<МЕТА> - Україна | Блоги | Русский
<META> - Україна
Інтернет
Реєстр
Новини
Реферати
Товари
Блоги
шукати у блозі Притчі шукати в постах/коментарях користувача
Авторизація
Логiн:
Пароль:
 
#

Календар

 Вересень 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
 
 
 
 
 
 
3
6
9
10
11
12
13
14
15
18
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Російська субмарина загорілася через «імпортозаміщення» українських акумуляторів... Лошари.

kotati | 2019-08-12 11:37:36  
Повідомлення прочитано 26 раз

   Причиною аварії на атомному підводному човні “Лошарик” стало “імпортозаміщення” українських акумуляторів неякісними російськими.

   Про цеипише " Новинарня"  з посиланням на російське видання “Комерсант”.

   Як йдеться у статті, увечері 1 липня гідронавти завершували контрольний вихід АС-31 перед майбутнім виконанням бойового завдання. Після закінчення контрольного виходу човен-носій разом з АС-31 повинні були повернутися на базу, але під час стикування станції з човном-носієм на борту АС-31 в акумуляторному відсіку з’явився дим.

   Вже в доці, розбираючись з інцидентом, експерти встановили, що вибухнула акумуляторна батарея.

   “Вибух був дуже потужним. Акумулятор, очевидно, став і джерелом наростаючого об’ємного горіння. Щоб з’ясувати причину займання і вибуху батареї, проводяться десятки експертиз”, – відзначили експерти.

   “Було встановлено, що глибоководні станції типу АС-31 довгий час комплектувалися срібно-цинковими акумуляторами, які виготовлялися в Україні. Після ускладнення відносин з цією країною акумулятори АС-31, що знаходяться на гарантійному обслуговуванні заводу-виробника, замінили на російські літій-іонні батареї. Виробником і постачальником акумуляторів для глибоководних апаратів був обраний санкт-петербурзький завод ВАТ “Акумуляторна компанія “Ригель””. Як сказано на сайті компанії, “Ригель”, заснований в 1897 році, є найстарішим профільним підприємством у Росії, яке сьогодні виступає “передовим розробником і виробником акумуляторів”, що використовуються в тому числі для потреб глибоководного флоту”, – йдеться в матеріалі.

   “Вивчаючи супровідну документацію до продукції “Рігеля”, експерти, виявили крім іншого сертифікати, які свідчать про те, що передані флоту батареї пройшли випробування на вибухобезпечність. Зараз з’ясовується, хто і яким чином випробовував вироби і чому при цьому не були присутні представники замовника – Міноборони. На думку фахівців, до трагедії могли призвести не тільки конструктивні або технологічні дефекти акумуляторів, але і екстремальні режими роботи батареї”, – йдеться в повідомленні.

   Так, наприклад, оплавлення ізоляції струмоведучих шин і короткі замикання в мережі, які виникають у зв’язку з цим, могли викликати непередбачувані збої в енергосистемі станції і регулюючій її автоматиці.

   Як повідомляла УМ,  у Росії внаслідок пожежі на надсекретній субмарині «Лошарик» загинули 14 офіцерів. 

Пошук:
ІнформаціяСпілкуванняБізнесДозвілля
додати сайт | реклама на порталі | контекстна реклама | контакти Copyright © 1998-2010 <META> Усі права захищені