<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в блоге razomiztoboyu искать в постах/комментариях пользователя
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Календарь

 Июль 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
#

Одна суцільна яма

razomiztoboyu | 2010-03-16 18:14:05  
Сообщение прочтено 483 раз

 Сніг тане, оголюючи нерадісну для водіїв картину: більшість трас Київської
області непридатні до пересування автомобіля і вантажівки.

«Якщо ви кажете, що дороги в Києві критичні, то поїдьте за місто, в
область, – говорить Олексій, водій з
Обухова
. - При виїзді з міста ями розміром із колесо - потрапивши до такої
їдеш вже не в своїх справах, а до найближчого СТО. Це особливо прикро, адже я
завжди сплачую дорожній збір - кошти, за які автодорівці нібито мають підтримувати
траси у належному стані».

«Траси Київ-Харків, Одеської вже нема. Те, що залишилось важко назвати
дорогою, – вважає водій вантажівки В’ячеслав. – Без
запаски людям їздити страшно, диски та гума – перше, що страждає від таких
доріг».
За словами генерального директора корпорації «Київатодор»Георгія Глинського
на ремонтні роботи доріг Києва гроші із транспортного збору, що виплачують
автомобілісти. 70% із цих коштів йдуть на ремонт Київських доріг, а 30% - на
дороги населених пунктів Київської області, якими опікується Облавтодор. І якщо
щорічно сума цього збору сягала 200 млн грн, то сьогодні отримали лише 128 млн.
грн. на поточний ремонт.

І справді, за містом ми спостерігали на дорогах по три-чотири бригади
працівників щодня. Однак, чи не марна ця робота?

Не потрібно бути експертом, аби зрозуміти: поточне «латання» дір литим
асфальтобетоном, коли дороги ще вкриті талою водою -  дурна праця. На вулиці ще зимно, вночі –
мороз, тож такий ремонт протримається декілька тижнів. А потім усі ями з’являться
знову і будуть навіть більшими.

 Як повідомив громадському руху «Разом із тобою» Анатолій Воргун, директор компанії благоустрою «Євросервіс», в
Україні потрібно повністю змінювати підхід до ремонту доріг. Втім, цього не
відбувається: «Сьогодні заводи відмовляються переходити на нові технології і
переробляти старий асфальт, що значною мірою покращило б і здешевило ремонт.
Вони хочуть виготовляти новий, бо це економічно вигідніше».

«Замість неефективного, такого, що потребує багато фізичних, технічних та
грошових затрат ямкового ремонту, варто знімати верхні 1-2 шари асфальту і
повністю їх оновлювати. І вистачить цього не на 3-4 місяці, як зараз, а на 5-6
років, що вже доведено як українською, так і міжнародною практикою», - зазначив пан Анатолій.

«Цьогорічна зима аж ніяк не сприяла шляховикам: перепади температур та
значні опади розбили асфальт, тож роботи для ремонту вистачить на рік, – додає Ігор Дармостук, голова виконкому
Громадського руху “Разом із тобою”.
– Однак стан наших доріг є також і наслідком
недолугої системи: проконтролювати скільки дорожнього полотна відремонтовано
реально, а скільки – лише на папері дуже важко. Змінювати потрібно не тільки
технології ремонту, а й запроваджувати громадський контроль за цільовим
використанням коштів». 

За офіційними даними близько 60% всіх доріг України розбиті та потребують
капітального ремонту. Загальна площа пошкоджень на сьогодні вже склала понад 5
млн. м, а сума коштів, необхідних на їх ремонт за міжнародними стандартами
може сягнути 500 тис. євро. За словами представників «Укравтодору» такої
катастрофічної для доріг зими не було вже понад 30 років.

 

Комментарии rss
Гость | 17.03.2010 02:19 |

  ну само собой, денег выделили в этом году меньше чем обычно, а говорят о более качественном ремонте. так как они их до этого ремонтировали, то вряд что-то изменится. как и везде - куда уходят деньги, не знает никто.. так чтонасчет гражданского контроля - возможно, это реально помогло бы. нашим чиновникам на слово верить нельзя

razomiztoboyu | 17.03.2010 10:57 |

Оріентовна сума робіт складе 6,3 млрд грн. окрім цього, за різними підрахунками, 9,3 млн кв.м доріг столиці потребують негайного ремонту. а на цю справу необхідно виділити  1,4 млрд грн, немалі кошти. але якщо б всі вони пішли на дороги то їздити стало б краще

Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены