Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.11.30' (113) in /usr/local/lib/php/metaClass/DB/db.php on line 146 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/lib/php/metaClass/DB/db.php:146) in /var/www/weblog/blog.php on line 144
#
Міністр Пивоварський разом із Укрзалізницею пішли у наступ на українських громадянЦе називається - "тишком-нишком, без оголошення війни". Саме так Укрзалізниця пішла в наступ на українських громадян, відмінивши 48 (сорок вісім!!) нічних поїздів.Кожен, кому доводиться їздити країною, знає, наскільки кращий і вигідніший нічний потяг. Ввечері сів, виспався, вранці приїхав, зробив свої справи, а ввечері їдеш додому чи в інше місто, і ранком вже вдома. Показником того, що нічні поїзди користуються значно вищим попитом, є те, що навіть влітку, при дефіциті квитків на нічні поїзди, квитки на денні були завжди. Спочатку розкупають нічні поїзди, а вже потім - денні. Отже, питання - хто і чому вирішив відміняти найбільш популярні у громадян нічні поїзди? Якщо взимку не вистачає пасажирів, то відміняйте денні, або запускайте їх через день. Порівняння з європейськими поїздами неправомірне, бо, по-перше, там інші швидкості, і з Братислави до Будапешта ви добираєтесь за 2.5 години, По-друге, на великі відстані там є й нічні поїзди, і пасажир може обирати. І, нарешті, по-третє є альтернатива - дешеві авіарейси, який у нас немає. Мені здається, головна причина - це підвищення вартості проїзду, бо чомусь сидяче Intersity, по суті - комфортабельна електричка, коштує у 2 класі дорожче, ніж купе, а 1 клас - дорожче, ніж комфортабельний люкс. Я вже не кажу про те, що зникнуть дешеві плацкартні квитки, і чималий соціальний прошарок просто буде позбавлений можливості їздити по країні (а в Україні відсутність комунікації між регіонами й так велика проблема). Я вже не кажу про такі "дрібниці", як скажені ціни в Інтерсіті на чай (6 гривень в звичайному потязі і 20 - в Інтерсіті), шоколадки ("Хрум" - 6 гривень в магазині і 35 в Інтерсіті) Отже, в мене принципове питання - хто ухвалив таке рішення, яке істотно погіршує життєву ситуацію громадян? Чи робилися якісь дослідження, перш ніж ухвалити таке рішення? Як ставляться до цього депутати з партій правлячої коаліції та опозиції? Источник: Главком Підвищенням залізничних тарифів на 30% Пивоварський знову довів свою професійну неспроможність
Это сообщение написано также в:
СМЕРТЬ УРОДАМ! (0 комментариев)
, ЖИЗНЬ, КАК ОНА ЕСТЬ (0 комментариев)
, Freedom (0 комментариев)
, УН-ДА (Українська Націонал-Демократична Асамблея) (0 комментариев)
, жизнь как она есть (0 комментариев)
, Доска позора (0 комментариев)
, Справжня історія (0 комментариев)
, Україна понад усе (0 комментариев)
, українське слово (0 комментариев)
, Політика (0 комментариев)
|
Ночные поезда придумали отменить те кто сам ними не ездит, а если и ездит, то имеет средства снять хороший люкс в гостиннице.
Если раньше я имея дела в столице, садился вечером в поезд, поспав в пути ночь, призжал утром, решал вопросы, а вечером опять в поезд и утром дома.
А если дневным, то приехав в столицу вечером надо искать ночлег, днем по делам, потом опять ночлег и на третий день только дома.
Например из Луганска в Киев ночной поезд был удобнее самолета вылетавшего в 5.00, когда полночи надо было не спать, чтобы успеть на регистрацию и все дела.
Эти придурки исходят только из интересов железной дороги а не пассажиров...