<МЕТА> - Украина | Блоги | Українська
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Рефераты
Товары
Блоги
искать в блоге Шкільний світ искать в постах/комментариях пользователя
Авторизация
Логин:
Пароль:
 
#

Календарь

 Август 
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Вс
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
#

Конкурс учнівських та педагогічних робіт «Здорова планета — здоровий ти!»

Шкільний світ | 2009-09-29 12:22:07  
Сообщение прочтено 24580 раз

До уваги усіх учасників конкурсу «Здорова планета — здоровий ти!»!

Забрати дипломи та подарунки учасників конкурсу можна у представників  «Шкільного світу».  Адреси представництв дивіться на сайті видавництва http://www.osvitaua.com/shkilniy-svit/predstavnyk/ Very Happy

У разі питань пишіть нам на адресу zdorovaplaneta@ukr.net

** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ********** *****

 

Інформацію про переможців конкурсу «Здорова планета — здоровий ти!» дійзнайтеся тут !!!


******** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ******

Результати Всеукраїнського конкурсу учнівських та педагогічних робіт  «Здорова планета — здоровий ти!» будуть оголошені на блозі видавництва 29 квітня 2010 р., а також в № 18 газети «Директор школи» та № 14 газети «Завуч».

УВАГА! Церемонія нагородження учасників конкурсу переноситься з 20 травня на 3 червня 2010 р.

Якщо Ви бажаєте взяти участь у нашому святі просимо Вас зареєструватися до 27 травня 2010 р. за тел. 537 32 00.

У програмі: виставка робіт учасників, нагородження переможців та лауреатів, а також ярмарка. Усі учасники конкурсу, які приїдуть на наше свято отримають подарунки.


Нагородження переможців відбудеться 3 червня 2010 р. у м. Києві в Міському Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57.

******** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ********** ******


http://www.youtube.com/watch?v=DlHxdOXCTNA&feature=player_embedded
 

Видавництво «Шкільний світ», компанія «Філіпс Україна»
за підтримки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України оголошують


Всеукраїнський конкурс учнівських та педагогічних робіт

 «Здорова планета — здоровий ти!»

з 15 вересня 2009 р. до 20 травня 2010 р.

 

Сьогодні людство не може себе уявити без елементарних послуг і зручностей і як наслідок цього використовує з кожним роком все більше і більше енергії. Так, тільки за дев’ять років нового тисячоліття енергоспоживання  зросло на третину. За підрахунками фахівців 80 % енергії споживають багаті країни, а 20 % — інші, а один американець витрачає стільки ж енергії, як два європейці.

Більшість енергії світу виробляється за рахунок спалення вугілля і нафти. На сьогодні швидкість використання джерел енергії перевищує швидкість їх утворення, а це означає, що однією з найбільш гострих проблем у ХХІ столітті є раціональне використання енергії. Це стає дедалі актуальнішим ще й тому, що основою сучасної економіки є використання енергетичних ресурсів, запаси яких із кожним роком зменшуються і не поновлюються. Водночас сучасні способи виробництва енергії завдають непоправних збитків природі та людині.

Танення полярних льодовиків і підвищення рівня світового океану, відчутне потепління на планеті, забруднення атмосфери — усе це веде до всесвітньої екологічної катастрофи.

Кожен мешканець нашої планети має усвідомити відповідальність за майбутнє своєї «домівки». Отже, нам всім просто необхідно навчитися заощаджувати енергію, яку споживаємо, та формувати екологічну свідомість у дітей. Що ми розуміємо під формування екологічної свідомості?

По-перше, озброєння дітей знаннями про енергію та взаємозв’язок її з навколишнім середовищем; по-друге, створення мотивації для економії та збереження ресурсів і енергії; по-третє, виховання навичок екологічно стійкого і безпечного стилю життя; по-четверте, залучення дітей до діяльності з енерго- і ресурсозбереження.

Саме виходячи з цього ми вирішили організувати та провести цей конкурс.

Правила
Всеукраїнського конкурсу учнівських та педагогічних робіт
«Здорова планета — здоровий ти!»

Теми конкурсу:
Здоровий спосіб життя.
Енергозбереження.
Охорона навколишнього середовища.

1. Мета конкурсу

Просвітницька робота серед школярів та вчителів України щодо здорового способу життя та значення енергозбереження для нашої планети.
Сприяння використанню сучасних інноваційних екотехнологій під час навчання у школі.
Активізація практичних напрацювань учителів та використання їх під час обміну досвідом у навчальному процесі.
Розвиток творчих здібностей учнів.

2. Організатори конкурсу

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНУ
Компанія «Філіпс Україна»
Видавництво «Шкільний світ»


3. Порядок проведення конкурсу

Вересень 2009 р. — повідомлення про конкурс.
Прийом робіт до 10 березня 2010 р.
Березень 2010 р. — оцінювання журі конкурсних робіт. Визначення переможців.
Квітень—травень 2010 р. — оголошення результатів конкурсу, випуск збірника найкращих робіт, запрошення для нагородження.
20 травня  2010 р. — нагородження.

4. Номінації

Педагогічні:
     Здоров’я та фізична культура.
     Трудове навчання, основи життєдіяльності.
     Географія, хімія, біологія.
     Фізика.

Позакласна робота.
     Учнівські:
     Особисті.
     Колективні.

Педагогічні роботи приймаються у вигляді розробок уроків (розгорнутий план-конспект), позакласних заходів або авторських програм.

Учнівські роботи: малюнки (в електронному вигляді, виконані в ілюстраторських програмах або відскановані), дослідження, літературні твори, саморобки, винаходи, проекти, відеоролики, відеофільми, художні фотографії, презентації.

5. Критерії оцінювання робіт

Для учнів: оригінальність рішень, відвертість і небайдужість.
Для вчителів: відповідність вимогам та правилам оформлення робіт, практичність, глибина, сучасність, майстерність.

6. Правила оформлення робіт

Якщо це урок, має бути розгорнутий план-конспект уроку, який відповідає чинній навчальній програмі.
До всіх завдань, задач та  запитань повинні бути відповіді.
До фактичного матеріалу — посилання на джерела, а також за умови використання додаткової літератури обов’язково  має бути бібліографічний список.
Усі ілюстрації надавати окремими файлами, у форматі Jpg, PDF.
Матеріали приймаються як у роздрукованому вигляді, так і на електронних носіях, обов’язковим є заповнення анкети.

7. Вимоги

Надається перевага урокам із:
• використанням інтерактивних та сучасних методів навчання;
• залученням прикладів із сучасних напрацювань провідних світових компаній у галузі новітніх екотехнологій;
• технологічністю, інноваційністю, сучасним практичним матеріалом, використаним у роботі.

8. Авторське право

Автори, що беруть участь у конкурсі, передають право видавництву «Шкільний світ» безоплатно відтворювати їх авторські роботи без додаткових узгоджень у газетах, журналах, книжках  та в Інтернеті з обов’язковим зазначенням імені автора. При цьому можливі незначні правки тексту та заміна заголовків.
Оригінали робіт не повертаються.
Автор несе відповідальність за власний матеріал.

9. Підсумки конкурсу

Результати конкурсу будуть оголошені протягом квітня—травня 2010 р. у газетах «Директор школи» та «Завуч».

Кількість призових місць: три у кожній номінації для вчителів і десять для учнів або учнівських колективів.
Усі учасники конкурсу особисто (на нагородженні 20 травня 2010 р.) або поштою отримають диплом лауреата і заохочувальні призи (енергозберігаючі лампочки), а переможці — дипломи, побутову техніку та електроніку від компанії «Філіпс», книжки від видавництва «Шкільний світ» та збірку найкращих конкурсних робіт.
Нагородження переможців відбудеться 20 травня 2010 р. у м. Києві в Міському Будинку вчителя за адресою: вул. Володимирська, 57.

Контакти

Усі роботи надсилати з поміткою «Конкурс «Здорова планета – здоровий ти!» за адресою: видавництво «Шкільний світ», вул. Тимірязєвська, 2, м. Київ, 01014 або на електронну поштову скриньку zdorovaplaneta@ukr.net
Довідки за телефонами: +38 (044) 537-32-00, +38 (044) 286-66-57.

 

 Рекомендації від фахівців

Номінація «Позакласна робота»

Питання енергозбереження, захисту навколишнього середовища та здоров’я людини можна широко висвітлити під час проведення позакласних заходів зі школярами.
Запропонуйте вашим учням взяти участь у проекті. До цієї роботи можна спробувати залучити і батьків. Відштовхуючись від цього, ви можете готувати роботи на конкурс.

1. Бесіди про «Правила хорошого господаря»
Правила збереження води:  
Закривайте кран, поки чистите зуби, намилюєте руки.
Мийте посуд не під струменем води, а в раковині чи в мисці для миття посуду.
Слідкуйте, щоб не протікав кран. За хвилину з крана витікає до 20 л води.
Правила збереження електроенергії:
Періодично протирайте лампочки: чиста лампочка світить на 10 — 15 % яскравіше, ніж брудна.
Користуйтесь настільною лампою. 60 Вт у настільній лампі замінять 200 Вт під стелею.
Не вмикайте світло без потреби.

2. Бесіди на різні теми:
Екологічні проблеми людства: чи стосується це мене?
Ми і сміття.
Чому дорослі так турбуються про безпечну поведінку дітей?
Безпека щоденного життя (навчання безпечної поведінки в повсякденному житті дитини).
Невідкладна допомога при ураженні електричним струмом.

3. Години спілкування:
У чому унікальність довкілля нашого краю?
Які рослини-лікарі ростуть у нашій місцевості?
Звідки наше місто бере воду?
Екологічна ситуація у нашому місті.
Моє здоров’я — у моїх руках.
Один кілограм макулатури — це...

4. Колективні та індивідуальні творчі проекти:
Що можна робити зі сміттям?
Енергозбереження у нашій сім’ї (школі).
Сміттєзвалища біля мого міста: що робити?
Чи є ефективною система збирання та переробки сміття у нашому місті.
Перспективи та проблеми енергетики нашого регіону.
Екологічні проблеми, які торкаються мене.
Чистий ліс, парк, вулиця,  місто.

5. Виступи агітбригади з проблем:
Ми — за здоровий спосіб життя.
Наше місто — наш дім.
Запали вогнище любові й добра.
Екологія — турбота кожного.
Економія: добре тобі — добре країні.
Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.

6. Науково-практична конференція старшокласників «Захисти себе — захистиш планету»

7. Тижні, декади:
Екологічний тиждень.
Тиждень економії електроенергії.
Екологія і раціональне природокористування.
Посади дерево.
Чи достатньо в нашому місті дерев.
Чиста планета.

8. Конкурс малюнків, плакатів, фотографій:
Рідні краєвиди.
В об’єктиві — природа.
Погляд натураліста.
Безпечна поведінка.
Здоровий побут – здорова родина.
Правила збереження води та електроенергії.

9. Батьківські збори:
Домашні умови і середовище. Гігієна побуту.
Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок дітей.
Як зберегти здоров’я дитини.
Діти вчаться життя у самого життя.
Домашня культура збереження води та електроенергії.

10. Дискусії та диспути:
Існує думка: щоб виростити Людину, треба давати їй чотири уроки на день упродовж 10 років. Ось ці уроки: Здоров’я, Любов, Мудрість, Праця. Тож стимулювання здорового способу життя дитини – основний, стрижневий напрям виховання в родині. Що ви думаєте з цього приводу?
Самозбереження — перший закон життя.
Плюси і мінуси науково-технічного прогресу.
«Наша моральна проблема — це байдужість людини до самої себе» (Е. Фромм). Ваша думка?
Принцип «не зашкодь». Чи готовий я до цього?
Що суттєвіше — техногенне чи антропогенне забруднення довкілля?
Що ми можемо зробити, щоб поліпшити екологію рідного міста.

11. Цільові творчі програми:
«Я і довкілля» (виховання почуття відповідальності за сучасне і майбутнє живого світу; формування екологічної свідомості школярів; подолання споживацького ставлення до природи та її ресурсів; формування в учнів основ екологічної культури).
Програма здорового способу життя (для вчителів, учнів та їхніх батьків).

12. Брейн-ринг «Таємниці живої природи». «Енергозбереження».

13. Екологічні ігри:
«Якби я був мером міста …».
Як перейти моєму місту на більш ефективні системи збереження?

Максимально наблизьте матеріал до реальних потреб вашого рідного міста чи регіону. А в центрі цього — поставте дитину.

Розповідь про глобальні проблеми людства можна здійснювати в рамках програм на різних уроках: географії, біології, хімії, фізики, трудового навчання, основ життєдіяльності, здоров’я та фізичної культури. У початковій школі це можуть бути уроки читання, математики, української мови, образотворчого мистецтва.

Номінації «Біологія», «Хімія», «Географія»*

Види конкурсних робіт:
     Розгорнутий план-конспект уроку
     Позакласний захід


Географія
8 клас

Розділ «Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона».
Теми:
Географічна ситуація в Україні. Основні забруднювачі навколишнього середовища.
Використання та охорона природних умов і природних ресурсів. Основні заходи щодо раціонального використання й охорони навколишнього середовища в Україні.

9 клас

Розділ «Господарство».
Тема. Електроенергетика. Екологічні проблеми електроенергетики. Споживання енергії. Енергозбереження.

10 клас

Розділ «Соціально-економічна географія світу».
Тема 3. Взаємодія суспільства і природи. Ресурсозабезпеченість. Природокористування раціональне і нераціональне.
Тема 5. Глобальні проблеми людства.

Біологія

Розділ «Планетарна роль живої речовини».
Теми:
Вплив діяльності людини на стан біосфери. Забруднення середовища. Екологічна криза сучасності.
Можливі шляхи подолання екологічної кризи. Природоохоронне законодавство України. Міжнародне співробітництво у справі охорони природи.

9 клас

Розділ «Біологія людини».
Здоров’я людини як наскрізна тема.


Номінація «Здоров’я та фізична культура»*

Види конкурсних робіт:
Урок (бажано з використанням інтерактивних форм работи).
Позакласний захід (виховна година, тренінг, вікторина, програма та заняття гуртка тощо).

Матеріали конкурсу можна використовувати на всіх уроках курсу «Здоров’я та фізична культура».

Номінація «Фізика»*

Види конкурсних робіт:
Розгорнутий план-конспект уроку з використанням  відомих властивостей приладів.
Фрагменти уроків, які можна застосовувати при вивченні тем конкурсу.
Задача з використанням технічних даних приладів, які вирахують енерговитрати презентації.
Проекти (наприклад, освітлювання стадіону, класу тощо).

Номінація «Фізика»*

Приклади. У темі «Потужність струму» порівняти дані про технічні характеристики енергомістких і звичайних приладів. У темі «Фотометрія. Сила світла. Освітленність» — обладнати світлом великі об’єкти  на прикладі розробок компаніїї Philips.
Теми конкурсу можна використовувати в наступних розділах програми:

Електрика
9 клас

Розділ «Електричний струм».

10 клас

Розділи «Електричне поле» та «Електродинаміка».

Екологічні проблеми — альтернативні джерела енергії

8 клас

Розділ «Кількість теплоти. Теплові машини».
Теми: Енергія в житті людини. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. Енерго-зберігаючі технології. Використання енергії людиною та охорона природи.

10 клас

Розділ «Основи термодинаміки. Двигуни внутрішнього згорання».

10 клас

Тема. Напівпровідники (сонячні батареї).

11 клас

Розділ «Струм середовищ».

Світло
7 клас

Розділ 3. «Світлові явища».
Тема. Сила світла. Освітленість. Джерела та приймачі світла.

11 клас

Розділ «Електромагнітні хвилі».
Тема. Вимір сили світла.

Номінація «Трудове навчання»*, «Основи життєдіяльності» 

Види конкурсних робіт:
Урок, розробка творчих проектів, лабораторних та практичних робіт, уроки-презентації, урок-гра, тематичні вікторини, конкурси.
Теми конкурсу можна використовувати в наступних розділах програми:


Обслуговуючі види праці (дівчата)
5 клас

Вступ. Ознайомлення з обладнанням майстерні.
Розділ 3. Раціональне ведення домашнього господарства.

8 клас

Розділ 2.
Тема. Техніка.

9 клас

Розділ 3. «Раціональне ведення домашнього господарства».
Тема. Технічне приготування страв (побутова техніка).
Розділ 4. «Охорона довкілля».

Технічні види праці (хлопці)

5 клас

Розділ 3. «Електротехнічні роботи».
Тема 3.1. Електрична енергія в господарстві держави та в побуті.
Тема 3.2. Електротехнічна арматура. Побутові переносні електроприлади.

6 клас

Розділ 3. «Електротехнічні роботи».
Тема 3.1. Побутові електроприлади.
Тема 3.2. Ремонт світильників.

7 клас

Розділ 3. «Електротехнічні роботи».
Тема 3.1. Елементи автоматики.
Тема 3.2. Елементи електроніки.
Розділ 4. «Охорона довкілля».

* Для прикладу, наведені конкретні класи, розділи та теми програми.

Кращі роботи будуть надруковані у збірнику, який буде безкоштовно розповсюджений по всіх районих та міських відділах освіти України, а також у  газетах видавництва «Шкільний світ». Сподіваємося, що саме ваші напрацювання увійдуть до цієї збірки, а ваш досвід сприятиме прцвітанню нашої країни, вихованню здорового покоління та збереженню Землі.

Анкета

Номінація

Назва роботи

Прізвище, ім’я, по батькові, вік, посада автора

Адреса школи. Для учнів — вказати клас (або гурток) та керівника, який допомагав у роботі (якщо він є)

Контактні телефони (робочий, мобільний, домашній), поштові та електронні адреси

Відповідь на запитання (у довільній формі будь-якого обсягу): «Що особисто я можу зробити для збереження планети?»

Комментарии rss
Гость | 09.03.2010 20:30 |

не работает почтовый адрес

Шкільний світ | 11.03.2010 12:26 |

ВАЖЛИВО: З 9 березня 19:00 електронна скринька на яку можна було надсилати конкурсні роботи тимчасово не працювала (було перевищено ліміт через велику кількість робіт, що надійшли). А втім усі роботи, які були надісланні вами у цей та наступний день – ми отримуємо!!!

Гость | 28.03.2010 17:42 |

Чи можна взнати прийнята робота на конкурс чи ні? Вона була відправлена на 2 дні пізніше.

 

 

Гость | 29.03.2010 12:32 |

 Чи була прийнята робота під прізвищем Мокренко Є.М.

Шкільний світ | 20.04.2010 14:07 |

Так, Євгеніє, Вашу роботу опрацьовано та зареєстровано.

Гость | 07.04.2010 07:40 |

 Чи була прийнята робота Милюковой Ксении, Крым, Гвардейское?

Шкільний світ | 20.04.2010 14:09 |

На даний момент ще не всі роботи було зареєстровано.

Гость | 24.04.2010 18:25 |

Как узнать о том , приняты ли работы Ступак А.В., Ступак Г.П., Моисеевой Е.В.,Бродецкой И.В.,

Титковой Ю. на конкурс "Здорова планета - здоровий ти"?

Шкільний світ | 25.04.2010 12:02 |
Усі вище перераховані роботи було прийнято та зареєстровано. Дякуємо за участь у конкурсі)
Гость | 29.04.2010 11:12 |

 Можна узнать, чи були зареєстровані роботи Донецького НВК №91 і які самі (було відправлено  10 робіт)

Шкільний світ | 29.04.2010 14:32 |

На сьогоднішній день, прийнято та зареєстровано усі роботи. Дякуємо за участь у конкурсі)

Гость | 29.04.2010 14:06 |

Доброго дня!

 

Як і коли можна дізнатися підсумки конкурсу? Дякую.

Шкільний світ | 29.04.2010 17:08 |

Інформацію про переможців конкурсу «Здорова планета — здоровий ти!» можна дізнатися тут !!!

Гость | 04.05.2010 15:03 |
Где можно увидеть работы, которые участвовали в конкурсе?
Гость | 17.05.2010 23:25 |

Чи брали участь в конкурсі роботи Недбайла С.В., Чорновіл О.К., Прокопович О.В., Зінченко Г.В. і з Попівської ЗОШ І-ІІ ст. Черкаської області

Шкільний світ | 19.05.2010 17:33 |

Так, усі роботи було зареєстровано. Дякуємо за участь)

Гость | 22.05.2010 10:49 |

Все ли участники конкурса получат дипломы лауреата и обещанные подарки, или только победители, занявшие 1,2,3, места?

 

12Вперед | Указать страницу
Поиск:
ИнформацияОбщениеБизнесДосуг
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2010 <META> Все права защищены