Авторизация
Меню
Категории

Календарь
 Апрель 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30


Воскресенье 12 декабря 2010
Сообщение прочтено 210 раз

Спільнота Українського католицького університету глибоко стурбована конфліктом, що виник між Національним університетом «Києво-Могилянська академія» (НаУКМА) та Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (МОНМС). На нашу думку, конкретні причини для розбіжності позицій (хоч і важливі самі по собі) лише віддзеркалюють значно глибші розбіжності, які спричинені радикально відмінним баченням завдань вищої освіти в Україні.

Двадцятиліття відносної свободи породили в освітньому полі України важливі й життєздатні феномени, одним із найяскравіших з яких є Національний університет «Києво-Могилянська академія». Цей університет суттєво спричинився до того, що на ниві вищої освіти в нашій державі сформувався новітній освітянський стандарт, позначений такими цінностями, як академічна свобода, висока якість освіти і творчий пошук.

Цей висновок підтверджений практикою життя. До цього університету горнуться світлі й творчі люди, вступні кампанії виявляють незмінно високі конкурси, а якість навчання загалом і рівень знання іноземних мов зокрема (особливо англійської) відомі в усьому світі. Ось чому диплом НаУКМА здобув високе визнання, а його володарі мають найвищі рейтинги на ринкові праці. Випускники «Могилянки» є висококомпетентними спеціалістами без комплексів минулого й успішно працюють в Україні та багатьох країнах світу.

Для Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України все це мало б свідчити про те, що з часу свого відродження НаУКМА виробив унікальну систему навчання й життєдіяльності, яка довела свою ефективність. Міністерство мало б вивчити освітню систему НаУКМА й через сприяння відповідному реформуванню законодавчої бази поширити її досвід на всю сферу вищої освіти. Ось чому дивує, що насправді в Україні має місце зворотна тенденція: оригінальні освітні феномени втискують у прокрустове ложе недосконалого закону.
...
Читать


Пятница 10 декабря 2010
Сообщение прочтено 209 раз

Кузнецовськ, Рівненська область, 10 грудня 2010. – Найстаріший ядерний реактор України, проектний термін експлуатації якого завершується у грудні 2010, буде працювати понаднормово ще 20 років. Сьогодні Державний комітет ядерного регулювання України прийняв рішення про видачу ліцензії на подальшу роботу енергоблоку №1 Рівненської атомної електростанції.

„Не маючи коштів, щоб позбутися цього небезпечного ядерного об’єкту, атомники вважають, що зайві роки його роботи вирішать цю проблему, - зауважує експерт з енергетичних питань Національного екологічного центру України Дмитро Хмара. - Незважаючи на зауваження екологів щодо загроз для довкілля та недоцільності подовження терміну експлуатації старого ядерного реактора з точки зору енергетичної безпеки країни, все одно було вирішено провести цей експеримент".

На думку екологів, тепер українцям варто готуватися до стрімкого зростання тарифу на електроенергію, адже на подовження терміну експлуатації старих реакторів витрачені значні кошти – більше 2,4 мільярдів гривень. Також старі енергоблоки потребують набагато більших страхових відрахувань – на ліквідацію потенційних аварій.

Робота саме цього блоку ставить Україну в залежність від Росії на десятиліття, оскільки паливо для нього може виробляти тільки російська компанія "ТВЕЛ". Також громадськість засмучує той факт, що попередньо мова йшла максимум про 15 років роботи застарілих блоків, а у результаті НАЕК "Енергоатом" отримав ліцензію на два десятиліття.

Варто зауважити, що Рівненська АЕС приділила значну увагу подовженню роботи старих енергоблоків. Проте інші станції, які також планують подовжувати роботу реакторів, так уважно до цієї проблеми не ставляться. І тому теперішнє рішення Держатомрегулювання не означає, що буде так само подовжено роботу ще одинадцяти реакторів, термін роботи яких добігає кінця до 2020 року.

Дослідження про проблеми подовження термінів експлуатації старих ядерних реакторів http://atom.org.ua/?p=1008

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до:
Дмитро Хмара,
експерт з енергетичних питань НЕЦУ
044 353 78 41
dmytro.khmaraat necu.org.ua

Категории: Покращувач Жпроффесіонали    
Сообщение прочтено 306 раз

Можливо, знавці всіх нюансів європейської історії впродовж останнього століття зможуть пригадати, коли саме прем’єр Великої Британії погрожував мерам Ліверпуля й Манчестера повідривати їм ноги, якщо вони недостатньо ревно виконуватимуть урядову програму.

Чи коли королева Нідерландів на всі заставки розносила опозиціонерів у представницьких структурах місцевого самоврядування. Чи, зрештою, коли президент Франції своїм декретом позбавляв парижан права обирати собі муніципальні органи влади. Я ж особисто таких ситуацій не те що пригадати – навіть уявити не можу. Адже місцеве самоврядування, надто міські муніципалітети – це для Європи серйозна, повноважна, впливова й відносно самостійна влада, яка мусить підкорятися законам і виборцям, а не прем’єрам чи президентам.

Таке розуміння справи склалося у Європі давно – ще в XI-XIII століттях, під час так званих "комунальних революцій", внаслідок яких міста добилися незалежності від сваволі феодалів та самоврядування.Результатом цих революцій стало утворення міст-комун або навіть міст-держав, які мали власні органи правління (виборні муніципалітети на чолі з мерами), суди, фінанси, військове ополчення. У той час виникли міське і ринкове право. Всі городяни були вільними, користувалися майновими і політичними правами. Міста мали різні пільги та привілеї. Існували гарантії купецької власності, встановлювалися ярмаркові правила. Відтак тисячі селян-кріпаків, тікаючи від феодальної неволі, знаходили за мурами міст надійний притулок. Ті з них, хто пробув у місті один рік і один день, ставали повноправними жителями ("повітря міста робить вільним"). Герцоги, ба, навіть королі часто робили спроби повернути своїх підданих з допомогою війська чи підпорядкувати собі міста, але на загал безрезультатно. Міста успішно протистояли феодалам – а ті, зрештою, дійшли висновку, що краще домовитися з ними про права та вольності (а заодно – і про податки), ніж мати постійні джерела конфліктів.

Були, звичайно, у Європі правителі, які не терпіли інакодумства опозиції та міських вольностей, але на них сьогодні дивляться як на якихось виродків.

Та хіба тільки сьогодні? Британцям довелося розпрощатися з династією Стюартів (причому одному з них відрубали голову у центрі Лондона), щоби ствердилося поняття "опозиція його (її) величності".

Історія України начебто засвідчує її європейський характер; знову ж, міські віча, Магдебурзьке право, міські та сільські голови... "Всякому городу нрав і права," – писав Григорій Сковорода не про Галичину, а про Слобожанщину, між іншим, про найбільш східний український регіон, добра половина якого нині перебуває у складі Російської Федерації. Та й опозиція... Скільки там полків 1654 року відмовилося присягати московському цареві? А скільки міст вигнало царських посланців батогами? І що, Богдан Хмельницький кинув за ґрати одного із головних опозиціонерів Івана Богуна? Ні, він його через два роки послав в похід на Варшаву разом з Антоном Ждановичем. І норовливий опозиційний Чорнобиль, який відмовився присягати Москві, Хмельницький не сплюндрував...

Проте сьогодні в Україні при владі вочевидь не Богдан Хмельницький.

І хоча опозиціонерів поки що за ґрати в масовому порядку не кидають (лише поодинці, інкримінуючи то непослух міліції, то нецільову витрату коштів), але руки-ноги відірвати погрожують. І не просто опозиціонерам з вулиці, а тим, яким виборці висловили довіру, делегувавши у представницьку владу.

Перед тут веде, схоже, голова Житомирської облдержадміністрації Сергій Рижук. Цей титан політичної думки рішуче заявив: "Якщо районна рада збирається тільки для того, щоб помітингувати або щось там формально прийняти – звіт або програму без жодного виступу, а я сам це бачив і брав участь у таких горе-сесіях, то нам не потрібно такого... І якщо хтось там говорить
Читать


Сообщение прочтено 725 раз
Міністр освіти і науки Дмитро Табачник оголосив війну Києво-Могилянській академії. Про це заявив президент НаУКМА Сергій Квіт на прес-конференції у четвер.

«Очевидно, міністрові не потрібен такий прецедент, щоб був ефективний університет, який до того ще й працює без корупції», – сказав Квіт, пояснюючи своє бачення конфлікту.

За його словами, «Могилянка» зараз має дві конфліктні ситуації з Міністерством освіти і науки. Причому обидва ці конфлікти пов’язані персонально з Дмитром Табачником, а не з міністерством чи його працівниками.
...
Читать

Комментарии (4)  
Сообщение прочтено 316 раз
Норми прийнятого парламентом за основу проекту Житлового кодексу нерідко входять у протиріччя з діючою Конституцією України, заявив у статті для «Дзеркала тижня» директор «Інституту міста» Олександр  Сергієнко.

«Треба прямо визнати, що сьогодні, а тим більше у майбутньому, найреальнішим способом отримати квартиру буде її покупка, і в більшості випадків у кредит. Як же регулює цей процес законодавець? Єдина новела, цьому присвячена, — стаття 129. Суть її в тому, що якщо ви не заплатили за кредитну (іпотечну) квартиру, то на письмову вимогу кредитора ви — без усякого суду — зобов'язані у місячний термін звільнити квартиру!, — констатує експерт. — Це пряме порушення статті 47 Конституції України, де чорним по білому написано: «Ніхто не може бути примусово позбавлений житла інакше як на підставі закону за рішенням суду», тобто суд повинен бути обов'язково, але на підставі якого закону?».

Сергієнко також звертає увагу на той факт, що Кодекс ніяк не регламентує повернення кредитором вже виплачених за квартиру коштів.

«Чи буде банк повертати сім'ї виплачені за житло гроші? Адже відомо, що кредитор при виплаті кредиту з відсотками отримує потрійну вартість квартири! Логіка підказує: якщо договірні сторони повертаються до нульового варіанту, тобто, сім'я повертає квартиру, то і банк повинен повернути всі гроші: і тіло кредиту, і відсотки, і врахувати інфляцію! Все це, очевидно, повинно було бути в кодексі, однак нічого цього немає», — заявив експерт.

Неконституційною вважає він і статтю 36 проекту Житлового кодексу.

«Апофеоз або апофігей ставлення до чужої власності — у статті 36: громадян зобов'язують віддавати — безоплатно — свою власну квартиру, що належить їм на підставі права приватної власності (як прямо сказано в статті!), органу, який надає їм у порядку черги нову, — констатує Сергієнко. — Досить прочитати далі ту ж статтю 41 Конституції, щоб зрозуміти — їхні наміри суперечать конституційним нормам: «Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановленому законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості».

***********************

Гм, тобто факт наявності житла у власності не заважає "органам" надавати нове житло харошим людЯм "в порядку черги" Rolling Eyes

Сообщение прочтено 257 раз

Янукович: Мені підготували вситуп, я сам його читав


Категории: жестьпроффесіонали    
Комментарии (1)  
Четверг 9 декабря 2010
Сообщение прочтено 255 раз

Україна в особі першого секретаря посольства таки візьме участь у церемонії вручення нобелівської премії, але цим ми певно не повернемо довіри Європи, але втратимо довіру Китаю (не виключено, що разом із кредитами).

 Ілюстрація анекдота про ковбоїв, які задурно лайна наїлись, маслом у виконанні праффєсіаналафф


Сообщение прочтено 246 раз

Покрачувач Ж красівий наш неналежно виконує   оприлюднену Wikileaks  программу реформ !!!


Наприклад,  тут англійською по білому було наказано: скоротити чисельність міністерств до 14 (Reduce size of government to 14 ministries). 

І шо жжж ми бачимо ?

Кількість міністрів в КМ буде скорочено з 24 до 16 осіб.
http://lb.ua/news/2010/12/09/77306_Iz_Kabmina_vituryat_8_ministrov.html

Так шо ж ета дєлаєццо ?!! Знову двійка ?!

ТщательнЄє треба вказівки ZOG виконувати таварісчі  Cool


Вторник 7 декабря 2010
Сообщение прочтено 184 раз

Валерий Иванович Хорошковский всегда пытался представить себя человеком исключительной честности и образцом европейской цивилизованности. Абсолютно не стесняясь, он приезжает в СБУ на личном «Майбахе», который, правда, заправляют за счет «конторы», декларирует свое состояние, стыдливо не указывая, правда, при этом зарубежные счета и имущество. Мол, стесняться мне нечего, все нажито непосильным предпринимательским трудом. Правда, не совсем понятно, когда? Если учесть, что не старый Хорошковский на сегодняшний день имеет 12 лет стажа госслужащего. Когда он, спрашивается, деньги успел заработать? Однако, есть в биографии Валерия Ивановича один смешной и весьма позорный период. А именно – период «преподавательской» деятельности 

Оказывается, Хорошковский, оказавшись после «оранжевой революции» мягко говоря, не у дел, пошел почему-то не в бизнес, а … в научную деятельность. И 13 месяцев, с февраля 2004 по март 2005 года числился профессором кафедры финансового права Национальной академии государственной налоговой службы Украины. Ректором этого славного учебного заведения тогда был редкий прохиндей – Петр Мельник, который за мзду немалую «трудоустроил» тогда в «профессора и доценты» академии немало мертвых душ, в том числе Святослава Пискуна, Василия Маляренко и еще ряд клоунов. Во-первых, чтобы могли они достойно «пересидеть» периоды опалы, а во-вторых, чтобы не терять даром время и «остепениться» научной степенью. Естественно, никто из этих граждан ничего в Академии не преподавал, а если и появлялся, то на «корпоративы» Мельника с участием наиболее телесно-одаренных студенток.

Однако, зарплата этим засранцам за «преподавание» начислялась. Скорее всего, все эти «псевдопрофессора» зарплату из Академии не забирали, потому как зачем ворам эти профессорские «крохи»? Хотя, зная мелочность Хорошковского , например, по вопросу получения «материальной помощи», вполне возможно, что и получал. Но, в любом случае, ведомость о получении зарплаты гражданином «профессором» Хорошковским где-то должна быть. И, судя по документам, зарплату он получал. А вот «профессорских» услуг этот «менеджер» не оказывал, так как в учебном заведении просто не появлялся. Что является не только аморальным поступком, но и является уголовно-наказуемым деянием.

Еще более интересно, на каком основании гражданину Хорошковскому была присвоена ученая степень и профессорское звание? Это ведь не орден, который сейчас можно просто подарить. А существует определенная процедура. У «профессора» должны быть научные работы, должны быть аспиранты, защиты. Аспирантов нет. Насчет научных работ не знаем, возможно Мельник кого-то и подсуетил взять Хорошковского в соавторы. Кстати, «художества» Мельника с фиктивными «профессорами» и прочими махинациями обошлись Академии в растрату более 15 миллионов гривен. Это к вопросу о том, куда идут наши налоги. Впрочем, тюремным сроком для Мельника это не кончилось. В том числе и благодаря таким «профессорам» как Хорошковский, Пискун или Маляренко.

Вот и получается, что вся «чистая» биография нынешнего Председателя СБУ Валерия Хорошковского, на самом деле оказывается такой же «липой», как и «проФФессорское» звание. Для нынешнего времени это не удивительно и вспомнили мы об этом только в связи с тем, что после неминуемой отставки с поста главы СБУ, Хорошковский, скорее всего опять пристроится где-нибудь фиктивно
Читать


Категории: проффесіонали    
Комментарии (2)  
Сообщение прочтено 325 раз
Одним з проектів Міністерства фінансів України пропонується різке зниження заробітної плати працівників освіти, скорочення робочих місць, обмеження соціальних гарантій тощо

Про це йдеться у листі Федерації профспілок України до прем’єр-міністра Миколи Азарова.

Як зазначається у листі, Президія Федерації профспілок України вкрай стурбована ініціативами Міністерства фінансів України щодо масштабної ліквідації закладів освіти, охорони здоров’я, культури, які надають громадянам соціально значущі та гарантовані державою послуги, та звуження обсягу існуючих прав працівників бюджетної сфери.

У черговий раз, йдеться у листі, Міністр фінансів України Ярошенко Ф.О. на порушення загальновизнаних норм соціального діалогу, без попередніх консультацій із соціальними партнерами вніс на засідання урядового комітету проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження Плану заходів з підготовки та внесення змін до деяких нормативно-правових актів щодо удосконалення надання бюджетними установами якісних послуг, гарантованих державою».

Проектом пропонується різке зниження заробітної плати працівників, скорочення робочих місць, обмеження соціальних гарантій тощо, зазначають у Профспілці, – пише «Освіта».

Зокрема, Мінфін пропонує внести зміни до Законів України «Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», а також до постанови Верховної Ради України «Про впровадження мораторію на закриття загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості» стосовно призупинення дії норм, якими заборонено ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання загальноосвітніх, дошкільних, інших закладів освіти сільської місцевості».

Як зазначається у листі Профспілки, зміни передбачають закриття навчальних закладів сільської місцевості, зменшення кількості годин в навчальних планах загальноосвітніх навчальних закладів, збільшення норми наповнюваності класів у загальноосвітніх навчальних закладах та груп у дошкільних і позашкільних навчальних закладах, встановлення надбавок за престижність праці лише окремим педагогічним працівникам залежно від особистого внеску в результати роботи.

У профспілці наголошують, що реалізація таких нововведень, призведе до погіршення якості надання освітніх послуг, зменшення заробітної плати педагогічних працівників, їх вивільнення та збільшення чисельності безробітних.

Також, Мінфін пропонує підвищення нормативів кількості студентів на одного викладача у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації та введення таких нормативів у навчальних закладах I-II рівнів акредитації, обмеження для студентів та учнів щодо виплати стипендій, а також обмеження кількості пільгових поїздок у транспорті.

У профспілці наголошують, що реалізація внесеної ініціативи загрожує різким обмеженням соціально-економічних прав мільйонів працівників закладів бюджетної сфери та істотно звужує можливості отримання громадянами послуг з охорони здоров’я, освіти, культури тощо.

Тому, Федерація профспілок України пропонує відкликати зазначений проект розпорядження, як такий, що спрямований на масштабне порушення законних прав громадян та несе в собі загрозу соціальної дестабілізації в суспільстві.


Категории: Покращувач Жпроффесіонали    
Назад123...323334Вперед | Указать страницу