Зрозуміло / Понятно
Шановний користувач!
На жаль, ми вимушені закрити цей проект і з 30 листопада 2020 він перестане працювати. Просимо свої вибачення за можливі незручності.

Уважаемый пользователь!
К сожалению, мы вынуждены закрыть этот проект и с 30 ноября 2020 он перестанет работать. Приносим свои извинения за возможные неудобства.
<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в блоге Заметки обывателя искать в постах/комментариях пользователя
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Категории

ато (1)
гени (1)
гены (1)
ЖКГ (1)
ЖКХ (1)
Київ (1)
Крим (1)
Крым (1)
рыги (2)
СБУ (1)
СРСР (1)
суд (1)
сша (3)
ФСБ (2)
#

Календарь

 Апрель 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Записи

Суббота 5 декабря 2015
 

Це називається - "тишком-нишком, без оголошення війни". Саме так Укрзалізниця пішла в наступ на українських громадян, відмінивши 48 (сорок вісім!!) нічних поїздів.


Кожен, кому доводиться їздити країною, знає, наскільки кращий і вигідніший нічний потяг. Ввечері сів, виспався, вранці приїхав, зробив свої справи, а ввечері їдеш додому чи в інше місто, і ранком вже вдома. Показником того, що нічні поїзди користуються значно вищим попитом, є те, що навіть влітку, при дефіциті квитків на нічні поїзди, квитки на денні були завжди. Спочатку розкупають нічні поїзди, а вже потім - денні.

Отже, питання - хто і чому вирішив відміняти найбільш популярні у громадян нічні поїзди? Якщо взимку не вистачає пасажирів, то відміняйте денні, або запускайте їх через день. Порівняння з європейськими поїздами неправомірне, бо, по-перше, там інші швидкості, і з Братислави до Будапешта ви добираєтесь за 2.5 години, По-друге, на великі відстані там є й нічні поїзди, і пасажир може обирати. І, нарешті, по-третє є альтернатива - дешеві авіарейси, який у нас немає.
 
Мені здається, головна причина - це підвищення вартості проїзду, бо чомусь сидяче Intersity, по суті - комфортабельна електричка, коштує у 2 класі дорожче, ніж купе, а 1 клас - дорожче, ніж комфортабельний люкс. Я вже не кажу про те, що зникнуть дешеві плацкартні квитки, і чималий соціальний прошарок просто буде позбавлений можливості їздити по країні (а в Україні відсутність комунікації між регіонами й так велика проблема). Я вже не кажу про такі "дрібниці", як скажені ціни в Інтерсіті на чай (6 гривень в звичайному потязі і 20 - в Інтерсіті), шоколадки ("Хрум" - 6 гривень в магазині і 35 в Інтерсіті)

Отже, в мене принципове питання - хто ухвалив таке рішення, яке істотно погіршує життєву ситуацію громадян? Чи робилися якісь дослідження, перш ніж ухвалити таке рішення? Як ставляться до цього депутати з партій правлячої коаліції та опозиції? 
 
Источник: Главком

Підвищенням залізничних тарифів на 30% Пивоварський знову довів свою професійну неспроможність

Воскресенье 29 ноября 2015

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський ініціює підвищення залізничних тарифів на 15% з 1 січня 2016 року і ще на 15% з 1 липня 2016 року.

Про це він заявив в інтерв'ю ZN.UA.

"Якщо порівняти ж/д тарифи в Україні та сусідніх країнах - та ж Росія, Білорусь і т.д., не кажучи вже про Європу, побачите, що у нас вони найнижчі. Більш ніж у два рази нижче, ніж у сусідів" , - пояснив міністр.

За його словами, додатковий дохід, який "Укрзалізниця" отримає від підвищення тарифів, вона направить на капітальні інвестиції - покупку рейок, вагонів, локомотивів.

Тобто в кінцевому підсумку гроші повернуться в українську промисловість, — наївно очікує міністр.

На жаль, міністр-недоук явно не читав книгу С.Ю.Вітте «Принципи залізничних тарифів перевезення вантажів», що була видана в 1883 році, і не знайомий з біографією її автора.

Сергій Юлійович Вітте (1849 - 1915) —  великий державний діяч, ініціатор спорудження Транссибірської магістралі, керівник Південно-Західних залізниць (1880 — 1889), міністр фінансів і шляхів сполучення, голова Ради міністрів царської Росії (1905 — 1906), один з ініціаторів Маніфесту 17 жовтня 1905 року.

В згаданій книзі обґрунтовується система побудови тарифів. Основним принципом тарифоутворення, саме якого не розуміє Андрійко Пивоварський, С.Ю.Вітте ще 130 років тому зазначив необхідність регулювання залізничних тарифів за законом попиту і пропозиції. Наслідком цього закону, доведеного за сотні років, є залізне правило: скільки тарифи не підвищуй — сума надходжень все одно залишиться тією ж самою, бо вона обумовлюється лише платоспроможністю споживача.

Тому великою помилкою Пивоварського також є намагання порівняти тарифи в Україні та сусідніх країнах. Щоб встановити справедливі та економічно обґрунтовані тарифи, спочатку потрібно дослідити рівень доходів споживачів. Прикро, що міністр, який за освітою є істориком, не розуміє цього засадничого положення. 

Виступаючи за державний контроль над тарифами, Вітте доводив вимогу однозначності та рівності перед тарифами «всіх і кожного». В нього навіть думки не було що можна надавати преференції якомусь Ахметову, Пінчуку чи Коломойському. 

До речі, на відміну від Пивоварського, який намагається все приватизувати, Вітте визнавав доцільність державного управління транспортною мережею. «При експлуатації всієї мережі залізниць урядом є можливість збільшити їх прибутковість», - писав він. 

Отже, більше ста років тому було доведено, що жодного «додаткового доходу» від підвищення залізничних тарифів не буде отримане. А сьогодні українці вже не питають, коли нарешті почнуться реформи, вони лише дивується скільки можна тримати у владі таких бездарних і неосвічених міністрів.

 

По теме:

Министр инфраструктуры не сделал ничего чтобы освободить «Укрзализныцю» от компаний-прокладок

Серед радників Міністерства інфраструктури виявили корупціонерів, шахраїв, колишніх регіоналів та росіян

Среда 4 ноября 2015
Сообщение прочтено 314 раз
Олег Михайлович | 2015-11-04 21:50:58

Апелляционный суд Киева принял к рассмотрению жалобу адвокатов бывшего народного депутата от Партии регионов Юрия Иванющенко на решение суда о его задержании. Об этом написал в блоге на сайте издания “Украинская правда” народный депутат от Блока Петра Порошенко Сергей Лещенко.
“Попытки Иванющенко снять себя из Интерпола продолжаются. Так, по Уголовно-процессуальному кодексу (статья 190 часть 5) санкция на задержание “обжалованию не подлежит”. Но адвокаты Иванющенко такую жалобу подали, и Апелляционный суд Киева, вместо того чтобы отказать, принял… ее к рассмотрению. Которое запланировано на 4 ноября”, – написал Лещенко.

По его словам, в настоящее время Иванющенко находится под санкциями Евросоюза и в международном розыске Интерпола. Он живет в России, его семья – в Монако. Иванющенко хочет воссоединиться с близкими.

...
Читать

Вторник 3 ноября 2015

 

Для ефективної роботи будь-якому міністру потрібний штат радників – спеціалістів, які фахово підкажуть, як вплине те чи інше рішення на розвиток усієї галузі. До їх думки дослухаються і нею ж часто керуються. Якщо міністрів українці знають хоча б в обличчя, то про радників навіть не задумуються. Хто ж такі радники: професійні консультанти чи сірі кардинали? Міжфракційне депутатське об’єднання Верховної Ради України «Депутатський контроль» взявся це перевірити і надіслало до міністерств запити із проханням надати інформацію про тих, хто консультує їх очільників.

Абсолютним рекордсменом за кількістю радників є Міністерство інфраструктури – там виявилося 50 позаштатних радників. На другому місті Міненерговугілля – 38. Найскромнішим у своїх потребах виявився Мінкульт – всього один радник, та й той у штаті. Загалом 14 міністрам «підказує» близько 220 радників.

З’ясувалося, що серед величезної когорти консультантів, що заповнили Міністерство інфраструктури, можна виявити багато дійсно цікавих персоналій. Одні активно просувають власні бізнес-інтереси, другі приховують свої прибутки, треті очікують «жирних» посад, а четверті — недолюстровані чиновники часів Януковича.

Кадрові працівники міністерство розповідають, що значна частина радників взялася з інвесткомпанії Dragon Capital, в якій колись працював міністр Андрій Пивоварский. Нібито перед ними поставлено завдання оцінити активи галузі і надати пропозиції щодо їх приватизації.

В Мінінфраструктури існує незаконна система додаткового матеріального заохочення керівної ланки та провідних аналітиків. Також доплачують і радникам, що працюють на громадських засадах. Зокрема, ЗМІ неодноразово повідомляли, що радники міністерства, які раніше обіймали посади в компанії Dragon Capital – Олександр Мягкий, Андрій Мотовиловець, Олексій Соболєв, Іван Макушенко додатково отримують цілком конкретні суми – від 3 до 5 тисяч доларів США щомісячно. Ці факти ніяк не наважаться перевірити правоохоронці, хоча їх закликав розібратися з тіньовими зарплатами в міністерстві навіть міністр юстиції Павло Петренко.

Геннадій Фукс

Серед радників міністра інфраструктури числиться Геннадій Фукс – в минулому – депутат Запорізької облради від Партії регіонів, у 2006-2010 роках – заступник голови ОДА з питань ЖКГ. Місцеві видання стверджують: власник групи компаній «Віннер Форд Запоріжжя – Інтрейд-Груп» активно оперував значними бюджетними коштами для підтримки бізнес-структур. До прикладу, в 2009 році, зазначає одне із запорізьких ЗМІ, використав на це 6 млн. гривень. Як наголошував раніше сам пан Фукс, метою його діяльності, як позаштатного радника, є «перезавантаження системи співпраці влади і бізнесу».

Виявилося, що інфраструктура – це також сфера компетенції і Андрія Мухатаєва – колишнього керівника управління СБУ в Харківській області, який ще в 2006-2008 роках встиг «засвітитися» в низці корупційних скандалів та був звільнений з посади під тиском громадськості.


Читать
Суббота 11 июля 2015
Сообщение прочтено 838 раз
Олег Михайлович | 2015-07-11 17:53:47

«Мы прощаемся с человеком Олегом Табаковым, потому что сказанное им несовместимо с понятиями чести и порядочности»

Известный советский и российский актер и режиссер Олег Табаков считает украинцев «в каком-то смысле убогими», темными и неграмотными людьми. Об этом он заявил в комментарии «Рен-ТВ». 
«Они и так не очень просветленные. Как бабушка в сердцах говорила: «Та плюнь ты на них. Это ж тэмни та нэграмотни люды… Я жалею их, понимаете? Они в каком-то смысле убогие. А сейчас я совсем такую сакраментальную мысль вам скажу. Беда же настоящая заключается в том, что во все времена их лучшие представители интеллекта, литературы – они по сравнению с русскими были где-то на второй или третьей позиции», – заявил российский фашистский деятель.

Е.Кузьменко:

Ну, вот вам и еще одна потеря: кот Матроскин на поверку оказался великорусским шовинистом…
Для многих из нас этот удар, конечно, особенно болезненный. Слишком много блистательных ролей и ностальгических воспоминаний связано с этим человеком. Николка Ростов, Макар, Вальтер Шелленберг, король Людовик XIII, Иван Ильич Обломов, голубой воришка Альхен, мисс Юфимия Эндрю, хозяин салуна Гарри Мак Кью…
Это лишь очень выборочный (и довольно попсовый) список блистательных ролей в кино. А сколько их было в театре! А режиссерская работа – в МХТ им. Чехова, «Табакерке». А преподавание в школе-студии МХАТ…
Стоп. Вам не кажется, что все это перечисление смахивает на некролог?
В каком-то смысле так оно и есть. Мы прощаемся с человеком Олегом Табаковым, потому что сказанное им несовместимо с понятиями чести и порядочности. Расхожая шварцевская фраза о первом ученике в драконовской школе злодейства ложится на чело Олега Павловича Каиновой печатью…
И ведь где-то в глубине души хочется верить, что все это он ляпнул, не подумавши; что охмурили великого артиста зловредной кремлевской ТВ-пропагандой. Либо, что более вероятно, Олегу Павловичу пришлось прогнуться, чтобы пробить финансирование – для старых немощных актеров или юных всесокрушающих талантов…
Хочется верить, но не выходит. Человек с такой хитрой улыбкой распознает госпропаганду с давних советских времен. И даже корысти ради умеет сказать ровно столько, сколько нужно для того, чтобы и рыбку съесть, и первостатейным мерзавцем не прослыть.
Значит, сказал от души. И дал нам редкую возможность ознакомиться с ее внутренним устройством…

Читать
Воскресенье 5 июля 2015

До начала 18 века место России на картах занимала Тартария

В середине XV века, московские князья признали себя младшими братьями рода Гираев, а крымских ханов своими царями. Одновременно они заимели поддержку и покровительство правящей династии, а также определенные права и обязанности по “собиранию земли золотоордынской” в новое единое государство во главе с Гираями.

С начала XVI века, когда Крым стал вилайетом (губернией) Османского халифата, верховным правителем для Московии стал считаться султан в Стамбуле, тем не менее, как выражаются сейчас, правом «оперативного управления», по-прежнему обладали крымские ханы.

Известно, что Иван III (дед Иван Грозного) в знак своего вассального положения перед крымским ханом, принес на Библии присягу на верность дому Гираев, признав их наследниками рода Чингиз-хана. Эта присяга строго соблюдалась вплоть до 1700 года, и Московия платила дань Крымскому ханству, как своему суверену и хозяину.

Об этом напоминает и известный русский историк С.М. Соловьев в сборнике “Чтения и рассказы по русской истории” , “турки были страшно истощены (к 1700 году беспрерывными войнами) и заключили мир, уступили России Азов со всякими старыми и новыми, уже построенными Петром городками; а крымский хан должен был отказаться от дани, которую до сих пор платила ему Россия под благовидным названием поминков или подарков” / стр. 502-503./

Московия и при Иване Грозном, во второй половине конце XVI века, платила дань Крыму, как и царям Золотой Орды. Но русские имперские историки отчаянно обходят молчанием зависимость Москвы от Крымского ханства, явно опровергающее сам факт независимого существования Московии, как царства, в XVI веке.

Однако, будучи вассалом Крыма, Московия в этом положении имела и выгоду. Крымские ханы оказывали Московии постоянную военную и политическую поддержку, в так называемой Ливонской войне. Именно в результате поддержки Крыма, войска Ивана Грозного в начале войны одерживали одну победу за другой.

Но с 1563 года отношения между Московией и Крымским ханством стали резко меняться. А в 1570 году османский султан Сулейман Кануни потребовал ликвидации автономии Московии.

Вот что писал историк К. Валишевский в своей книге “Иван Грозный”:
“С 1563 по 1570 г. Иванъ напрасно старался предотвратить татарское нашествiе… Безуспешно послы его, как Нагой и Ржевскiй, являлись к хану с миролюбивыми речами и великолепными подарками…Но султан потребовал возвращенiя Казани и Астрахани и признанiя Московскаго государства подвластным Порте”./ стр. 224./

Причина недовольства сюзеренов своим вассалом крылась в следующем: в 1561 году Московия получила званую ложную грамоту Константинопольского патриарха, где Ивана IV признали прямым наследником византийских императоров. То ли эта лживая грамота стала сочинением московских церковных владык, то ли за деньги ее сочинили в Константинополе, без ведома Вселенского Священного Собора. Не суть важно. Сам факт посягательства Ивана IV на наследие древнего титула византийского Кесаря зафиксирован 1561 годом.

Естественно, в течение нескольких лет об этом посягательстве московского князя донесли крымскому хану, который вполне обоснованно считал Ивана IV своим подданным.

Хитрая изворотливость Ивана IV не помогла. Хан Девлет Гирай решил проучить строптивого самозванца, посягнувшего на титул византийского императора. И в 1571 году войска
Читать

Вторник 23 июня 2015

ПАО «Лугансктепловоз», которым владеет российский «Трансмашхолдинг», решил перенести адрес местонахождения (регистрации юридического лица) предприятия из оккупированного Луганска в Северодонецк в Луганской области. Соответствующее решение приняло внеочередное собрание акционеров ПАО 15 июня в Северодонецке, внеся соответствующие поправки в уставные документы, говорится в протоколе собрания, размещенном на его сайте.

Согласно документу, для участия в собрании зарегистрировалось 5 акционеров, которые совокупно владеют 76,0344% акций, а председательствовал на собрании глава наблюдательного совета Виктор Быкадоров.

Пятница 19 июня 2015

У світі Путіну ніхто не вірить. Він може казати що завгодно, але світові лідери почули від нього багато брехні.

Про це в ході телемарафону "Україна понад усе" на "5 каналі" заявив Олександр Палій, політолог.

"Слова Путіна – це словоблуддя для міжнародної спільноти. У світі Путіну ніхто не вірить. Він може казати що завгодно, але світові лідери почули від нього багато брехні. Особливо огидними є розмови про "єдиний народ". Мовляв, українців убивати можна, бо ми єдиний народ, це наші мовляв розбірки. Така от Каїнова поведінка",  - каже Палій.

За словами експерта, Росія не готова до протистояння з Заходом. У неї немає нічого.

"В Росії для протистояння з Заходом немає нічого. Ні економіки, ні ресурсів, ні технологій. Кудрін вчора виступав на цьому форумі, і казав, що з 1992 року не було меншої частки Росії в світовій економіці. Це відбувається через крайню неконкретність російської моделі. Вона відстає і від країн БРІКС, не кажучи вже про розвинені країни", - твердить експерт.

Среда 17 июня 2015

Издержки войны в Донбассе оказались куда больше, чем предполагалось. Украина не может их себе позволить, а Россия не станет их на себя принимать. Возможно, именно поэтому заговорили о том, что проект «Новороссия» закрыт. Такое мнение высказал в статье для РБК старший сотрудник Атлантического совета США Андерс Аслунд.

Война в Донбассе обходится Украине дорого — даже если не учитывать затраты на собственно ведение боевых действий, пишет Аслунд. Это промышленный пояс, состоящий из старых шахт, металлургических и химических заводов. Почти все угольные шахты и химические предприятия остановлены, на металлургических заводах производство или идет в сниженном темпе (Енакиевский металлургический завод), или вовсе прекращено (Алчевский комбинат). Взорваны железнодорожные мосты, что осложняет перевозку крупных грузов.

Экономическая и гуманитарная ситуация ужасна. Большая часть населения, судя по всему, покинула регион. Около 1,8 млн людей покинуло Донбасс и 1,5 млн осталось. Если не считать около 45 тыс. ополченцев, оставшееся население в основном состоит из пенсионеров и людей, лишенных средств к существованию.

В обозримом будущем Донбасс будет источником затрат, а не прибыли, продолжает Аслунд. Поэтому в феврале на вторых минских переговорах встал вопрос, кто возьмет на себя государственные расходы в Донбассе, прежде всего пенсии. Украина отказалась, требуя полного контроля над ДНР и ЛНР и их границей с РФ. Крупные предприятия региона платят налоги в Киев, и Москва это поддерживает, опасаясь, что в противном случае Украина огтключит их от своей экономики.

В этих условиях содержать население Донбасса приходится России, полагает Аслунд. Речь идет об огромных суммах, оценить которые сложно. Западу на гуманитарную катастрофу в регионе плевать: обычно в таких случаях западные организации поставляют какую-то помощь, но сейчас Запад заинтересован в нанесении максимального ущерба России и не хочет делить с ней издержки войны. А Россия не хочет нести их в одиночку.

Судя по всему, именно с этим и связано закрытие проекта «Новороссия», полагает сотрудник Атлантического совета.

Вторник 16 июня 2015
Несколько дней назад в интернете проскочило сообщение о том, что на «Укрпочту» возвращается работать некий Геннадий Вовк. Неизвестно, на какую должность его собираются назначить, но, видимо, будущий руководитель Вовка совершенно не знаком с его трудовой биографией.

Дело в том, что где бы Геннадий Вовк не работал – его деятельность всегда заканчивалась большими скандалами и уголовными делами. Он даже умудрился стать одним из героев нашумевшей книги «Фармрынок. Рекрутинговые и промоционные банды», где немало страниц посвящено его мошенническим деяниям и подробно описывается его деятельность в фармацевтических компаниях, которые занимались дистрибюцией лекарственных средств.

Геннадий Валерьевич Вовк родился в Донецкой области в Артемовске. В 2004 г. закончил в Харькове фармацевтический университет по специальности «провизор». Затем работал провизором в одной из аптек Славянска. В 2006 году - региональный менеджер фармацевтической компании «Ранбакси». В 2007 году Вовк в этой компании уже руководил медицинскими представителями – это сотрудники, которые занимаются личными продажами, продвигая препараты среди врачей и фармацевтов. Медпредставителям Вовк устанавливал нереальные планы с тем, чтобы уменьшать им зарплату. Также он ввёл для них требование ежедневно вбивать в CRM-систему километраж служебного авто на начало и на конец рабочего дня, при этом установил такие лимиты топлива, при которых план было выполнить нереально.
...
Читать
Назад123...282930Вперед | Указать страницу
Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены