<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в блоге razomiztoboyu искать в постах/комментариях пользователя
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Категории

free hugs (5)
АЗС (1)
вода (1)
діти (2)
Киев (5)
Київ (9)
риба (1)
суд (1)
ціни (2)
юмор (1)
#

Календарь

 Ноябрь 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#

Записи

Четверг 2 сентября 2010

1 вересня 2010 до шкіл України прийшло більше  4 млн. 300 тис. учнів, парти поповнилися більше ніж 405,5 тисячами першачків. Святкові церемонії з нагоди Дня Знань пройшли і на Київщині. Громадський рух «Разом із тобою» узяв участь в урочистостях, подарувавши сімом школам Київської області аудіодиски із класичною українською літературою.

 Перше вересня у віддалених сільських та селищних школах Київської області – це свято, що створюється здебільшого завдяки вчителям, батькам та особливій атмосфері, що панує у невеличких дружних колективах. І ті заходи, які відвідали представники Громадського руху «Разом із тобою» справді позначилися щирою теплотою і душевністю переживань.

- Утім, у самих шкіл залишається ще дуже багато нагальних проблем. І це не тільки питання підвозу учнів з далеких районів, а й інтернетизація, жалюгідний стан багатьох бібліотек, де катастрофічно не вистачає і підручників, і книжок з класичної літератури, – коментує голова виконкому Громадського руху «Разом із тобою» Ігор Дармостук. - Сьогодні дуже багато хто із наших можновладців забуває, що вчасне забезпечення підручниками надзвичайно важливе для шкіл, і далеко не усі сільські заклади освіти мають можливість отримати їх через мережу Інтернет. Школи не завжди мають навіть комп’ютери, що й казати про доступ до всесвітньої мережі.

 Загальний стан освіти та більшості навчальних закладів сьогодні фактично перебувають у занепаді. Невлаштованість умов для навчального процесу і дозвілля, байдужість з боку влади та відсутність фінансування залишаються особистим клопотом батьків та вчителів, яким далеко не завжди вдається власними зусиллями покращити становище. Ця галузь суспільного життя, не зважаючи на її виняткове значення, залишається занедбаною та конче потребує уваги з боку держави та громади. Подібними до сьогоднішнього заходами Громадський рух «Разом із тобою» прагне не лише подарувати тепло та натхнення освітянам та їхнім вихованцям, але й привернути увагу широкого загалу до вкрай загрозливої ситуації, яка, на жаль, вже стала для нас цілком звичною.

Вторник 31 августа 2010

Згідно з останніми опитуваннями Інституту Горшеніна, громадяни України вважають за необхідне реформувати систему шкільної освіти

Напередодні початку нового навчального року Громадський рух «Разом із тобою» продовжує публікувати матеріали з приводу сучасного стану освіти на Київщині та в Україні. З 27 по 29 серпня Київський інститут проблем управління імені Горшеніна проводив телефонне опитування на тему: «День знань в Україні». Всього згідно з випадковою вибіркою було опитано 1000 респондентів у віці від 18 років у всіх обласних центрах України, Києві та Севастополі.

За його результатами виявилося, що близько третини громадян України (34,3%) оцінюють якість освіти, що надається сучасною школою, на «3» (задовільно). Трохи менше наших співгромадян - 28,3% - оцінили якість шкільної освіти на «4» (добре), а кожен п'ятий (20,2%) дав оцінку «2» (незадовільно). Тільки 7,4% українців оцінили якість шкільної освіти на «5» (відмінно).

Більшість респондентів (65,7%) вважають, що Україна потребує реформи шкільної освіти. При цьому 49,4% респондентів відповіли «скоріше так», а 16,3% - «точно так» на це питання. Більше чверті українців (27,4%) не бачать необхідності в такій реформі, з них відповідь «скоріше ні» віддала перевагу п'ята частина опитаних (20,1%), а 7,3% громадян відповіли, що вона точно не потрібна. Не змогли відповісти 6,9% респондентів.

Згідно з опитуванням, найбільш поширеною проблемою, з якою найчастіше стикаються батьки школярів, кожен другий українець (50,1%) назвав постійні збори грошей на подарунки вчителям і адміністрації шкіл. Майже половина респондентів (47,3%) вважають такою проблемою купівлю підручників і навчальних матеріалів, якими не можуть забезпечити учнів шкільні бібліотеки, трохи менше опитаних (46,4%) незадоволені ремонтом класів і шкіл за свій рахунок. Байдужість педагогів до дітей назвав проблемою кожен третій респондент (33,5%). Близько третини опитаних (30,1%) вважають поширеною в школі проблемою некомпетентність вчителів, більше чверті (26,6%) - неукомплектованість педагогічного складу. Кожен четвертий українець (25,1%) назвав проблемою переповнені класи, кожен п'ятий (20,2%) - низький загальний моральний і культурний рівень вчителів.

Українці також вважають поширеними проблемами: низький рівень безпеки дітей в школі (18,7%), використання вчителями непедагогічних методів (17,3%), погану систему харчування в школі (16,4%), погане медичне обслуговування дітей (13,5 %), застарілі програми навчання (11,3%) і великі навантаження в школі (10,8%). Інші проблеми назвали 3,2% респондентів, а 2,1% не змогли відповісти на дане питання.

Переважна більшість громадян України вважають лихослів’я і куріння (по 94,4%) найбільш поширеними проблемами серед сучасних школярів. При цьому кожен другий респондент (52,8%) вважає, що куріння широко поширене, 41,6% - поширене. Тільки 1,9% опитаних вважають це явище нерозповсюдженим, а 3,7% не змогли відповісти на запитання. Широко розповсюдженим лихослів'я назвали більше половини українців (59,8%), «поширене» відповіли 34,6% громадян і лише 1,8% вважають, що лихослів'я серед школярів не поширене. Не змогли відповісти на запитання 3,8% респондентів.

Ще одним негативним чинником, що має місце серед школярів, більшість громадян (80,1%) назвали вживання спиртних напоїв. При цьому 27,8% вважають цей факт широко поширеним, а більше половини респондентів (52,3%) - поширеним. Непопулярним алкоголь в школі визнали 11,3% опитаних. Майже кожен третій українець (33,8%) проблемою серед школярів вважає
Читать

Понедельник 30 августа 2010

26 серпня в ДК КПІ відбулася щорічна конференція керівників навчальних закладів та педагогічних працівників Київщини «Про підсумки розвитку системи освіти Київської області у 2009/2010 навчальному році та завдання на 2010/2011 навчальний рік». У конференції взяли участь представники вищих навчальних та науково-педагогічних закладів, влади, профспілок та ЗМІ.

 Протягом конференції було обговорено сучасний стан освіти в Київські області і подальші перспективи її розвитку. Увага учасників семінару була зосереджена на проблемних соціально-економічних питаннях, що виникають на шляху розвитку освітньої системи Київщини. Напередодні навчального року було наголошено на відсутності рівного доступу до навчання -  зокрема, близько семи з половиною тисяч учнів навчаються в другу зміну, школярі у сільській місцевості змушені долати по 10-15 кілометрів щодня, аби дістатися до навчального закладу, існує черга на влаштування до дитсадків – понад 5 тисяч дітей. Вирішення цих проблем, що негативно впливають на якість надання освітніх послуг, потребує будівництва нових сучасних шкіл і дошкільних закладів. На засідання особливо наголошувалося на нинішніх соціально-економічних потребах держави, що вимагають модернізації як структури, так і змісту освіти, чіткої орієнтації освітніх послуг на запити й потреби людей і, що найголовніше, врахування регіональних особливостей кожної території України. Під час обговорення цих питань громада вчителів запросила до слова ректора КОІПОПК, Клокар Наталію Іванівну, аби почути її думку з приводу актуальних проблем галузі. Заслужений діяч освіти, Наталія Іванівна окреслила основні пункти, які потребують особливої уваги влади і суспільства.

Не зважаючи на певні позитивні кроки, зроблені у напрямку модернізації вітчизняної освіти, вони є, на жаль, лише краплею в морі нагальних проблем галузі. Відсутність шкільних автобусів, зростаюча тенденція до занепаду сільської освіти, незадовільний рівень заробітної плати та відсутність соціальних гарантій для вчителів, недостатня кількість необхідних посібників та незабезпеченість учнів доступом до Інтернету - це лише ті проблеми, які видно неозброєним оком.

З-поміж всього іншого, неприйнятним залишається і рівень освіти вчителів, застарілість їхніх знань та неефективність викладацької методології. З цієї точки зору Громадському руху «Разом із тобою» видається деструктивною перспектива закриття єдиного у Київській області інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (КОІПОПК), який встиг стати зразковим закладом, здобути міжнародне визнання та завоювати авторитет у своїй галузі. Фахівці інституту безперервно стежать за останніми дослідженнями у сфері освіти та науки і прагнуть пристосувати їх до вітчизняних реалій, аби модернізувати навчальний процес, зробити його більш ефективним та відповідним до реальних потреб суспільства. Сучасне становище потребує підтримки закладів та установ, які безпосередньо впливають на розвиток науково-освітнього потенціалу регіону.

Освітяни та влада опікуються цими питаннями та прагнуть вжити всіх заходів для того, аби підняти освіту до сучасних стандартів. Але на сьогодні, на жаль, державної підтримки явно недостатньо для виконання цього завдання. Тож громада має бути активною та налаштованою на дієву участь у ключових сферах суспільного життя, зокрема, освітньому процесі. Громадська думка може і має бути впливовим чинником прийняття управлінських рішень, що відображаються на якості життя громадян. Наразі справа безпосередньо стосується рівня освіти наших дітей.

Среда 21 апреля 2010

 

Багатьом із нас знайома ситуація, коли нове керівництво, приходячи до управління будь-де: чи то в школі, чи то на фірмі, чи у владних структурах, намагається оновити усталений склад речей, перебудувати усе наново, зробити по-іншому.

Однак далеко не завжди, запропоновані поспіхом рішення є справді тими, що сприяють розвитку. А в нашій практиці, так найчастіше стається навпаки: нова мітла, що мете по-новому, вимітає з хати не тільки зайве, але й роками ретельно вибудовувані, працюючі і ефективні схеми.

 На минулому тижні вкотре виникла дискусія навколо доцільності виведення з-під порядкування Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Гуманітарно-педагогічного коледжу. Для того, щоби ввести читача у суть справи, викладемо коротку історію.

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ

Гуманітарно-педагогічний коледж Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів розпочав свою діяльність як філія Переяслав-Хмельницького педагогічного училища в 1985 році, як самостійний навчальний заклад - Білоцерківське педагогічне училище - з 1986 року.

У 1999 році на базі Білоцерківського педагогічного училища було створено Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, а училище реорганізовано у структурний підрозділ інституту – педагогічне училище КОІПОПК (наказ Управління освіти Київської обласної державної адміністрації "Про заходи щодо виконання розпорядження облдержадміністрації від 28.05.1999 р. № 276" від 07.06.1999 р. № 148).

Сьогодні заклад має статус Гуманітарно-педагогічного коледжу Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (лист МОН України від 04.11.2004 р. № 1/1-5603).

У липні 2006 року створено навчально-виробничий комплекс "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди – Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів" (наказ МОН України від 04.07.2006 р. № 507), що дав можливість впровадження системи ступеневої підготовки фахівців у Гуманітарно-педагогічному коледжі КОІПОПК.

 

ЛІДЕРСЬКИЙ ПУЛ



Читать

Читать

Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены