало позитивний результат, бо партія мала дбати про імідж "першої в світі соціалістичної держави". Як дбає нинішня влада про імідж України й чи дбає вона взагалі про нього, загальновідомо.

Проводити масові акції протесту? До потенційних організаторів ще заздалегідь прийдуть представники силових структур і займуться їхньою "профілактикою". Якщо вже Марію Матіос, лауреата Шевченківської премії, так відверто "пресують" через скаргу котрогось із депутатів на "неправильні" художні образи її останньої книги, то що ж тоді робитимуть із пересічними українцями?

По-друге, повзуча прихватизація структур ЖКГ вже призвела до того, що одній і тій самій людині чи фірмі можуть належати й ТЕЦ, й обленерго, й газотрейдери, й постачальники вугілля та мазуту. І ця людина однією рукою встановлює "ринково обгрунтовані ціни", за якими продає енергоносії іншій своїй руці, яка перекладає оплату забаганок цього персонажа-монополіста на плечі міського простолюду. Навіщо ж щось поліпшувати й витрачатися на це? Все одно городяни заплатять стільки, скільки буде сказано, бо ж ідеться про монополіста, прикритого владою.

По-третє, за минулі роки в керівників ЖКГ істотно посилився існуючий ще з радянських часів комплекс непогрішимості (згадайте, хто був об’єктом цілком умотивованих фейлетонів та карикатур у тогочасному "Перці"?). Щоб його зламати, потрібні справді серйозні зусилля як із боку влади, так і з боку громадськості. Чи можливі такі зусилля нині, коли на всіх більш-менш важливих посадах розставлені "свої" хлопці - питання суто риторичне.

Існують й інші причини, які унеможливлюють зростання ефективності ЖКГ у зв’язку із впровадженням пені, але варто відзначити ще кілька моментів.

Найперше, насправді майже всі українські громадяни акуратно сплачують за послуги ЖКГ. 2007 року рівень платежів становив 94,1%, 2008 - 95,5%, 2009 - 92,4% (це кризовий рік, між іншим), на 1 грудня минулого року - 103,2% (понад 100%, бо населення сплачувало борги попередніх років). Водночас загальний рівень плати за житлово-комунальні послуги постійно коливається навколо позначки 70%. Де береться така різниця? За послуги ЖКГ не сплачують вчасно (чи взагалі не сплачують) передусім бюджетні організації, які живляться із місцевих бюджетів. Тобто ні пеня за невчасну оплату послуг ЖКГ громадянами, ні занижені тарифи тут ні при чому. Бо найбільшими боржниками є структури, які не мають коштів через органи влади, а також приватні фірми, які певний час працюють, не платячи за послуги ЖКГ, а потім банкрутують; при детальнішому розгляді з’ясовується, що практично всі ці фірми працюють "під дахом" влади того чи іншого рівня. Тож і виходить, що ЖКГ в Україні має серйозні проблеми не через несплату громадянами грошей за його послуги, а передусім через неефективність та корумпованість як влади, так і керівництва цього господарства. Ба більше:
Читать


Категории: Покращувач Жкомуналка    
Суббота 8 января 2011
Сообщение прочтено 302 раз

Українців почали лякати пенею за вчасно несплачені житлово-комунальні послуги. Мовляв так в Законі від 17.12.2010 № 2795-VI написано, який діятиме з 1 січня. Але це маячня, в Цивільному Кодексі України написано дещо краще для споживачів ЖКГ щодо пені, і залякування розбивається об мури ЦК.


Річ в тім, що пеня це договірна умова, тобто якщо у вашому договорі із теплокомуненерго чи ЖЕКом немає встановленого розміру пені, то ви її не повинні сплачувати, незважаючи на думку Верховної Ради України. А нової угоди вже з пенею, яку їхні юристи після прочитання цієї статті, намагатимуться вам підсунути, просто не підписуйте, бо ви, наприклад, не погоджуєтеся з розміром пені.

Річ в тім, що відповідно до частини першої статті 546 ЦК виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. А за частиною третьою статті 549 ЦК пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов’язання за кожен день прострочення виконання. В свою чергу частина перша статті 547 ЦК чітко передбачає, що правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Тому, незважаючи на Закон, якщо у вашому договорі про пеню нічого не говориться, можете її не боятися. Тим більше, що договір ви уклали до прийняття Закону...

Віталій МОСЕЙЧУК

Посилання на відповідні закони тут http://www.marazm.org.ua/house/7_105.html


Категории: комуналка    
Воскресенье 26 декабря 2010
Сообщение прочтено 502 раз

Название: Наказание жилищем. Жилищная политика в СССР как средство управления людьми. 1917-1937

Автор: Марк Меерович
Издательство: Российская политическая энциклопедия, Фонд Первого Президента России Б. Н. Ельцина
Год: 2008
Страниц: 304
Формат: pdf
Размер: 2.41 Мб
ISBN: 978-5-8243-0988-1
Серия или Выпуск: История сталинизма

Марк Меерович
Наказание жилищем. Жилищная политика в СССР как средство управления людьми. 1917-1937

От издателя
В монографии раскрываются содержание и механизмы реализации советской жилищной политики в период 1917-1941 годов. На материале законодательных документов Политбюро ЦК ВКП(б), ЦИК и СНК СССР, ВЦИК и СНК РСФСР, ведомственных распоряжений ВСНХ и народных комиссариатов: труда (НКТруда), юстиции (НКЮ), здравоохранения (НКЗдрава), тяжелой промышленности (НКТП), внутренних дел (НКВД) и других описана основная цель советской жилищной политики - огосударствление жилища с целью использования его как средства управления людьми. Показано употребление жилища, как способа прикрепления к месту работы, принуждения к требуемому уровню производительности труда и предписываемому образу жизни. 

http://infanata.ifolder.ru/17706374
http://depositfiles.com/files/6d1ihu1ga


Комментарии (4)  
123Вперед | Указать страницу