Авторизация
Меню
Категории

Календарь
 Апрель 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Четверг 8 марта 2012
ex-libris | 2012-03-08 11:54:44 Указ
Сообщение прочтено 130 раз

Вот как я есть Федор Кузьмич Каблуков, слава мне, Набольший Мурза, долгих лет мне жизни, Секлетарь и Академик и Герой и Мореплаватель и Плотник, и как я есть в непрестанной об людях заботе, приказываю.

Вот еще какое дело вспомнил совсем забыл с государственными делами замотавшись:
Восьмого Марта тоже Праздник Международный Женский День.
Энтот праздник не выходной.
Значит на работу выходить, но работать спустя рукава.
Женский День значит навроде Бабского Праздника.
В энтот день всем бабам почет и уважение как есть они Жена и Мать и Бабушка и Племянница или другая какая Пигалица малая всех уважать.
В энтот Праздник их не бить не колошматить ничего такого обычного чтоб не делать, а пущай она Жена и Мать и Бабушка и Племянница, или другая какая Пигалица малая с утра пораньше встанет пирогов напечет оладушков того-сего наваляет все чисто вымоет полы подметет лавки надраит воды с колодца наносит белье там исподнее али верхнее намоет-настирает у кого коврики али половички пущай все хорошо выколотит а то я вас знаю пылишша в избе хоть нос зажимай. Дров пущай нарубит баньку растопит помоется как следоват. Стол накроет побогаче блины горкой закусь всякая может с Нового Года чего недоедено все на стол тащи.
С работы придя проздравить Жену и Мать и Бабушку и Племянницу или другую какую Пигалицу малую с Международным Женским Днем.
Сказать: «Желаю вам Жена и Мать и Бабушка и Племянница или другая какая Пигалица малая счастья в жизне успехов в работе мирного неба над головой».
Всякую бабу, хоть Соседка хоть кто такими же словами вежливо проздравлять.
Опосля пей-гуляй, ешь что хочешь веселись, но в меру.

    Каблуков





Категории: лікнеп    
Вторник 21 февраля 2012
Сообщение прочтено 161 раз

На запрошення Українського католицького університету директор Національного музею-меморіалу «Тюрма на Лонцького» Руслан Забілий читатиме для студентів курс під назвою «Особливості повстанської війни. Дії УПА в 1942—1949 роках».

Метою спецкурсу є спростувати міфи, ідеологічні нашарування та спонукати до дискусії в академічному середовищі.

Протягом одного семестру студентам розкажуть про характер і сутність повстанської війни як явища, фактори впливу на стратегію і тактику УПА; форми, види і способи ведення бойових дій УПА, бої повстанців на «три фронти», перехід повстанською армією німецько-радянського фронту в 1944 році, особливості боротьби в умовах радянської окупації на Закерзонні та на завершальному етапі війни УПА.

Історик вважає: «Навчання буде цікавим та корисним для українських студентів, адже військові досвід Української повстанської армії використовують й інші країни. Тактику УПА увів до навчання загонів партизанський ватажок Ернесто Че Гевара. Досвід боротьби УПА внесено до програм навчальних дисциплін сучасної американської армії».

До курсу також увійдуть практичні заняття, головним завданням яких буде навчити студентів працювати із джерелами, зіставляти і аналізувати їх. У підсумку кожний слухач має написати есе на обрану ним тему. Для візуалізації матеріалу будуть використані копії документів, світлин, картосхем, мультимедійні презентації та документальне кіно. Частину курсу студенти прослухають в Національному музеї-меморіалі «Тюрма на Лонцького», розміщеному в колишній в’язниці НКВД і гестапо.

 

Прес-центр Центру досліджень визвольного руху


Пятница 3 февраля 2012
Сообщение прочтено 169 раз
Проблему створення режиму, який був би водночас демократичним й ефективним, Фукуяма називає проблемою перетворення на Данію – тобто на стабільну державу з міцними демократичними традиціями та високим рівнем соціяльно-економічного розвитку. Він вирізняє три види політичних інститутів, які забезпечують ефективне функціонування ліберальної демократії.

Перший із них – це професійний бюрократичний апарат, наділений прозорим механізмом добору кадрів і чіткими критеріями кар’єрного просування, а головне – позбавлений впливу родинних чи особистих зв’язків на здійснення службових обов’язків. Відсутність такого впливу Фукуяма, слідом за Максом Вебером, вважає головною ознакою переходу від кланово-племінного способу організації суспільного життя до модерної держави.

Другий необхідний інститут – верховенство права. Він, указує Фукуяма, має два складники: з одного боку, це забезпечення для всіх громадян держави рівности у поширенні й застосуванні законів; із другого – це визнання керівниками держави та владними органами первинности та непорушности Основного Закону, який не можна змінювати на догоду політичній кон’юнктурі.

Третій інститут поєднує у собі різні способи контролю за владою, зокрема принципи розподілу влади, її реґулярного переобрання та механізми впливу суспільних акторів на процес ухвалення державних рішень.

Перший із трьох інституційних типів, відзначає Фукуяма, виник за межами західної цивілізації. Династія Хань у Китаї, що правила в останні два століття до нашої ери та перші два нашої, започаткувала традиції модерної бюрократії, яка повністю замінила патримоніяльне управління. Саме ця тисячолітня традиція забезпечує відносну ефективність авторитарного режиму сьогоднішнього Китаю. Водночас, як тисячу років тому, так і нині в Китаї не існує інститутів верховенства права і підзвітности влади. Віддавна одиноким способом котролю за китайськими правителями є їхній самоконтроль у формі конфуціянського усвідомлення моральної відповідальности перед власним народом.

Верховенство права й інститути контролю стали винаходом уже европейської цивілізації. Запорукою формування правового порядку, якому мусили підкорятися навіть політичні правителі, була інституційна автономія Католицької церкви. На думку Фукуями, кодифікація релігійних правил і їх упровадження завдяки авторитетові й незалежності церкви призвичаїли европейських правителів до необхідности визнання вищої сили закону.

Врешті, інститути підзвітности стали результатом протистояння державних правителів із заможними суспільними прошарками аристократів та середнього і дрібного дворянства у середньовіччі. Як відзначає Фукуяма, різний баланс сил між державою і суспільними групами обумовив і різні шляхи державотворення в Европі.

 

Чотири моделі державного будівництва

Характер відносин між державною владою та суспільними групами залежав від їхньої здатности діяти сконсолідовано. Згуртованість титулованих громадян, дворян і нової верстви міських ремісників створювала противагу монархічним правителям. Такий баланс сил інституційно оформився у вигляді системи «стримувань і противаг», яка ґрунтувалася на рівному розподілі влади та механізмах узаємного контролю. В Англії та деяких скандинавських країнах підзвітна влада сформувалася як наслідок компромісу різних однакових за силою сторін. Утім, каже Фукуяма, якщо державний апарат слабкий, сконсолідовані дії суспільних груп можуть призвести до утвердження олігархічного правління і, згодом, провалу державницького
Читать


Категории: суспільстволікнеп    
Воскресенье 15 января 2012
Сообщение прочтено 361 раз

Гуцулка Ксеня - передвоєнне українське танго

.


Комментарии (2)  
Среда 19 октября 2011
Сообщение прочтено 1502 раз
Як із мінімальними фінансовими втратами надати благодійну допомогу, залучити благодійні пожертви або сформувати благодійний цільовий капітал? Відповідь на це питання дає книга «Як здійснювати благодійну діяльність в Україні згідно з новим Податковим кодексом».

У цьому виданні експерти Українського незалежного центру політичних досліджень та Мережі розвитку європейського права наводять поради, які допоможуть благодійникам ефективніше реалізовувати свої ініціативи, в тому числі завдяки зменшенню правової невизначеності щодо оподаткування тих чи інших форм благодійної допомоги.

Також у книзі зазначено необхідні зміни у сфері оподаткування благодійної діяльності для її стабільного розвитку в Україні.

Видання буде корисним для благодійних фондів, громадян та бізнес-компаній, які планують здійснювати системну й ефективну благодійну діяльність.

З електронною версією книги Ви можете ознайомитись тут.

У друкованому вигляді видання розповсюджується безкоштовно. Для отримання друкованого примірника книги (після 26 жовтня 2011р.) прохання звертатися до УНЦПД на e-mail ucipr[at]ucipr.kiev.ua


Комментарии (18)  
Суббота 2 июля 2011
Сообщение прочтено 312 раз

Понедельник 20 июня 2011
Сообщение прочтено 181 раз
Русскоязычный обыватель и мировые (контр-) революции

Произошедшие недавно в мире революции, в нескольких случаях развившееся в полноценные гражданские войны обнаружили вопиющее невежество отечественного обывателя в тактике ведения боевых действий. Степень понимания показываемого в телевизоре не достигала и ничтожных показателей. Фактически отечественный обыватель, если он не учился на специфических курсах в горах Кавказа или Афганистана (что согласитесь, всё-таки редкость даже среди кавказцев и азиатских мигрантов) не понимает, что ему показывают.

Случись чего где поближе (к примеру, в народной республике китайцев), граждане могут вообще растеряться, расстроится и даже разбежаться без всяких к тому реальных оснований. По непонятным причинам на русском языке отсутствует элементарная информация по тактике боевых действий, вполне доступная на английском или, к примеру, на арабском (уровень сержантской учебки по стандарту НАТО). Поэтому мы решили восполнить этот пробел и коротенько, на доступном материале изложить минимально необходимые для понимания происходящего в телевизоре тактические сведения. Почему именно тактические, а не стратегические или к примеру оперативные?

Во-первых стратегия находится за пределами телевизора и в набор необходимых обывателю знаний не входит. Во-вторых, всё-таки если обывателю стратегия понадобится, он легко может в ней разобраться сам, так как для этого достаточно ответить на два вопроса: «чего хочешь?», «каким образом?».

Правда для этого предварительно надо знать ответ на вопрос «кто ты такой?». Но это уже политика. Что касается оперативного искусства, то оно по меткому наблюдению одного морского пехотинца представляет собой процесс поддержания непрерывности избранного темпа тактических действий. И соответственно чисто схематически (на уровне математических алгоритмов действий) сводимо к логистике. По логистике даже на русском можно найти массу полезной литературы и, при желании, разобраться в оперативном уровне организации боевых действий исчерпывающе и досконально.

А вот по тактике, в литературе изданной на русском языке после 1943 года почему-то отсутствуют описания важнейших (в условиях войны — жизненно важных) нюансов. Так как, то, что издавалось ранее, уже стало библиографической редкостью, да и труднопонимаемо для современного читателя, мы постараемся довести вам это доступным и понятным образом. Те кто учился в натовских учебках или на всевозможных тактических курсах при хороших арабских или пакистанских медресе дальше могут не читать. С их точки зрения вся статья состоит из пережёвывания банальностей, причём жевание будет происходить на уровне простецких постсоветских обывателей, а отнюдь не на уровне великих международных романтических настоящих мужиков-торпед.

Методика усвоения

Ещё какие-то древние философы говорили, что «голое» знание бесполезно. То есть для того, чтобы знанием можно было пользоваться его необходимо привязать хоть к каким-то чувствам и переживаниям, иными словами опытно опробовать, затвердить. Разумеется то, что мы вам сейчас расскажем не является исключением. Для того, чтобы использовать принципы которые мы вам сообщим необходимо освоить и периодически делать три несложных, но очень важных упражнения. Для облегчения запоминания мы на назовём их «Три главных упражнения». В случае если их честно, без пощады к собственному самолюбию или времени проделать в общей сложности примерно раз сорок-пятьдесят, с большой вероятностью можно утверждать, что вам удастся усвоить излагаемые ниже принципы ведения боевых действий до степени понимания показываемого в телевизоре с одного взгляда.

Первое главное упражнение. Это единственное из этих трёх упражнений которое можно делать даже совсем одному. Не требуется и минимального снаряжения. Необходим лишь самый минимум здоровья, здравого смысла и внимательности (с целью использования тех принципов,
Читать


Категории: суспільстволікнепруssкій мір    
Понедельник 16 мая 2011
ex-libris | 2011-05-16 16:15:17 Польська мова
Сообщение прочтено 314 раз

Завантажила собі курс польської, альбом "Polish"

може ще комусь цікаво буде, там 30 уроків (з англійської)






Читать


Категории: конструктивлікнеп    
Комментарии (1)  
Пятница 13 мая 2011
Сообщение прочтено 510 раз
Вкотре Україною прокотилася нова хвиля політичних пристрастей, пов’язана із суперечливими оцінками цілих етапів Українського визвольного руху періоду Другої світової війни та повоєнних років. І вкотре в центрі уваги опинилася історія дивізії «Галичина». На жаль, у ході дискусій допускаються інспіровані різними політичними силами, головно комуністами та представниками Партії регіонів, абсолютно необґрунтовані закиди на адресу як власне дивізії в цілому, так і ветеранів-дивізійників. В тому числі пропагандистським штампом у цих атаках стали бездоказові звинувачення дивізії «Галичина» у скоєнні військових злочинів та злочинів проти людства, а також сама назва дивізії (14. Waffengrenadier Division der SS (Gal. Nr.1)), яку трактують як доказ її причетности до «SS». При цьому безпідставно посилаються на рішення Нюрнберзького процесу, в яких насправді не міститься жодних прямих звинувачень на адресу дивізії «Галичина». Такі звинувачення з позицій норм цивілізованої правової держави просто не мають права з’являтися в інформаційному просторі.

Стисло пригадаємо історію дивізії. Дивізія «Галичина» — 14 Waffengrenadier Division der SS (Gal. Nr.1), або 14-та Дивізія зброї СС («Галичина» № 1) — українська військова частина, сформована за зразком німецьких піхотних дивізій у складі німецької армії в 1943 р. головним чином з українців, що проживали на території Дістрікту «Галичина» та Генеральної губернії. Формування дивізії було пов’язано, з одного боку, зі спробами німецького керівництва використати всі можливості для протистояння СРСР на Східному фронті, а з другого — з упевненістю окремих українських кіл, що на тлі поразок німецької армії є нагода закласти основу регулярного українського війська, яке може стати вагомим чинником у визначенні долі України після війни. Ініціатором формування дивізії став Український допомоговий комітет із центром у Кракові. Причетність дивізії до військ СС пов’язана з тим, що, за німецькими законами, у вермахті не могли служити не громадяни Німеччини. Тому всі національні підрозділи, які створювалися у складі німецької армії, формувалися як військові частини СС, на яку ці обмеження не поширювалися. Перед відправкою на фронт дивізія нараховувала близько 16,000 вояків. Протистояла Червоній армії в центрі німецької оборони в битві під Бродами (17–22.07.1944 р.) і була розбита. Після організованого відступу залишки дивізії були реорганізовані і по новому вишколі у квітні 1945 р. знову направлені на Східний фронт в район Граца. Зі створенням Українського Національного Комітету (березень 1945 р.), 14 квітня вояки дивізії склали нову присягу на вірність українському народові, а саму її було перейменовано на 1-шу Українську дивізію Української Національної Армії на чолі з генералом П. Шандруком. Після капітуляції нацистської Німеччини дивізія відступила в зону окупації західних держав і була інтернована в англійських та американських таборах полонених.

У зв’язку із черговими звинуваченнями на адресу дивізії «Галичина» доцільно нагадати українській громадськості та політикам всіх можливих кольорів та відтінків про діяльність та висновки так званої Комісії Дешена в Канаді. Її було створено 1985 року урядом Канади на чолі із лідером консерваторів Брайяном Малруні з метою перевірки звинувачень у воєнних злочинах та злочинах проти людства, які були висунуті проти ветеранів дивізії «Галичина» Центром документації Шимона Візенталя у Відні та низкою інших організацій. Суть звинувачень головно зводилася до тверджень про нібито участь дивізії у масових знищеннях цивільного населення, зокрема євреїв, під час війни. До цієї кампанії на державному рівні долучився також Радянський Союз, який підтримував висунуті звинувачення через газети «Вісті з України» та «News from Ukraine».
Читать

Категории: Історіялікнеп    
Комментарии (3)  
Суббота 9 апреля 2011
Сообщение прочтено 215 раз

13.04 в Національному університеті «Києво – Могилянська академія» за співпраці Національного екологічного центру України та Екоклубу «Зелена хвиля» відбудеться лекція на тему "Чи є в Україні ліс і як за нього боротись?!".

Лекцію читає Михайло Богомаз, командир Дружини охорони природи м. Києва «Зелене майбутнє». Якщо ви хочете дізнатися як живеться українським лісам, про лісову сертифікацію, і як ми можемо допомогти лісові, то ви просто маєте завітати до нас у середу.

Окрім цього ви дізнаєтесь про радикальні методи охорони лісу: ними часто користуються, але мало про них говорять.

На вас чекають у середу 13.04 на 18.00 в університеті «Києво – Могилянська академія» (вул. Г.Сковороди 2) аудиторія 3-213а.



www.pryroda.in.ua/zk


Категории: конструктивлікнеп    
Назад123...22232425Вперед | Указать страницу