Авторизация
Меню
Категории

Календарь
 Июнь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
1
2
4
5
6
8
9
11
13
14
15
16
17
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30


Суббота 24 июня 2017
Сообщение прочтено 75 раз

У "Фіджеральда" пом'ятий правий борт, але звісно винуваті хакєри, які зламали автопілот і мабуть тримали офіцерів за руки, не давши їм перейти на ручне управління.


Это сообщение написано также в: Мореходы (0 комментариев)
Комментарии (8)  
Воскресенье 18 июня 2017
Сообщение прочтено 109 раз

Надибав на статтю з таким заголовком на https://ea daily.com/ ru/news/20 17/06/06/y azykovaya- travlya-v- belorussii -kogda-gos udarstvo-u stupaet-po dlosti?utm _source=sm i2  

Суть статті: один білорус подав заяву в прокуратуру на підлітка, який запостив "Білоруська мова - мертва мова". Автор статті починає розказувати, що хлопчик онкохворий і негоже подавать на нього заяви. Та і взагалі всі нормальні люди в Білорусі говорять російською, а білоруська зовсім незрозумілий суржик і треба попросити Євразійський Союз розібраться з ущемлєніямі російської мови, ато всякі націоналісти сіють розбрат. Далі почались заочні залякування від "громадських активістів", що в них є куча адвокатів, які тільки і чекають накинутись на всяких "мовників" і засудити їх за міжнаціональну ворожнечу. І все в такому дусі.

Проблема в тому, що по білоруській Коеституції російська є другою державною, а значить її ображать теж неможно, правда слово ТЕЖ російські шовіністи забувають. 

В 2012 році відпочиаав в Судаку з білорусками, так вони розповіли що толком мови ніхто не знає, хіба що в селах.

В Україні в цьому плані ситуація краща. Якщо привести аналогії з північною сусідкою, то становиться ясно, що з підвищенням статусу російської, як державної мови призведе до ще більших проблем, а не навпаки. Сайт з якого я привів ссилку, зареєстрований в Москві, тобто москвичам видніше, як жити і що робити білорусам.


Комментарии (7)  
Kozak | 2017-06-18 01:29:50 Ель Хомс, Лівія
Сообщение прочтено 24 раз

Порт знаходиться на сході від Тріполі. Як і в столиці, тут доволі нові причали і волноломи. Великі площі відведено під контейнерний термінал,  але немає гантрі-кранів, а лише два мобільних "Лібхера". Грузові операції з 09.00 по 18.00. Зате все роблять стівідори: розкріпляють і кріплять вантаж та тальманять. З властей на борт підіймались карантин, таможня і пограничник, взяли 7 блоків цигарок.

Як тільки пришвартувались, прибіг бізнесмен з Сімкартами - 3 гб інтернета 10$, правда інтернет повільний, як і в Тріполі. Цікаво як змінився Світ - років 5-6 тому коли торговці приносили сімкарти, то моряки питали: а скільки коштує позвонить в Україну, чи на Філіпіни, а зараз цікавляться лише інтернет трафіком, та і коштує все це дешевше ніж тоді. Одинадцять років тому, я ще застав переговори моряків по КВ радіостанціях, через Одеса Радіо на стаціонарний телефон, потім активно звонили через супутник за 1,27$ хвилина, а зараз Skype,  Viber,  Whatsapp говориш годинами за 10$.

З недостатків, лише скотовоз, який стоїть по кормі і воняє. 


Понедельник 12 июня 2017
Kozak | 2017-06-12 05:21:29 Патроніми
Сообщение прочтено 55 раз

Патронім,  або по батькові (отчество) в радянські часи використовувалось як обов'язкова форма вічливого звернення, хоча зараз від цього в Україні поступово відходять.

Продовжуючи тему морських совків, згадалась і їх любов до отчєств. Так мій перший капітан, почувши як 2й механік кличе старпома - Діма, заборонив на судні такі звернення до офіцерів, і я в 19 років став Олександровичем, хоча 29 річний 2й механік (який по суті теж офіцер, хоч і машинний) так і залишився Андрієм.

На підфлажних судах на початку 2000х в українських екіпажах капітани вимагали друкувати судову роль для внутрішнього користування з отчєствами, бо документація ведеться англійською в якій патроніми відсутні. Але з часом українські моряки відійшли від звернень по батькові, і вже в 2008, один капітан вимагав називати його: капітан Роман, чи просто master.

Але для росіян отчєства так і залишились важдивим елементом імені, бо всі три капітана росіянина, не любили звернення капітан або мастєр, а вимагали поімєні отчєству, а один навіть заявив, що якщо не хочеш по отчеству, то зви мене гаспадін капітан)

Тому в мене і закралась підозра, що патроніми це російськість, а не українська традиція. Як виявилось, в Московії отчєства набули популярності в часи Орди, бо і в монголів патроніми використовувались. Але в царський період називатись по батькові, була привілегія не всих дворян, і дарувалась  вона царським указом, простотим же людям взагалі заборонялось користуватись отчєствами. Тому коли царів змістили всі пролєтарії зразу ж захотіли зватись на барський манєр, а не як холопи.

Сподіваюсь, що і внас колись відмінять обов'язкові патроніми в паспортах.


Комментарии (3)  
Сообщение прочтено 59 раз

Коли я почав працювати на торговому флоті, то зіткнувся з поняттям совок, яке завжди викортстовувалось в негативному значенні, в основном для командирів "чмпшної закалки".

На рядянських параходах були доволі роздуті екіпажі, тому капітани звикли роздавати кучу непотрібної роботи, аби зайняти людей, коли такі капітани попадали на іноземне судно з мінімальним екіпажом, то часто їх управління заважало зосередитись на першочергових задачах.

Радянські моряки були доволі дешевою робочою силою, їх зарплатня порівняно з буржуйськими моряками була жебрацькою. Тому в 80-90х моряки масово почали займатись комерцією і контрабандою, і зарплата вже не мала значення, аби лінія хороша. Один старпом жалівся, що от колись вони в Швеції купували шкіряні вироби, перепродували їх в Британії, там купували за пару тисяч ВАЗи які йшли на експорт, а в Пітері ці авто здавали бандюкам з наваром 100%. А тепер всі працюють за зарплату і нецікаво. Тоді в нього зарплатня була до 1000 + контрабандні 4000, а зараз чесними 6500$. 

Не дивно, що після зарплатного голоду, совкові капітани і стармєхи і на підфлажному флоті продовжили традиції підробітку: капітани по обворовуванню артєлки і продуктовому бізнесі, а стармєхи на паливі. 

Спочатку екіпажі побороли продуктових ворів, бо харчуватись баландою по пів року ніхто не хотів, тому почали жалітись крюїнгам, і таких капітанів стали заміняти, або відбирати в них право на закупівлю харчів. Воровство пального ж побороли самі судновласники, які за пальне платили. Особливо війна з ворами посилилась під час світової кризи 2009 року, коли фрахтові ставки впали і доходи судновласників теж.

Хоча в портофлоті та на судах українських судновласників воровство процвітало довго, бо там відсоток совків старпьорів залишався високим, а зарплати - низькими. 


Это сообщение написано также в: Мореходы (0 комментариев)
Комментарии (2)  
Суббота 10 июня 2017
Сообщение прочтено 254 раз

Два тижні тому був в Лівії, в той час море було тихим і лодки з африканськими мігрантами двинули на Європу. Раніше такі перемвщення старались засекретити, але зараз це добре поставлений бізнес. 

Місце на човні коштує 1000€, вміщає він до 500 чоловік. Мореходні якості такого транпорта, аби трималось на воді і відійшло від берега на 12 миль. Потім куратори починають зв'язуваться з італійською береговою охороною і посилати SOS. 

В той день ми стояли в порту і отримали з десяток повідомлень Біди, з різних районів біля узбережжя Лівії, на кожній з лодок було декілька сот чоловіків, жінок і дітей.

Портові власті Тріполі на такі сигнали ніяк не реагують, кажуть що їх врятують італійці чи моряки торгового флота, які не можуть відмовитися від спасіння людей в морі. Але брати на борт півтисячі людей, при екіпажі в 12 чоловік, дуже небеспечно, чув по радіо розмову капітана торгового судна з рятівниками. Судно прийняло виклик та знайшло лодку, яка потихеньку рухалась на північ, капітан викликав рятівників і дав їм координати, але відмовився без необхідності боати мігрантів на борт, але взявся слідкувати за ними до підходу берегової охорони.

Наш мастєр теж провсяк випадок почав готуватись до можливих спасінь, але погода погіршала і трафік призупинився.


Это сообщение написано также в: Мореходы (0 комментариев)
Комментарии (15)  
Среда 7 июня 2017
Сообщение прочтено 630 раз

Коли Бог створив Адама, то заставив його дати назви всім тваринам і рослинам. До обіду наш предок справився і заскучав, тому Бог створив для нього Еву. Яка зустріла Змія і вже на вечерю запропонувала Адамові "яблуко". Зранку коли Бог проснувся, Адам і Ева вже були грішні, тож він вигнав їх з Едему.

7 днів вони плакали, а потвм почали плодитись і розмножатись. Вобщем почались звичайні людські будні. І до сих пір люди розказують історію про чудове райське життя, хоч воно тривало сутки, чи навіть менше. 

Так і Совок, за 70 років існування дав людям, років 10 більш менш пристойного життя (коли ціна на нафту підскочила), а сльози по ньому л'ють 2,5 десятка років. 

Хоча треба віддати належне Адаму, він не прибив Єву після вигнання з Раю, не став перекладати на неї їх "гріх", у нього є чому повчитись, як не як перший Мужик)


Комментарии (26)  
Суббота 3 июня 2017
Kozak | 2017-06-03 17:58:54 Сфакс
Сообщение прочтено 30 раз

Туніський Сфакс виглядає, як український Маріуполь: пилюка з хімією, коррумповані власті, які готові підти на будь-які ужимки, аби розвести капітана на цикарки, або штрафонути судно. Основна місцева фішка, це список контрольованої медицини (наркоти), зазвичай це дізепам, трамадол та кодеїн, але тут можуть відгести до наркоти і лоперамід (проти діареї), парацетамол та і будь, що,  бо списку препаратів які вважаються наркотичними, ніхто з перевіряючих не показує. Дойшло до того, що всі медпрепарати довелось зібрати, знести в каюту капітана і внести в Наркотік ліст. Після медицини, йде судова хімія, фарба і т.д., бо немає прєдєлів совєршенству. Тож мастєр відкупився ящико цигарок і проблеми зникли.

По погрузкі: стівідори вміру ліниві, тальманить і робить лашинг екіпаж. Правда під час рамадану, є дві перерви ввечері і вночі, тому грузові не дуже напрягають.

Як і в Тріполі, вихід в місто на час свят обмежений, але наступного разу агент обіцяв оформити шорпаси.

Підходний канал вузький, і на рейді шастає багато рибаків.





Это сообщение написано также в: Мореходы (0 комментариев)
Комментарии (2)  
Kozak | 2017-06-03 01:55:44 Тріполі
Сообщение прочтено 43 раз

Коли нас відправили до Тріполі, то ми готувались до гіршого варіанту: корупція, зайці, непрофісійні стівідори. Пару років тому, я вже був в Лівії в порту Тубрук, де половину портовиків складали діти і хлопці до 20 років, в тому ж році в районі Бенгазі з берега був обстріляний ракетами турецький параход.

Але столиця виявилась кращім портом Північної Африки, де я був. Широка акваторія, і добротні причали, побудовані при Кадафі. Власті в межах арабсько-африканської норми, багато не просять. Стівідори - добре працюють і співпрацюють з екіпажом. Зайців в Тріполі не має, дойшло до того, що стапом зняв з трапа матроса і відправив на покраску, коли грузові на ніч зупинялись.

В місто виходу не було з-за рамадану, але агент обіцяв організувати шорпаси наступного разу.






Это сообщение написано также в: Мореходы (0 комментариев)
Четверг 25 мая 2017
Сообщение прочтено 50 раз

По правилах демократії, владу вибирає собі народ. По факту владу вибирають більшість проголосувавших виборців. 

В Україні виборці вибирають напряму лише Законодавчу гілку влади і Президента, який вже не керує Виконавчою гілкою влади, бо Прем'єра вибира Рада. З Судовою гілкою влади ще більше путаниці, бо там теж вибирають суддів, але народ на це мало впливає. Як би там не було, але кожна гілка має свої обов'язки і відповідальність, існують методи впливу, як імпічмент, розпуск Ради чи відсторонення судді.

ЗМІ називають себе четвертою гілкою влади, бо формуюють суспільну думку. Безпосередньо ЗМІ керують редактори, які вирішують які матеріали подавати і як їх подавати. Але редакторів народ не вибирає, їх назначають власники ЗМІ, тобто напряму ЗМІ залежить від інтересів свого власника, який зазвичай людина багата (як в нас кажуть - олігарх). Виходить, що "четверта" гілка влади Олігархічна. При тому журналісти, як частина четвертої гілки, вимагають спеціальних прав і свобод, які не мають блогери "волонтери". Також слабо зрозумілий метод впливу на таку "владу", що веде до безвідповідальності всіх її членів.


Комментарии (3)  
123...212223Вперед | Указать страницу